Show je kinderaankopen #4

Ik snap het dus altijd heel goed als kids op jonge leeftijd al een telefoon of tablet hebben. Weet je hoe vervelend het is iedere x je eigen telefoon uit handen te moeten geven.

7 likes

Maar dat moet toch helemaal niet? :sweat_smile: Mijn dochter zit nooit op mijn telefoon (of die van mn partner). Ze weet dat dat niet mag en laten we gewoon niet toe. Hebben ook geen tablet voor haar verder.

Het is niet dat we anti scherm zijn hoor, tv staat vaak aan :joy:

13 likes

Oh ja ik laat m’n dochter als ze jammert in de auto of in een restaurant of als ik bij mensen eet wel Netflix kijken op mijn telefoon. Heel soms ook in de kinderwagen maar alleen als ze echt niet blijft zitten.
Edit : ook nog tijdens het verschonen en soms op het potje

3 likes

Ja dan snap ik het wel! Iedereen doet het op zn eigen manier. Ik bedoel het verder ook niet veroordelend ofzo, maar sloeg aan op het woordje “moet” denk ik :joy:

4 likes

Welk woord had ik dan kunnen gebruiken ipv moet?

Vinted (Bobo choses en Tinycottons)

Play at slaap

Next

34 likes

Dat bovenste setje :heart_eyes:

3 likes

Woh wat een goede Vinted vondsten! Heel leuk allemaal.

2 likes

allemaal Zara

10 likes

Omg ik had al geshopt in de sale maar zie dus nu dat er een hele bluey lijn is :joy: Daar ga ik m’n dochtertje heel blij mee maken hahahaha

3 likes

Geen idee :joy:

2 likes

Hahaha ja die is ook erg leuk. Ze is een fan van :rofl:

1 like

Ik ergerde me er niet aan, maar het woordje moet weglaten, volgens mij nog steeds een correcte zin;

4 likes

Ben er helemaal klaar voor om de grote kinderwagen weg te doen. Kunnen we weer normaal door de gang lopen. Dus deze voetenzak voor de joolz aer.

7 likes

Voor de nog ongeboren dochter:

Voor de peuterdochter:

Alles van Tinycottons.

35 likes

Ik ging bij de HEMA sokken kopen voor mijzelf en vond toen deze gezellige afwasborstel voor in het speelgoedkeukentje :smiley: (is een normale afwasborstel die je ook in de “echte” keuken kan gebruiken btw)

Ze denkt nu nog dat het een haarborstel is :rofl:

19 likes

Ik ben in een shopping bui… En ook wel sale natuurlijk.

Bobo choses:

9 likes

Oh die ga ik ook halen voor in onze roze keuken. :grinning:

2 likes

Ach wat schattig! Haha die wil ik ook gaan halen

1 like

Helemaal niet loeder moeder hoor. Ze kunnen er ook gewoon veel van leren met allemaal leerzame spelletjes. En het “hoort” er tegenwoordig ook een beetje bij vind ik. In groep 1 zitten de kindjes bij ons ook al soms op de tablet in de klas. Onze tablet is kapot maar wil binneteen nieuwe halen.

1 like