Show je kinderaankopen #4

30 likes

Ooo dat gele pak :heart_eyes:

5 likes

Geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bisgaard

6 likes

Vinted, tiny cottons.

22 likes

Waar is de pyjama van? Kruidvat?

1 like

Volgens mij Terstal.

4 likes

Heeft iemand het er een keer gelijk bijgepost… :joy:

4 likes

Heerlijk roze. De bovenste 3 is uv-kleding.
De sandalen wil ze de hele tijd binnen aan :smiling_face_with_three_hearts:
Alles h&m met 20% korting nu.

6 likes

Tegen krampjes voor de mini

Een pakje voor de mini

En aangezien ze een natuurspeeltuin hebben op school, even wat goedkopere jurkjes.
Van de h&m

2 likes

Zit te twijfelen om ook iets voor mijn baby te halen voor tegen de krampjes. Zou je kunnen laten weten of dit een beetje helpt?

1 like

Ongevraagd advies: maar doen. Wij hebben dit wij beiden gebruikt en maakte een gigantisch verschil

5 likes

We gebruikten dit ook al bij onze eerste dochter en we hadden echt het idee dat het hielp.
Dus ik raad het eigenlijk iedereen altijd aan.

3 likes

Bedankt! Dan ga ik het ook proberen. Waar bestellen jullie dit? Is hier niet in de winkels te koop zag ik?

Nee klopt. Ik heb familie die vlakbij de Duitse grens woont, dus die neemt het soms voor ons mee. En ik weet dat je het ook bij bijvoorbeeld De Duitse Voordeel drogist kunt kopen. Daar heb ik wel eens (andere spullen) besteld, is wel iets duurder en ook iets van €7 verzendkosten.

4 likes

Voor buiten

Voor de bad & douche angst (ja het was eerst alleen de douchekop maar is nu ook het badje :cry:)
Ik hoop dat Nijntje ons kan helpen :sweat_smile:

(Hier ga ik wel eigen douchegel in doen, want gebruik liever geen parfum vanwege eczeem)

14 likes

Ik woon ongeveer in Duitsland. Dus voor mij is het 10 minuten rijden. Je hebt ook grote flessen ervan. Wellicht is dat voordeliger.
Ik hoef nu niet in de buurt te komen maar mocht het fijn zijn dan kan ik je wel een voorraadje halen opsturen als dat veel scheelt.

2 likes

Bij welke winkel haal je dit? Ik ga ook regelmatig boodschappen doen in Duitsland maar heb daar alleen een DM en supermarkten… misschien dat ik dan een stukje verder naar Kleve moet doorrijden, dan is dat wel de moeite!

1 like

In Duitsland koop je dit bij de apotheek maar die zitten op best veel plekken.

1 like

In kranenburg (ik neem aan dat je daar bedoelt?) zit een apotheek schuin achter de DM in de ‘hoofdstraat’ van het dorp.

3 likes