Show je kinderaankopen #4

Super leuk deze!
Heeft jouw dochter een inloopkast trouwens? :joy:

2 likes

Nee een kleine hemnes commode en een kledingrek :crazy_face::sob: moet inderdaad even flink opruimen voordat ik al die zomer dingen kwijt kan

Zara? Zo leuk! Ik kan echt niet wachten tot mijn dochtertje maat 86 heeft, vanaf dan wordt Zara pas echt leuk vind ik. Vind baby echt vaak saai. Ben nu in Spanje en die kinderafdeling van de Zara hier :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Zara voor meisjes vind ik altijd zo leuk, slaag daar altijd wel

6 likes

Allemaal van next.

En nog via Vinted. Zijn verschillende merkjes/winkels.

Nou hopen op een lange hete zomer dan maar.

20 likes

Oh ik vind alles echt heel leuk, leuke stijl heb je!

1 like

Dankje! Ja ik vind het echt moeilijk hoor, een jongetje!! Vind heel veel dingen te saai of het is met printjes die ik niet mooi vind. Ik heb nu veel te veel geld uitgegeven eigenlijk. Misschien als ik z’n stijl beter ken dat ik ook weer makkelijker via Vinted kan kopen. Het aanbod is voor jongens ook echt kleiner per verkoper heb ik het idee.
Moet nog even kijken wat hem leuk staat, we zullen zien!!

3 likes

H&M

Newbie

Foam mat van ‘That’s mine’

5 likes

Allebei H&M. Zijn hoedje stond hem zo belachelijk schattig vorig jaar en hij was er ook echt dol op.

12 likes

HEMA heeft 30% korting op alle baby- en kinderkleding (met je HEMA pas). Ik heb even ingeslagen!

8 likes

Huh ik zie dit nergens. Alleen op tuinbroeken

Ik denk dat je even moet inloggen (met een gekoppelde klantenkaart), in de winkelmand wordt vervolgens de korting erbij gezet.

1 like

Ook gebruik gemaakt van de korting bij HEMA :brown_heart:

9 likes

Deze vanmorgen gekocht en er is denk ik al 3 uur mee gespeeld. Wat een hit is dit.

14 likes

Heb je 2+ kinderen of spelen ze hier ook zelfstandig in? Ik twijfel of ik dan zelf hoogzwanger verwacht wordt mee te doen met mijn peuter haha :sweat_smile:

2 likes

Ik heb een kindje dat in februari 2 is geworden en die speelt er zelfstandig in (samen met haar poppen die mee gaan in de tent).

Ik heb 1 keer geprobeerd om door die tunnel te gaan maar toen kwam ik vast te zitten dus nu heeft ze het steeds over “mama tunnel vast” dus ik hoop dat ze me met rust laat. :joy: Tot nu toe mag ik lekker op de bank chillen.

10 likes

Leuke aankoop! Zoiets hadden wij ook vroeger en ik heb hier zoooveel mee gespeeld. Toen ik wat ouder was (9+), gebruikten we die tunnel ook om parcourtjes uit te zetten enzo.

1 like

Dit is inderdaad ook een grote herinnering uit mijn eigen jeugd. Uren gespeeld in die tunnel, alleen altijd doodsbang dat er spinnen in zaten als je de touwtjes loshaalde.

:joy: Alles door aanraders van hier :sweat_smile: Even het newborn leven wat makkelijker maken.

16 likes

Dat rek vind ik echt heel fijn! De doekjesdoos ook, maar ik heb hem weggegeven aan opa en oma, omdat er een konijntje op onze staat en die leuker staat in de babykamer (in bosdierenthema) lol. Ook al is dat een kutding vergeleken met de Oxo. :joy:

Echt Hema

15 likes