Allemaal Zeeman. Boven baby, beneden peuter.
Kind wordt woensdag al focking 2. Niet normii
Dit gekocht als cadeau, plus meer dan 300 euro aan boodschappen voor zn verjaardagsfeestje, en we gaan (op zijn verjaardag) naar de efteling. Omw onlyfans
deze via marktplaats
hij moet alleen nog in elkaar, er liggen nu overal stukken speelhuis in de tuin
Vandaag voetjes laten opmeten en ze blijkt al 2 maten groter te hebben dan ze aan had 🫢 dus nieuwe sneakers gekocht en ze is er helemaal blij mee.
Te leuk, van de Action!
Is dit nu? Ik vind Arket echt super fijne en lang mooi blijvende kleding. Alleen bij mij geen korting…
Vorige week ja… best geregeld korting bij h&m op kinderkleding!
Thanks, ik ga het in de gaten houden
Die romper van Arket is iig mega groot! Lijkt wel een maat 86
Ja ik vind Arket sowieso wel wat groot vallen. Maar dit is mijn eerste kindje en ik vind maten inschatten en inschatten hoe lang het zal duren voor hij naar de volgende maat gaat echt zó moeilijk! Dus ik doe maar wat, scheelt dat een korte mouwen romper ook straks in de herfst gewoon nog kan met een trui erover
Arket valt echt gigantisch. Mijn zoon heeft 98/104 en past nog steeds een tuinbroek maat 92 en die zit ook nog baggy haha.
Omdat afgetrapte Dr. Martens geen porem zijn onder een zomerjurkje. Voor hoogzomer komt er nog een paar Birkenstocks bij.

Alles behalve het 1e shirtje is van Boden, ik kreeg een brief in de bus dat ik in 2023 helemaal niks had besteld. Meteen ff goedgemaakt
Ik zit er ook aan te denken om teva sandalen voor de peuter te kopen maar de maten zijn online wel wat gek. Ze zit net in maat 24, maar dan lijkt 24/25 me weer te groot. 22/23 zal wel te klein zijn? Iemand ervaringen?