Show je kinderaankopen #4

Du pareil au meme

10 likes

Ook leuke jongens shirts bij de Hema :heart_eyes:! En alles 25% korting nu.

En deze voor Koningsdag.

9 likes

Ja die paarse is echt leuk! Maar m’n zoontje wilde hem niet want het was een ‘meisjeskleur’ :smiling_face_with_tear:

1 like

Oh zo jammer dan hè?
Het is nu nog z’n lievelingskleur. Maar hij is ook pas (bijna) 3. Hoop niet dat hij later andere dingen gaat “leren”.

In groep 1 was paars ook z’n lievelingskleur en eenhoorns zijn lievelingsdieren. Maar hij is verpest door de stoere jongetjes cultuur op school.

3 likes

Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Zo jammer weer!

1 like

Broekje maat 62, rest 68, beetje voor in de toekomst gekocht zodat ze het eind van de zomer ook nog aan kan. Hopelijk :laughing:

13 likes

Nieuwe rompers voor de zomer (thanks @Suikerklontje). Ze zijn zo lekker zacht!

Shirtje voor koningsdag en verf voor de paaseieren

Mijn kind is gek op eendjes vissen. De prijzen die hij kan winnen boeien hem 0. Hij wil gewoon blijven vissen. Dus was erg blij toen ik dit bij de action zag. Nu kan hij thuis oneindig vissen.

En deze voor bubbels want was vorig jaar ook een mega hit maar die heb ik iets te vaak buiten laten staan.

20 likes

Omg waar is de Bluey bellenblaas van??

1 like

Ook action!

3 likes

Ik zag dit net en ben as we speak NU ONDERWEG

1 like

Ik heb die hand bellenblazen gekocht maar deze is ook leuk. Misschien toch maar halen als het er nog is.

1 like

Ik had hem kleiner verwacht, wat een unit :joy: Helaas was er maar een, wilde deze aan de grootste Bluey-fan geven (mijn nichtje). Komt vast nog wel weer voorbij als mijn eigen kind wat groter is haha

image

image

De Elskbar mouwslabben, deze twee hadden een beetje korting dus nu eindelijk gekocht

6 likes

Maaaaanden gewacht tot deze koffiehouder voor kinderwagen weer op voorraad was en heb m nu eindelijk! Nu weer fijn m’n handen vrij :star_struck:

13 likes

Vond dit ook echt een geweldige aankoop! Ik heb hem aan de binnenkant zodat je wel nog gewoon door deuren heen kan!

5 likes

Super random maar hoe heb jij de keuze gemaakt?
Ik wil een leertoren kopen maar er is zoveel keus!

![afbeelding|521x499] h&m

En allebei van Play up

Alvast voor de zomer. Misschien nu even kijken voor een andere kleur dan groen :sweat_smile:

7 likes

Ik heb geen uitgebreide afweging gemaakt. Ik twijfelde tussen deze vanwege het tafeltje of een inklapbare zodat het niet zo in de weg staat (zoiets: Mamatoyz Houten Leertoren Opvouwbaar Learning Tower Foldable Montessori Naturel Hout | bol). Ik heb uiteindelijk voor de step 'n sit van Ette Tete gekozen omdat 1. Mijn dochter aan een eigen tafel zittend spelen/lezen fantastisch vindt en 2. Elke opvouwbare die ik tegen kwam in de basis veel dieper was dan die van Ette Tete en dan de loopruimte in onze smalle keuken heel klein werd.

Volgens mij zijn er wel een paar alternatieven voor een learning tower die omklapt naar een tafeltje maar over deze hoorde/las ik veel positieve reviews en het is een ‘gevestigd’ merk. Andere tafeltorens zie ik dan op Etsy enzo en vind het fijner dat ik nu zeker weet dat het veilig en getest is.

1 like

Zo schattig de pastel versie

12 likes

Geen bluey bellenblaas hier gevonden helaas

1 like