Show je kinderaankopen #4

Al een lange tijd een alert aanstaan voor deze snowboots en vanmorgen was er eindelijk weer eentje beschikbaar. Nu maar hopen dat ze passen.

Van de H&M.

13 likes

Jaa! De Chinese webwinkels (sorry), bij daily style in Almere hebben ze ook wat, maar niet heel veel. Heb het helaas al beloofd aan iemand anders had je het mogen hebben. Ik heb wel een canva format voor uitnodiging en poster, misschien heb je daar wat aan.

Zara

1 like

Grote meiden spullen gekocht :sunglasses: We hebben het blad van de eetstoel gehaald dus nu kan ze echt met ons aan tafel zitten :smiling_face_with_three_hearts: zo gezellig

Placemat en kleine Duralex glaasjes van Hema

Edit: en deze bordjes (ook van Hema) had ik al, maar wil ik nog even tippen. Ze zijn precies dezelfde grootte en opstaand randje als de IKEA bordjes, maar dan van porselein.

18 likes

Bij het weekoverzicht in m’n zwangerschapsapp stond deze week ‘goede overlevingskans als het nu geboren wordt’ dus ik durf iets te kopen.
En een houten speelgoed pizza voor in de keuken van m’n peuter

28 likes

@Borduurwerkje waarom boos? :angry: Of was het een foutje?

Bij h&m presale. Alles is eigenlijk pas voor volgend jaar qua maten, maar omdat we een bergzolder hebben in nieuwe huis mag ik van mezelf alvast extra inslaan :innocent:

Voor jongste:

Voor oudste:

7 likes

Gebeurt mij zó vaak met scrollen :tired_face: foutje uiteraard!

1 like

Haha ok, gelukkig. Ik was al aan het gissen wat hier “mis” mee kon zijn :grimacing: Probeer altijd open te staan om te leren, maar kon hier echt niks bij bedenken :stuck_out_tongue:

Leuk! Ik vind het altijd knap om alvast voor volgend jaar in te slaan. Vind het zo lastig om te bedenken welke maat mijn kinderen dan hebben dat ik het nooit durf.

3 likes

22 likes

Deze is echt :heart_eyes: prachtig

1 like

2 x want ook voor mezelf gekocht

15 likes

Is dit marmar en zo ja, heb je dat in volwassen maten?

2 likes

Ja is marmar en dat shirt voor mij is maat 14Y denk dat dat wel ongeveer maat S is ofzo?

3 likes

Echt een groot succes hier!

18 likes

Ja deze is zo leuk! Wij zijn vorig jaar naar een voorstelling gegaan dat op dit boek gebaseerd was en dat was ook zó leuk.

2 likes

Op npo+ staat ook de film! @vlek

6 likes

Legging van Name It

Klopt! En weet je wat ook leuk is? Van die makers staan meerdere films op npo (oa. Kind van de Gruffalo, Stap maar op mn bezemsteel, meneer Tak en iets met een rovende kat). En in die films wordt dus ook naar elkaar verwezen. Dus bijv in de film met die rovende kat gaat hij een bakkerij binnen en in de vitrine liggen dan Gruffalo koekjes. Of in de film Het kind van de Gruffalo heeft hij een tak en dat is gewoon sprekend meneertje Tak. Dit vindt vast niemand interessant maar toch.

13 likes