Show je kinderaankopen #4

Ongevraagd advies: maar doen. Wij hebben dit wij beiden gebruikt en maakte een gigantisch verschil

5 likes

We gebruikten dit ook al bij onze eerste dochter en we hadden echt het idee dat het hielp.
Dus ik raad het eigenlijk iedereen altijd aan.

3 likes

Bedankt! Dan ga ik het ook proberen. Waar bestellen jullie dit? Is hier niet in de winkels te koop zag ik?

Nee klopt. Ik heb familie die vlakbij de Duitse grens woont, dus die neemt het soms voor ons mee. En ik weet dat je het ook bij bijvoorbeeld De Duitse Voordeel drogist kunt kopen. Daar heb ik wel eens (andere spullen) besteld, is wel iets duurder en ook iets van €7 verzendkosten.

4 likes

Voor buiten

Voor de bad & douche angst (ja het was eerst alleen de douchekop maar is nu ook het badje :cry:)
Ik hoop dat Nijntje ons kan helpen :sweat_smile:

(Hier ga ik wel eigen douchegel in doen, want gebruik liever geen parfum vanwege eczeem)

14 likes

Ik woon ongeveer in Duitsland. Dus voor mij is het 10 minuten rijden. Je hebt ook grote flessen ervan. Wellicht is dat voordeliger.
Ik hoef nu niet in de buurt te komen maar mocht het fijn zijn dan kan ik je wel een voorraadje halen opsturen als dat veel scheelt.

2 likes

Bij welke winkel haal je dit? Ik ga ook regelmatig boodschappen doen in Duitsland maar heb daar alleen een DM en supermarkten… misschien dat ik dan een stukje verder naar Kleve moet doorrijden, dan is dat wel de moeite!

1 like

In Duitsland koop je dit bij de apotheek maar die zitten op best veel plekken.

1 like

In kranenburg (ik neem aan dat je daar bedoelt?) zit een apotheek schuin achter de DM in de ‘hoofdstraat’ van het dorp.

3 likes

Ah nooit geweten, top!

3 likes

8 likes

Wat lief aangeboden, maar m’n familie speelt dus soms al voor leverancier. Misschien voor @LadyV?

1 like

Oh waar komt dat Bluey pak (of is het een pyjama?) vandaan? Mijn kind is dol op Bluey!

2 likes

Zara! Daar hebben ze vaak veel bluey dingen. Zie wel dat ze veel maten hiervan niet meer hebben, ik heb hem in de winkel gekocht.

5 likes

Weer een heleboel vinted aankopen. Sommigen op de groei maar ook veel kleren voor de opvang. Daar spelen ze bijna altijd met bellenblaas en in het zwarte zand dus dan vind ik zonde om mooie kleren aan te doen.
Er zitten ook 2 pyjama’s en 2 zwemluiers tussen.

Voor thuis

Voor de opvang

7 likes

Thanks! Helaas is deze set niet te koop in het land waar ik woon, wel andere Bluey dingen maar niet in haar maat (gaat maar tot maat 116). Ze hadden ook een schattig Bluey badpakje. Maar je hebt me wel op een idee gebracht, ik ga Vinted eens afspeuren naar Bluey kleding!

1 like

ah jammer! Maar misschien is er wat op vinted te vinden inderdaad. Ik heb hier ook een groot bluey fan zitten :joy:.

1 like

19 likes

Wow ik heb altijd gedacht dat als het hier over Bluey gaat, dat KLM-vliegtuigje wordt bedoeld. Today i learned…

7 likes

13 likes