Show je kinderaankopen #4

Ik heb de meeste overbroekjes van popolini in maat 1, ik heb ook de basisluiers van popolini, maar volgens mij scheelt dat niet superveel met totsbots.
Hier bij 5 dagen oud:

Ik heb ook een overbroekje van blueberry, maar die was nog heel lang véél te groot.

3 likes

Ik vind little lamb overbroekjes in maat 1 echt geweldig, ook totsbots luiers hier.
Vond bij newborn klittenband ook heel fijn, nu kan ze ondertussen wel wat langer stil liggen.
Motherease heeft ook fijne overbroekjes met klittenband, maar zou dan wel maat s nemen, niet XS.
Popolini vento broekjes vallen ook mooi. Popowrap was bij mijn dochter helemaal niks maar m’n zus vindt die geweldig.

1 like

Wow die bambino mio hebben echt leuke printjes en nu via hun eigen site maar €9,30 p/s. Was al helemaal enthousiast aan het bestellen. Maar zie dat ze uit de UK moeten komen dus dan is het vast geen goed idee

Popolini vind ik dus helemaal niet mooi helaas. Liitle lamb ziet er ook goed uit en ook prima prijsje.

Ik werd helemaal hebberig van die €9,30, haha. Maar daar €13 zie ik dus ook nog een prima prijs.

4 likes

Gevoerde regenlaarsjes van de Zara

Jurkje voor kerst & oud en nieuw van NEXT

En een zelf gemaakte duplo tafel! lack salon tafel van de ikea, gat erin zagen zodat er een bak in kan en met dubbelzijdig tape een bouwplaat er op geplakt.

40 likes

Wat een leuke kleurige dingen!! Ik dacht het zal wel Next oid zijn, wel verrassend dat het H&M is

1 like

Kostte wat moeite en 6 miljoen verificatiecodes, dus nu maar hopen dat ze passen.

1 like

Haha @Solsikke

5 likes

Heb gisteren die trui binnen gekregen en het jasje van die romper en zijn beide echt heel leuk en vrolijk!

3 likes

Alledrie van de H&M. Dino pyjama van de jongensafdeling, maar is gewoon voor mijn dochtertje haha.

En deze van de kruidvat voor de kerst.

4 likes

Trybike! En volgens mij heeft Veloretti iets gelijksoortigs.

2 likes

Vandaag nieuwe slaapzak gekocht, vond m zo leuk met die beertjes :bear:

15 likes

Die van Bandits & angels. Echt een topding!

2 likes

Deze hebben wij ook, niet te doen zo schattig met baby erin. :blush:

4 likes

Mijn dochter heeft de Trybike. Vanaf 13 maanden ging ze als een speer!

4 likes

Lekker voordelig bij de Lidl! Kan het echt aanraden voor houten speelgoed.

17 likes

Wij hebben die 4 in 1 van dit merk. Maar m’n dochter schopt steeds tegen de achterwielen aan. En ik lees in de reviews dat meer kinderen dit hebben. Dus ik vind de 4 in 1 geen aanrader.

1 like

Oja! Onze dochter had dat in het begin ook even kort, maar sinds ze het echt goed doorheeft (vanaf 15 maanden) eigenlijk niet meer en crosst ze er super gemakkelijk op.

1 like

Dieren boek is een kraamcadeau, hebben wij zelf ook gehad en echt super mooi boek! De rest is wel voor ons.

5 likes

Ik koop altijd 1/2 maten vooruit zodat ik langzaam in alle aanbiedingen alles bij elkaar kan sprokkelen :sweat_smile:

12 likes