Show je kinderaankopen #4

Ah ja toen deden ze eerst lelijk tegen rat ofzo toch? Daar heb je wel een punt. Maar of die boodschap dan overkomt hangt denk ik erg samen met de leeftijd van je kind. Dus misschien is Kikker dan leuker/geschikter voor jonge kleuters. Dat je een beetje erover kan praten met ze.

3 likes

Dit denk ik inderdaad. Ik vind kikker en het vogeltje bijvoorbeeld ook heel mooi en leerzaam, maar dan moet het wel op een goed moment zijn en voor de juiste leeftijd

2 likes

Ik heb echt jaren nachtmerries gehad door een aantal afleveringen van alfred j kwak, zelfs als volwassene :smiling_face_with_tear:Daar zitten ook best leerzame dingen in, maar dat is niet wat me bijstaat ervan. Kikker klinkt wel intens en wat @Joakim zegt misschien wat context bij bespreken. Miss wat minder voor tijdens het eten/vakantie oid :joy:

1 like

O ik heb zelfs het boek van dit verhaaltje. Ik vind het zo mooi, het is verdrietig dat het vogeltje dood is maar het is fijn dat hij altijd zo mooi gefloten heeft.

3 likes

Nou kikker is echt niet te vergelijken met alfred j kwak vind ik. Dat is ook echt voor veel oudere kinderen en dood eng soms.
Ik vind het bij kikker juist wel mooi dat er altijd een emotie centraal staat.

4 likes

Pyjama set van Next

H&M (55% en 50% korting)

8 likes

Leuke pyjama’s! Wel jammer dat het er meteen 5 zijn, aan 2 heb ik ook wel genoeg haha.

2 likes

Voor carnaval op de opvang. Denk dat dat eigenlijk een flamenco jurkje is, maar ik maak d’r een lieveheersbeestje van denk ik.

13 likes

Die cowboybroek 🥹

5 likes

Jasje/vestje h&m

12 likes

Voor zoontje

23 likes

Alles van vinted.
Twee skipakken omdat eentje op de opvang blijft liggen.

11 likes

Sweatlegging en bivakmuts van Name It (hoop dat de muts onder de fietshelm kan), losse colletjes van Lindex voor onder te wijde halsjes en nekwarmer van Liewood.

9 likes

Hier gaat de bivak van dilling zonder problemen onder de fietshelm! Hopelijk deze ook.

1 like

Dan zal dit ook wel lukken! Ik deed nu een los dun mutsje, maar die nek is nooit helemaal bedekt. Wol durfde ik niet te kopen, want ik kan er zelf niet tegen, haha.

4 likes

Zo jammer dat je dat soort materialen niet in de winkel kan voelen hé. Ik vind die dunne van dilling echt niet naar wol voelen, terwijl de dilling romper die ik heb weer wel echt als wol aan voelt.

1 like

Ik kan zelf alleen kasjmier verdragen en dan ook nog niet eens altijd :princess: Als ze straks echt zelf goed kan zeggen wat ze wel en niet wil dan durf ik het wel te proberen.
@Gatta bij Zalando! Ik zocht het al langer, maar vond maar niets. Ik heb best vaak dat ik mijn kinds nek net te bloot vind. Die colletjes waren helaas wel de enige variant. En die nekwarmer was de enige die geen wol was, haha. Daar waren wel wat mooie aanbiedingen van Lindex van.

4 likes

Jurkje konges slojd

33 likes

Tafeltje met stoeltjes voor de peuter

5 likes

Konges slojd bomber

13 likes