Bij ons ook. Er zat een gigantisch gat midden op de zool. Ik snapte al niet waarom hij steeds natte voeten had hahaha. Ben terug gegaan omdat ze altijd adverteren dat die dingen zo goed zijn. Heb toen nieuwe mogen uitzoeken en die zijn nog steeds heel en hij draagt ze al een paat maanden als enige schoeisel. Wel een ander model gekozen dan die waar na 3 weken al een gat inzat.
Van Next!
@Yzile leuk dat je reageert! Als ik jouw berichtje zo lees, is het wel het aanschaffen waard. Mijn zoontje is nu 15 maanden en dochtertje 4. Ik zit te denken dat we een kerststal hebben en die is volgens mij ook van Little People en daar wordt redelijk veel mee gespeeld.
Het allerliefste speelt mijn zoontjr trouwens met een pannetje en houten fruit. Zo schattig. Dan komt ie naar me toe met een bakje en laatst had ie er zelfs twee lepels ingedaan (oke oke daarna gooide het zo ongeveer naar mijn kop maar alsnog!!)
@Ludo bij jou ook al. Goed dat je terug bent gegaan. Mijn dochter wil ze ook nog steeds aan. En als ik dan zeg Nee dan krijg je natte voeten, dan zegt ze: Oh maar ik vind het fijn om natte voeten te hebben in mijn laarsjes!
Misschien kan je het ook proberen.
Wij combineerden dat laarzen ruilen met naar de bieb gaan. En nu vertelt mijn zoontje aan Jan en alleman dat zijn gele laarzen een gat hadden en dat we toen naar de bieb gingen om ze te ruilen voor groene.
Vooral voor komende zomer en volgend jaar winter. Zara sale.
Oudste:
Jongste:
Ja ik hou van roze! En blij dat ik nog steeds vrolijke schattige dingen kan vinden voor mn kinderlijke 11 jarige ipv crop tops en andere strakke vrouwelijke kleding.
Die mini rodini trui is zo leuk
Waar is dit allemaal van? Zo leuk!!
Gestreepte legging van Lindex, trui van Mini Rodini en setje leggings van Next.
Zoontje wilde die Takkielamp weken geleden al hebben. Hij was nu afgeprijsd naar 10 euro dus moest hem wel meenemen.
Ik vond die printjes van de rompertjes zo leuk dat ik ze nu bij Zalando heb besteld in boxpakjes. Vandaag binnengekomen en ze zijn echt heel leuk, thanks voor de tip!
Om thuis te rauzen
Voelt een beetje als pochen, want jeminee wat een rib uit m’n lijf. Nu maar hopen dat ze er lang blij mee is. Dag 1was iig een groots succes.
(hij staat nu nog op de lage stand met maar 2 delen (dus3 tredes hoog) in een driehoek en dan de glijbaan)
Wat een moderne versie, leuk!