Show je kinderaankopen #4

Dit probleem heb ik ook haha, groen trekt me dan meer maar heeft hier ook een beetje de overhand. Waar is het korte broekje van?

2 likes

Het broekje is van Play up!

3 likes

11 likes

Zo lief! Waar is dat bovenste setje van? Ziet er lekker luchtig uit voor warme dagen

1 like

Van de h&m! Ik zal het ook nog even in de post zetten. Helemaal vergeten

1 like

16 likes

Waar is de laatste legging van?

1 like

Next! Via Zalando

3 likes

Ik had zoveel verkocht via Vinted dat ik ‘gratis’ kon shoppen. Maar m’n dochter gaf net al aan dat ze niet alles mooi vindt dus moet nog maar zien wat er mag blijven haha🥲

25 likes

In 2 kleuren via vinted!

9 likes

Stuur maar door naar mijn dochter hoor, ik vind alles heel leuk :kissing_heart:

3 likes

En ook in het roze gekocht (van Cam Cam Copenhagen).

5 likes

Laat de zon maar doorkomen! Vinted vondsten van afgelopen tijd en 2 nieuwe gekochte jurkjes voor oudste dochter.

31 likes

Ohh super leuke dingen, word hier helemaal vrolijk van!

6 likes

Als luiertas, waar mijn vriend ook mee wil lopen

En even van mijn lijstje geshopt bij de babypark sale (lang leve verlof en online shoppen haha):

9 likes

Kiddikutter voor de 2 en 4 jarige. Vooral de jongste wil 's avonds heel graag helpen met groente snijden. We gebruikten altijd van die mesjes uit zo’n kinderbesteksetje, maar nu deze gekocht. Snijdt groente enz best prima, maar bot genoeg voor vingers :slight_smile:

7 likes

Bij wibra

12 likes

Echt een geweldige fiets, kind is er zo blij mee!

8 likes

Wat een leuk idee als luiertas! Heb net de olend bag besteld ( en kaartje eraf getrokken), maar dit is een veel leukere optie.

4 likes

Ik twijfelde ook tussen de olend en deze, maar deze leek net iets ruimer en weet in ieder geval zeker dat hij lang mee gaat!

5 likes