Show je kinderaankopen #4

Allemaal Zeeman. Boven baby, beneden peuter.

14 likes

Kind wordt woensdag al focking 2. Niet normii
Dit gekocht als cadeau, plus meer dan 300 euro aan boodschappen voor zn verjaardagsfeestje, en we gaan (op zijn verjaardag) naar de efteling. Omw onlyfans :joy::money_with_wings:

24 likes

13 likes

Voor m’n dochter een neppe Dyson. Nu laat ze hopelijk de mijne met rust.

17 likes

deze via marktplaats
hij moet alleen nog in elkaar, er liggen nu overal stukken speelhuis in de tuin :melting_face:

20 likes

Vandaag voetjes laten opmeten en ze blijkt al 2 maten groter te hebben dan ze aan had 🫢 dus nieuwe sneakers gekocht en ze is er helemaal blij mee.

16 likes

Had expres nog niks voor de zomer dus kon even een grotere bestelling doen. Alles Zara.

14 likes

IMG_0022

Te leuk, van de Action!

5 likes

Allebei vinted

11 likes

Er was 20% (volgens mij?) korting op kinderkleding bij h&m. Onderste 4 items zijn van Arket.

11 likes

Is dit nu? Ik vind Arket echt super fijne en lang mooi blijvende kleding. Alleen bij mij geen korting…

4 likes

Vorige week ja… best geregeld korting bij h&m op kinderkleding!

2 likes

Thanks, ik ga het in de gaten houden :blush:

1 like

Die romper van Arket is iig mega groot! Lijkt wel een maat 86

2 likes

Ja ik vind Arket sowieso wel wat groot vallen. Maar dit is mijn eerste kindje en ik vind maten inschatten en inschatten hoe lang het zal duren voor hij naar de volgende maat gaat echt zó moeilijk! Dus ik doe maar wat, scheelt dat een korte mouwen romper ook straks in de herfst gewoon nog kan met een trui erover :blush:

1 like

Arket valt echt gigantisch. Mijn zoon heeft 98/104 en past nog steeds een tuinbroek maat 92 en die zit ook nog baggy haha.

2 likes

Omdat afgetrapte Dr. Martens geen porem zijn onder een zomerjurkje. Voor hoogzomer komt er nog een paar Birkenstocks bij.

21 likes

Screenshot_2

Screenshot_4

Alles behalve het 1e shirtje is van Boden, ik kreeg een brief in de bus dat ik in 2023 helemaal niks had besteld. Meteen ff goedgemaakt :joy: :sob:

8 likes

Voor de mini via Vinted voor €6!

Voor de kleuter van Zara

21 likes

Ik zit er ook aan te denken om teva sandalen voor de peuter te kopen maar de maten zijn online wel wat gek. Ze zit net in maat 24, maar dan lijkt 24/25 me weer te groot. 22/23 zal wel te klein zijn? Iemand ervaringen?