Show je kinderaankopen #4

En @Sproetjes oooh wat leuk, thanks voor de tips! Die gaan we zeker dan allemaal kijken. Volgende week moeten we 6 uur in de auto zitten, dus dan heeft ze wat vermaak op de achterbank!

2 likes

26 likes

Leuke rompertjes! Waar zijn ze van? Ik zoek nog een cadeautje voor een vriendin nl!

2 likes

Van next via zalando!

4 likes

Die middelste is hier zon hit, ze loopt de hele dag met dat flesje. En lekker makkelijk mee te nemen.

4 likes

Die middelste , wat leuk :star_struck: (allemaal trouwens maar die springt eruit haha).

Jij had mij trouwens een tijd geleden Schleich getipt als schoencadeautje toch… nou het is echt een megahit! Hadden al een paar dieren en de jongste er 2 bij gegeven en werd meteen door alledrie weer veel mee gespeeld. Hebben het toen ook nog op het verlanglijstje van de middelste haar verjaardag gezet en inmiddels een halve dierentuin en boerderij verzameld en ze hebben er tot nu toe alledrie zoveel plezier mee!

4 likes

Ja, zijn echt leuke films. De Slak en de Walvis is ook een aanrader. Veel plezier samen!

Mijn aankopen.

regenlaarzen voor mijn dochtertje. Een paar maanden geleden hadden we bij de Hema laarzen gehaald, maar die zijn nu al kapot. Verbaasde me eigenlijk een beetje, want de ouden gingen echt +1 jaar mee. Maar goed, ze mocht zelf nieuwe uitzoeken en dit is het geworden.

Deze voor mijn zoontje. Eentje in een maat groter, want die kindervoetjes groeien zo snel. Maar wat is het toch heerlijk zo´n net stappend vriendje in huis. Met zo´n bol buikje vooruit en die korte beentjes eronder :smiling_face_with_three_hearts:

@Karl_Lagerfeld hele leuke aankopen. Door jouw aankopen twijfel ik al een tijdje om iets te halen van Little People.

9 likes

Deze via vinted.

17 likes

Laarzen van de Hema waren hier ook direct stuk, terwijl de Hema laarzen van een paar jaar geleden niet kapot te krijgen waren.

4 likes

Ja hier ook! @morange. Hopelijk gaan haar nieuwe laarzen wat langer mee.

2 likes

Via marktplaats voor kerst

12 likes

Inderdaad, zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat een leuke laarzen, waar zijn die van?

3 likes

Ik zou er mega onrustig van worden, elke week zoveel speelgoed kopen

6 likes

Ik wissel af! Nu heb ik little people beneden staan, de duplo gaat dan naar boven.

En ik breng ook veel naar de speelgoedbank of kringloopwinkel dus @anon26794567 tip voor jou als je wat wilt doen aan je onrust :blush:

Edit; maar de zolder wil je niet zien nee :skull:

17 likes

Die middelste is hier zo’n succes. De jongste heeft hem vorig jaar voor Sinterklaas gekregen en er wordt nog steeds bijna dagelijks mee gespeeld. Ik heb op haar verjaardag dit setje erbij gehaald, die past er super leuk bij en wordt er hier ook altijd bijgepakt.

5 likes

Ik vind little people leuk voor ongeveer 10 maanden tot 2,5.
Ze speelt nu bijna alleen nog maar met de litttle people autobaan maar ook maar 10 minuten eigenlijk
image
Misschien heb je er wat aan in je overwegingen. Het is wel redelijk waardevast en niet kapot te krijgen. Dus ook goed tweedehands te koop of juist te verkopen.

4 likes

Ik hoop hier ook! Leek me ook handig om mee te nemen naar een restaurant ofzo

1 like

3 likes

Ja is het ook! Alleen uitkijken dat je geen poppetjes verliest door het open raampje (gelukkig hebben we hem terug gevonden haha)