Show je kinderaankopen #4

Wat leuk! Waar is deze van?

1 like

Deze is het.

4 likes

image
Helm voor tijdens het fietsen en steppen van decathlon

Zomerjas van H&M

2 likes

Deze tent van Konges Slojd. Hoop dat hij fijn is voor op het strand/park/tuin etc.

10 likes

Poging 2 voor een fijne buggy.
Deze zou een verstelbare duwstang moeten hebben.

6 likes

Ik zou denken verschuiven van de bollen met het mesje. Maar gaat niet als het mesje niet los komt, haha.edit moet er niet nog een plastic laag eraf?

1 like

Ik kan dit vinden maar ik vind het nog niet heel duidelijk.

1 like

Mag ik vragen welke buggy dit is? Ik zoek ook eentje met een kap die ver dicht kan! En een verstelbare duwstang is ook wel een pré ivm lengteverschil!

2 likes

Kinderkraft trig 3. Maar ik lees nu op andere sites dat de duwstang niet verstelbaar is… ik kom er vrijdag achter.

@Discopony die zag ik ook, maar de kap leek me niet groot genoeg voor als de rugleuning plat was. Of heb jij die ervaring niet?

1 like

De kap kan je ook nog open ritsen waardoor die er helemaal overheen klapt. Heb zelf de Thule Spring en vind het echt een hele fijne wagen.

4 likes

Ik had zo’n geluk vandaag. 17 schleich dieren gevonden voor 10 euro op een Franse rommelmarkt :heart_eyes::heart_eyes:.

45 likes

Wat is er zo bijzonder aan die Schleich dieren? Het zijn toch gewoon 13 in een dozijn plastic diertjes die je ook goedkoop bij action kunt scoren of mis ik iets…?

8 likes

Ze zijn wat zwaarder in de hand dus vallen niet om. Ik merk wel echt verschil tov goedkopere. Ze hebben ook wel bijzondere dieren in het assortiment. In dit geval zat er bijv een kangoeroe bij. En ik vind de details mooier, maar goed dat ziet een (jong) kind niet natuurlijk.

5 likes

Is echt veel betere kwaliteit!

10 likes

Ze zijn niet hol van binnen en hebben niet van die gare naden. Ook blijven ze goed staan.

5 likes

Ja in het echt zie je wel duidelijk kwaliteitsverschil. Wat me ook opvalt is dat de dieren met spelen langer mooi blijven, de verf (?) slijt veel minder snel. En wat tof is, is dat veel dieren ook vrij realistische pootafdrukken maken in bijv klei.

3 likes

Tot nu toe wel echt een succes. Ze zit er naast ipv er helemaal in, dus qua rommel is het wel te doen.

Hij was nu in de aanbieding bij gamma

8 likes

Oef ik erger me alleen wel aan de verhoudingen. De egel die even groot is als de kikker of de muis. :sweat_smile: het paard dat groter is dan de olifant.

Aankopen van afgelopen tijd.

HEMA sale oudste dochter

Vinted oudste dochter (zo blij met de petit nord schoentjes voor €16!)

Ammehoela sale oudste dochter

HEMA sale jongste dochter

Ammehoela sale jongste dochter

20 likes

Kringloop:

Alvast voor vaderdag want was in de sale:

Deze houten bak voor zijn kinetisch zand. Bij het geblokte deel staat nog zijn naam.

En dit shirt van de hema want die vond hij ‘heel vet mooi’.

25 likes