Ah nooit geweten, top!
Wat lief aangeboden, maar m’n familie speelt dus soms al voor leverancier. Misschien voor @LadyV?
Oh waar komt dat Bluey pak (of is het een pyjama?) vandaan? Mijn kind is dol op Bluey!
Zara! Daar hebben ze vaak veel bluey dingen. Zie wel dat ze veel maten hiervan niet meer hebben, ik heb hem in de winkel gekocht.
Weer een heleboel vinted aankopen. Sommigen op de groei maar ook veel kleren voor de opvang. Daar spelen ze bijna altijd met bellenblaas en in het zwarte zand dus dan vind ik zonde om mooie kleren aan te doen.
Er zitten ook 2 pyjama’s en 2 zwemluiers tussen.
Voor thuis
Voor de opvang
Thanks! Helaas is deze set niet te koop in het land waar ik woon, wel andere Bluey dingen maar niet in haar maat (gaat maar tot maat 116). Ze hadden ook een schattig Bluey badpakje. Maar je hebt me wel op een idee gebracht, ik ga Vinted eens afspeuren naar Bluey kleding!
ah jammer! Maar misschien is er wat op vinted te vinden inderdaad. Ik heb hier ook een groot bluey fan zitten .
Wow ik heb altijd gedacht dat als het hier over Bluey gaat, dat KLM-vliegtuigje wordt bedoeld. Today i learned…
Super leuk deze!
Heeft jouw dochter een inloopkast trouwens?
Nee een kleine hemnes commode en een kledingrek moet inderdaad even flink opruimen voordat ik al die zomer dingen kwijt kan
Zara? Zo leuk! Ik kan echt niet wachten tot mijn dochtertje maat 86 heeft, vanaf dan wordt Zara pas echt leuk vind ik. Vind baby echt vaak saai. Ben nu in Spanje en die kinderafdeling van de Zara hier
Allemaal van next.
En nog via Vinted. Zijn verschillende merkjes/winkels.
Nou hopen op een lange hete zomer dan maar.
Oh ik vind alles echt heel leuk, leuke stijl heb je!
Dankje! Ja ik vind het echt moeilijk hoor, een jongetje!! Vind heel veel dingen te saai of het is met printjes die ik niet mooi vind. Ik heb nu veel te veel geld uitgegeven eigenlijk. Misschien als ik z’n stijl beter ken dat ik ook weer makkelijker via Vinted kan kopen. Het aanbod is voor jongens ook echt kleiner per verkoper heb ik het idee.
Moet nog even kijken wat hem leuk staat, we zullen zien!!