Waar is deze van?
Next!
Heel leuk allemaal! Vooral dat roze pak
Thanks voor deze tip! Afgelopen week in de aanbieding gekocht in de leuke kleurtjes. Wel even spannend ivm porselein maar merk juist dat doordat ze wat zwaarder zijn de bordjes ook minder snel kantelen. Hoge randje is ook ideaal en ze doen inderdaad meteen dienst als extra gebakbordjes bij verjaardagen!
Boekenmarkt in het dorp. Hij mocht zelf kiezen.
Deze als cadeautje omdat hij volgende week zijn volgende zwemcertificaat krijgt.
Allebei Vinted:
Je hebt me geïnspireerd, ik heb de Vtech boodschappenmand ook besteld! Lijkt me echt een leuk ding.
En alvast een skipak van Columbia voor volgende winter.
Ik heb zonet de laatste 2 zwarte lijsten gekocht, blijkbaar gaan ze echt mega hard. Is er hier iemand die de houtkleurige wil overnemen? Anders breng ik hem woensdag terug naar de Action.
Mijn zussen en ik zijn er ook op aan het azen. We willen met zijn 3en totaal 8 zwarte hebben, dus gaat nog wel even duren voor we dat bij elkaar hebben. Heb wel gehoord dat het een blijvend product is.
In de Action waar ik vandaag was zei ze dat ze nu tijdelijk niet meer bij konden bestellen. Helaas, ik heb er nog geen kunnen bemachtigen.
@Kryptonite
Wil het liefste ook de zwarte dus hoop ‘m nog ergens te vinden!
Oh dat gebreide setje ik mag even niks meer in kleine maatjes kopen (who am I kidding) maar deze is heel leuk.
Zo mooi. Welk merk is dit
HVID (de cocoon)!
Thanks zo mooi maar duur inderdaad.
Ik ga eens even vragen of mijn schoonmoeder dit kan maken voor mij
Wij hebben hem bij onze tweede ook gekocht en in die eerste weken zo veel plezier van gehad! De oudste van toen 1.5 vond het ook heerlijk om er in te kruipen .
Ja heb m via Vinted voor 45€ gekocht. En dat voelde gratis want daar had ik heel veel verkocht