Show je kinderaankopen #4

Last minute kerst pyjama outfit voor op de opvang

24 likes

Nog wat gekocht, een paar slofjes is voor nu, voor in de wandelwagen, andere voor later.
En een matchend t-shirt voor mij bij een pakje dat ik al had voor de baby :yellow_heart: :lemon:
Alles van The Bonnie Mob

12 likes

Wat een ontzettend leuke, vrolijke printjes allemaal! :heart_eyes:

2 likes

Jij hebt echt zo’n leuke smaak!

4 likes

man en ik mochten allebei wat nieuws voor onze dochter uitzoeken voor onder de kerstboom waarvan wij dachten dat zij het supergaaf zou vinden haha

5 likes

18 likes

afbeelding

Voor onder de Kerstboom!

10 likes

image

Ik vond deze OG kassa in goede staat bij de kringloop voor 1.70. Zowel mijn man als ik hebben hier vroeger veel mee gespeeld, dus hopelijk ook een succes bij onze dochter.

43 likes

10 likes

Geweldige vondst!

2 likes

Weten jullie wanneer de Zara sale weer start ? Is dat de 2e kerstdag?

1 like

Hahaha ik zie al voor me hoe mensen dan tijdens het voorgerecht van het kerstdiner verwoed bezig zijn om zonder kleerscheuren door het bestelproces te komen… :sweat_smile:

Aan de andere kant, als je een Zara-Sale-survivor bent, dan kun je de misogyne opmerkingen van oom Henk tijdens de kerst ook wel aan :wink:

1 like

Ik moet toevallig even plassen dan :joy:

2 likes

Ik was het vergeten, en vond het ook weer tegenvallen. Veel deed niet mee in de sale

8 likes

Flink ingeslagen. Meeste voor het voorjaar, wat broeken voor nu.

10 likes

Een hele mooie (en veel te dure) dubbelzijdig draagbare jas voor de komende 2 jaren (zo verkoop ik hem aan mezelf…):

En wat sale items op de groei:
image
image (2)

13 likes

Super leuk waar vanheen als ik vragen mag? (De jas)

3 likes
4 likes

Dank, wel duur inderdaad maar kan mij voorstellen dat het wel de moeite waard is

2 likes

Haha nou het was een foutje van mij; ik dacht dat ie ook in de winkel in de sale was (50%) en ik kocht meerdere items en thuis bekeek ik het bonnetje nog eens goed en toen kwam ik erachter dat ie gewoon volle prijs was (aiiii). En toen vond ik hem al zo leuk dat ik hem wilde houden

Edit: en @Croky jij hebt m snel gevonden haha