& @Tubing
Oooh leuke tips, dank jullie wel! Ik heb net zo’n stoffen kubus besteld, ben benieuwd hoe ze het vindt en tzt geef ik haar ook nog een massage cadeau
& @Tubing
Oooh leuke tips, dank jullie wel! Ik heb net zo’n stoffen kubus besteld, ben benieuwd hoe ze het vindt en tzt geef ik haar ook nog een massage cadeau
Ik durf het niet te zeggen. Er is geen foto van de achterkant. Misschien dat @Kareltje het weet? Die had hem een tijdje geleden al gekocht.
En @Hihalarisch , ze zitten rondom op de mouwen en aan de voorkant maar niet op de achterkant.
Ik heb hem al thuis en besefte me door de vraag dat ik daar nieteens op had gelet .
Hij is echt zo leuk!
Je hebt je antwoord ondertussen it is so cute love it!
Mijn oma gaf aan alle kleinkinderen en achterkleinkinderen een zilveren rammelaar met de naam en geboortedatum gegraveerd. Eerst dacht ik altijd dat dat ouderwets was maar allebei mijn kinderen hebben er heel veel mee gespeeld. Ook als je het ophing aan de baby gym bijvoorbeeld. Het maakt echt een mooi geluid en het glimt natuurlijk lekker.
Hahaha ja ik kan me daar ook wel wat bij voorstellen. Scheelde denk ik ook wel dat ik er op een woensdag was, op een zaterdag lijkt het me echt chaos daar.
@Hihalarisch
Nou echt een heleboel kleine spullen twv €100. Speelgoed, hoeslakens, een drinkbeker, billendoekjes, bakjes en tasjes. Vooral veel zooi dus eigenlijk
Thanks voor de tip @Chesirecat dat jasje is echt heel leuk
Pop van de Hema voor mijn zoontje. Kan hij straks ons nadoen als de baby er is. Er zit een magneetje bij de mond, daar kan een speen of flesje op. Je kan luiers verschonen en kleertjes uit en aan doen.
Hier ook gekocht. Wel jammer dat alles zo strak zit dus echt wel lastig voor een peuter/kleuter om het zelf te kunnen doen.
Tijd voor de volgende stap 🥹
Minnen bed van de Ikea
Dekbed omtrekken van de hema
Ja klopt kleertjes alleen aandoen is wel lastig, maar flesje/speen vindt ie al leuk en samen luier verschonen en kleertjes aan doen ook leuk
Er kwam toevallig een goeie aanbieding voorbij dus we hebben maar een co-sleeper inc alle toebehoren zoals dekentje etc gekocht
Die zijn schattig
Volgens mij is het inderdaad een foutje op de site. Alle sale artikelen staan onder de normale prijs… welke maat koop jij? Petit bateau valt zo klein. Mijn zoontje van 1.5 is echt niet groot maar die past eigenlijk al niet meer in de 24m rompers. Dus dan zou ik 3y moeten kopen…
Je moet naar de cm kijken en niet naar de leeftijd. 3 jaar is 94cm (mijn kind draagt die maat toevallig ook).
Ik heb nu 74 (12M) gekocht en heb het bij een truitje van de hema in 74 gehouden en viel wel even groot uit. Maar ga het morgen eens bij hem aandoen. Mss past hij het al, hij zit nu in 68 net.
Had een babypakje van hun in maat 50 en daar was hij echt met 49 cm al te klein voor. Rompers maat 67 (gekke maat) past hij nu.
De vrouw in de winkel zei: koop een maat groter want het valt klein. Ik kwam ook heel laat achter dat als er 3/6/12m in het label staat het TOT 3/6/12 maanden te dragen is ipv vanaf😂. Is met meerdere merken/winkels zo, en daardoor een heel stapeltje amper gedragen want hij was er al te groot voor.
De kleintje maatjes voor onze dochter die geboren gaat worden in juli .
En de andere voor haar grote stoere broer van bijna 5.