Dat tuinbroekje is zo cute!
Komende week de slaapzakken en pyjama’s 25% korting - mocht je nog willen terugbrengen en met korting weer willen halen haha
De rompers ook (30%!) trouwens
Oeh haha!
Deze was nog maar €8. Komt morgen binnen en ben van plan hem morgen direct te gebruiken maar bedankt iig
Ben je tevreden over deze? Heb ze nog steeds niet gekocht maar inmiddels is het aanbod zo groot dat ik geen keuze meer kan maken
Ja, wel een klein doosje. Maar m’n dochter van 2 speelt er heel leuk mee en ik vind het ook leuk om dingen te bouwen. Wil nog meer kopen, maar nog niet gedaan
Dit is zooo leuk. Jammer dat het spijkerbroekje niet in peutermaatjes gaat want dan konden ze echt twinnen.
Voor wie interesse zou hebben: ik zag dat de Stapelstein weer op voorraad is bij Kindermaxx voor 159. Met nieuwsbriefkorting is dat maar 143 euro.
Nou ik was gisteren op de negenmaandenbeurs en ze hadden daar zo veel leuks. En ook nog eens een hoofdprijs bij Prenatal gewonnen Een vriendin van me ging en ik ging met haar mee maar kan het echt iedereen die zwanger is/een baby heeft aanraden. Echt leuke spullen en goede kortingen.
M’n lievelingsaankopen zijn deze:
Een invulboek van 1 tm 10 jaar. Echt een super mooi dik boek met hele mooie en leuke vragen en veel ruimte voor foto’s. Wel een rib uit m’n lijf maar ja.
Een badring. Had hier nog nooit van gehoord maar dan kan je baby blijkbaar in het grote bad zitten (als ie stabiel kan zitten tenminste).
Kistje van Fien en Feau om geboortekaartjes in te bewaren.
Jasje van Musli by green cotton van €60 afgeprijsd naar €7,50 (voor mensen die nog gaan deze week, dit was bij Dijk36 en ze hadden daar echt heeeeeel goede sale).
En je kreeg ook een shitload aan gratis spullen daar. Billendoekjes, pampers, zeep. Nou ja genoeg reclame gemaakt weer nu. Ik was hier zelf nooit heen gegaan maar vind het toch wel een aanrader.
Oh ik vind het echt de hel daar, haha! Maar dat komt denk ik omdat ik er als merk ook heb gestaan en de andere kant ken Het boek ziet er wel heel mooi uit!
Oeeeh wat was dat voor prijs?
En @Chesirecat zitten die aarbeidjes ook aan de achterkant?
Mijn beste vriendin is zwanger . Zij is heel erg van het cadeautjes geven en ik zat net te bedenken dat ze mij echt veel heeft gegeven tijdens en na mijn zwangerschap. Ik wil nu natuurlijk iets terug doen, heeft iemand nog ideën voor ècht leuke babyspulletjes of iets leuks voor tijdens de zwangerschap? Heb al een eerste wat luxere rompertje gegeven en ga ook zo’n cadeaumand en luiertaart maken.
Wat een lieve en attente vriendin
Misschien wat cliche maar een fijne buikbalsem, of een bon voor een zwangerschapsmassage.
Voor de baby sophie de giraffe, of de stapeltoren van mushie, Hvid slofjes.
Alles gepersonaliseerd vind ik ook iets meer betekenis hebben, een badcape, boekjes, spenen met naam etc.
Voor de baby:
- Een mooie slab van Mushie of een slab met lange mouwtjes
- Skwish van Manhattan toy
- Loopy links
- Voorleesboekjes
- Een stoffen activiteitenkubus
- Mutsje en sokken
- Haakaa vruchtenspeen
- Bijtspeeltje van Oli & Carol (bijv die radijs)
- Gepersonaliseerde bijtring van Chewies and more
Voor haar
- Massageolie (zodat haar partner kan masseren hehe)
- Als ze een craving ontwikkelt, dat geven