Show je kinderaankopen #4

Haha herkenbaar. Heb ook nog een tegoed staan. Dus dan voelt het snel gratis hè :joy:

2 likes

Ik had deze ook en ik vind wel dat daar een veiligheidswaarschuwing bij moet. Want baby gaat veel te snel met zn hoofd eronder. Ik gebruikte het alleen toen ze nog klein waren als ze een dutje deden in de box of in mn armen. Maar toch een keer gehad dat ie koppie onder was in dat ding terwijl je er dan gewoon bij bent.

2 likes

Jaa deze is heel fijn. Hebben wij ook veel gebruikt bij onze baby. Heb hem net met pijn in mijn hart verkocht want baby was echt te groot geworden en gebruikte hem niet meer maar was een hele fijne :blush:

4 likes

En dan deed je het hoofdje zoals de foto?
Onze baby wil z’n armen vrij, dus wilde n eigenlijk vanaf z’n borst naar beneden doen

1 like

Volgens mij waarschuwen ze er ook bij dat het geen slaapzak is. Wij hadden hem inderdaad wakker in de box er in, of in onze armen (toen hij nog heel klein was en in onze armen sliep).

Heb hem ook wel eens bij slapen gebruikt maar dan als extra laagje in een slaapzak. Ik deed hem er dan in tot aan zijn borst en dan in de puckababy piep. Dan was er ook geen kans op zakken.

2 likes

15 likes

Zo schattig!

41 likes

Ah die is echt superleuk! Die wilde ik ook want gister was ook 20% korting. Maar had het te druk en ‘s avonds was hij helemaal uitverkocht :woozy_face: hij was ook gepost op ig door van die kids fashion accounts. Hoop dat hij snel weer eens op voorraad komt.

Yes heb hem ook!

2 likes

Waar is ie van dan? Ik heb iets gemist blijkbaar.

1 like

H&m

4 likes

Heb deze trui hier wel eens gezien, dus plaats dit ff hier

9 likes

Hema. Voor zijn volgende maatje tegen het voorjaar💙. En van z’n tante deze lieve laarsjes gekregen. Maat 21 ben benieuwd wanneer dat gaat passen. Ze staan eerst leuk in zijn kamertje haha.

Buitenpak tip van @Nefertiti :smile:. Heb maat 74/80 gedaan. Hij zit nu pas net in 68. Hoop dat ik er even mee doe, straks ook handig met fietsen enzo lijkt me!
Trui is voor volgend jaar, maar zo cool :sunglasses: (man en ik snowboarden allebei).
Gekocht bij Knotsknetter.

En deze cute slofjes voor in de draagzak. Oude slofjes zijn te klein. Vond ze een beetje op donsje amsterdam lijken. Alleen dan cheap.

7 likes

Net even bij HEMA geweest en was op zoek naar een tussenjas. Goede deal gevonden :heart:

11 likes

Leuk! Heb deze ook en is idd perfect voor dit weer :slight_smile: Goede deal

Hoop dat deze geschikt is voor als het weer richting 15 gaat:

9 likes

Bij mijn hema lag echt niks meer qua jasjes. Of alleen de roze en dat vind ik voor een jongen niet leuk. Wel jammer. Maar hoop dat dat buitenpak wat is gekocht heb fijn is☺️.

4 likes

Ah goed om te horen, ty :blush: Jouw jackje is ook erg leuk! Mooi kleurtje!

@Vloeistof Ah balen. Hier was het ook echt zoeken hoor, was niet veel over. Maar dat pakje ziet er wel heel cute uit! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oeh goede deal!

Maar is dit een tussenjas? :stuck_out_tongue:
Mijn dochter droeg deze de hele winter haha!

Haha ja hij draagt al de hele winter zo’n winter ski pak :grin:

1 like

Vinted:

H&M:

21 likes