Al een lange tijd een alert aanstaan voor deze snowboots en vanmorgen was er eindelijk weer eentje beschikbaar. Nu maar hopen dat ze passen.
Van de H&M.
Al een lange tijd een alert aanstaan voor deze snowboots en vanmorgen was er eindelijk weer eentje beschikbaar. Nu maar hopen dat ze passen.
Van de H&M.
Jaa! De Chinese webwinkels (sorry), bij daily style in Almere hebben ze ook wat, maar niet heel veel. Heb het helaas al beloofd aan iemand anders had je het mogen hebben. Ik heb wel een canva format voor uitnodiging en poster, misschien heb je daar wat aan.
Grote meiden spullen gekocht We hebben het blad van de eetstoel gehaald dus nu kan ze echt met ons aan tafel zitten
zo gezellig
Placemat en kleine Duralex glaasjes van Hema
Edit: en deze bordjes (ook van Hema) had ik al, maar wil ik nog even tippen. Ze zijn precies dezelfde grootte en opstaand randje als de IKEA bordjes, maar dan van porselein.
Bij h&m presale. Alles is eigenlijk pas voor volgend jaar qua maten, maar omdat we een bergzolder hebben in nieuwe huis mag ik van mezelf alvast extra inslaan
Voor jongste:
Voor oudste:
Gebeurt mij zó vaak met scrollen foutje uiteraard!
Haha ok, gelukkig. Ik was al aan het gissen wat hier “mis” mee kon zijn Probeer altijd open te staan om te leren, maar kon hier echt niks bij bedenken
Leuk! Ik vind het altijd knap om alvast voor volgend jaar in te slaan. Vind het zo lastig om te bedenken welke maat mijn kinderen dan hebben dat ik het nooit durf.
Deze is echt prachtig
Is dit marmar en zo ja, heb je dat in volwassen maten?
Ja is marmar en dat shirt voor mij is maat 14Y denk dat dat wel ongeveer maat S is ofzo?
Ja deze is zo leuk! Wij zijn vorig jaar naar een voorstelling gegaan dat op dit boek gebaseerd was en dat was ook zó leuk.
Klopt! En weet je wat ook leuk is? Van die makers staan meerdere films op npo (oa. Kind van de Gruffalo, Stap maar op mn bezemsteel, meneer Tak en iets met een rovende kat). En in die films wordt dus ook naar elkaar verwezen. Dus bijv in de film met die rovende kat gaat hij een bakkerij binnen en in de vitrine liggen dan Gruffalo koekjes. Of in de film Het kind van de Gruffalo heeft hij een tak en dat is gewoon sprekend meneertje Tak. Dit vindt vast niemand interessant maar toch.