Show je kinderaankopen #4

Ik heb die hand bellenblazen gekocht maar deze is ook leuk. Misschien toch maar halen als het er nog is.

1 like

Ik had hem kleiner verwacht, wat een unit :joy: Helaas was er maar een, wilde deze aan de grootste Bluey-fan geven (mijn nichtje). Komt vast nog wel weer voorbij als mijn eigen kind wat groter is haha

image

image

De Elskbar mouwslabben, deze twee hadden een beetje korting dus nu eindelijk gekocht

6 likes

Maaaaanden gewacht tot deze koffiehouder voor kinderwagen weer op voorraad was en heb m nu eindelijk! Nu weer fijn m’n handen vrij :star_struck:

13 likes

Vond dit ook echt een geweldige aankoop! Ik heb hem aan de binnenkant zodat je wel nog gewoon door deuren heen kan!

5 likes

Super random maar hoe heb jij de keuze gemaakt?
Ik wil een leertoren kopen maar er is zoveel keus!

![afbeelding|521x499] h&m

En allebei van Play up

Alvast voor de zomer. Misschien nu even kijken voor een andere kleur dan groen :sweat_smile:

7 likes

Ik heb geen uitgebreide afweging gemaakt. Ik twijfelde tussen deze vanwege het tafeltje of een inklapbare zodat het niet zo in de weg staat (zoiets: Mamatoyz Houten Leertoren Opvouwbaar Learning Tower Foldable Montessori Naturel Hout | bol). Ik heb uiteindelijk voor de step 'n sit van Ette Tete gekozen omdat 1. Mijn dochter aan een eigen tafel zittend spelen/lezen fantastisch vindt en 2. Elke opvouwbare die ik tegen kwam in de basis veel dieper was dan die van Ette Tete en dan de loopruimte in onze smalle keuken heel klein werd.

Volgens mij zijn er wel een paar alternatieven voor een learning tower die omklapt naar een tafeltje maar over deze hoorde/las ik veel positieve reviews en het is een ‘gevestigd’ merk. Andere tafeltorens zie ik dan op Etsy enzo en vind het fijner dat ik nu zeker weet dat het veilig en getest is.

1 like

Zo schattig de pastel versie

12 likes

Geen bluey bellenblaas hier gevonden helaas

1 like

Dit probleem heb ik ook haha, groen trekt me dan meer maar heeft hier ook een beetje de overhand. Waar is het korte broekje van?

2 likes

Het broekje is van Play up!

3 likes

11 likes

Zo lief! Waar is dat bovenste setje van? Ziet er lekker luchtig uit voor warme dagen

1 like

Van de h&m! Ik zal het ook nog even in de post zetten. Helemaal vergeten

1 like

16 likes

Waar is de laatste legging van?

1 like

Next! Via Zalando

3 likes

Ik had zoveel verkocht via Vinted dat ik ‘gratis’ kon shoppen. Maar m’n dochter gaf net al aan dat ze niet alles mooi vindt dus moet nog maar zien wat er mag blijven haha🥲

25 likes

In 2 kleuren via vinted!

9 likes

Stuur maar door naar mijn dochter hoor, ik vind alles heel leuk :kissing_heart:

3 likes