Show je kinderaankopen #4

Ik heb zonet de laatste 2 zwarte lijsten gekocht, blijkbaar gaan ze echt mega hard. Is er hier iemand die de houtkleurige wil overnemen? Anders breng ik hem woensdag terug naar de Action.

4 likes

Mijn zussen en ik zijn er ook op aan het azen. We willen met zijn 3en totaal 8 zwarte hebben, dus gaat nog wel even duren voor we dat bij elkaar hebben. Heb wel gehoord dat het een blijvend product is.

2 likes

In de Action waar ik vandaag was zei ze dat ze nu tijdelijk niet meer bij konden bestellen. Helaas, ik heb er nog geen kunnen bemachtigen.

@Kryptonite
Wil het liefste ook de zwarte dus hoop ‘m nog ergens te vinden!

1 like

17 likes

Oh dat gebreide setje :purple_heart: ik mag even niks meer in kleine maatjes kopen (who am I kidding) maar deze is heel leuk.

Via Vinted dan wel. Want vond m nieuw veeeel te duur :sweat_smile: - maar wilde m wel hebben haha

9 likes

Zo mooi. Welk merk is dit :blush:

2 likes

HVID (de cocoon)!

3 likes

Thanks zo mooi maar duur inderdaad.
Ik ga eens even vragen of mijn schoonmoeder dit kan maken voor mij :rofl:

6 likes

Wij hebben hem bij onze tweede ook gekocht en in die eerste weken zo veel plezier van gehad! De oudste van toen 1.5 vond het ook heerlijk om er in te kruipen :smiling_face_with_three_hearts:.

2 likes

Ja heb m via Vinted voor 45€ gekocht. En dat voelde gratis want daar had ik heel veel verkocht :rofl:

1 like

Haha herkenbaar. Heb ook nog een tegoed staan. Dus dan voelt het snel gratis hè :joy:

2 likes

Ik had deze ook en ik vind wel dat daar een veiligheidswaarschuwing bij moet. Want baby gaat veel te snel met zn hoofd eronder. Ik gebruikte het alleen toen ze nog klein waren als ze een dutje deden in de box of in mn armen. Maar toch een keer gehad dat ie koppie onder was in dat ding terwijl je er dan gewoon bij bent.

2 likes

Jaa deze is heel fijn. Hebben wij ook veel gebruikt bij onze baby. Heb hem net met pijn in mijn hart verkocht want baby was echt te groot geworden en gebruikte hem niet meer maar was een hele fijne :blush:

4 likes

En dan deed je het hoofdje zoals de foto?
Onze baby wil z’n armen vrij, dus wilde n eigenlijk vanaf z’n borst naar beneden doen

1 like

Volgens mij waarschuwen ze er ook bij dat het geen slaapzak is. Wij hadden hem inderdaad wakker in de box er in, of in onze armen (toen hij nog heel klein was en in onze armen sliep).

Heb hem ook wel eens bij slapen gebruikt maar dan als extra laagje in een slaapzak. Ik deed hem er dan in tot aan zijn borst en dan in de puckababy piep. Dan was er ook geen kans op zakken.

2 likes

15 likes

Zo schattig!

41 likes

Ah die is echt superleuk! Die wilde ik ook want gister was ook 20% korting. Maar had het te druk en ‘s avonds was hij helemaal uitverkocht :woozy_face: hij was ook gepost op ig door van die kids fashion accounts. Hoop dat hij snel weer eens op voorraad komt.

Yes heb hem ook!

2 likes