Show je kinderaankopen #4

Wat is er zo bijzonder aan die Schleich dieren? Het zijn toch gewoon 13 in een dozijn plastic diertjes die je ook goedkoop bij action kunt scoren of mis ik iets…?

8 likes

Ze zijn wat zwaarder in de hand dus vallen niet om. Ik merk wel echt verschil tov goedkopere. Ze hebben ook wel bijzondere dieren in het assortiment. In dit geval zat er bijv een kangoeroe bij. En ik vind de details mooier, maar goed dat ziet een (jong) kind niet natuurlijk.

5 likes

Is echt veel betere kwaliteit!

10 likes

Ze zijn niet hol van binnen en hebben niet van die gare naden. Ook blijven ze goed staan.

5 likes

Ja in het echt zie je wel duidelijk kwaliteitsverschil. Wat me ook opvalt is dat de dieren met spelen langer mooi blijven, de verf (?) slijt veel minder snel. En wat tof is, is dat veel dieren ook vrij realistische pootafdrukken maken in bijv klei.

3 likes

Tot nu toe wel echt een succes. Ze zit er naast ipv er helemaal in, dus qua rommel is het wel te doen.

Hij was nu in de aanbieding bij gamma

8 likes

Oef ik erger me alleen wel aan de verhoudingen. De egel die even groot is als de kikker of de muis. :sweat_smile: het paard dat groter is dan de olifant.

Aankopen van afgelopen tijd.

HEMA sale oudste dochter

Vinted oudste dochter (zo blij met de petit nord schoentjes voor €16!)

Ammehoela sale oudste dochter

HEMA sale jongste dochter

Ammehoela sale jongste dochter

20 likes

Kringloop:

Alvast voor vaderdag want was in de sale:

Deze houten bak voor zijn kinetisch zand. Bij het geblokte deel staat nog zijn naam.

En dit shirt van de hema want die vond hij ‘heel vet mooi’.

25 likes

Allemaal Zeeman. Boven baby, beneden peuter.

14 likes

Kind wordt woensdag al focking 2. Niet normii
Dit gekocht als cadeau, plus meer dan 300 euro aan boodschappen voor zn verjaardagsfeestje, en we gaan (op zijn verjaardag) naar de efteling. Omw onlyfans :joy::money_with_wings:

24 likes

13 likes

Voor m’n dochter een neppe Dyson. Nu laat ze hopelijk de mijne met rust.

17 likes

deze via marktplaats
hij moet alleen nog in elkaar, er liggen nu overal stukken speelhuis in de tuin :melting_face:

20 likes

Vandaag voetjes laten opmeten en ze blijkt al 2 maten groter te hebben dan ze aan had 🫢 dus nieuwe sneakers gekocht en ze is er helemaal blij mee.

16 likes

Had expres nog niks voor de zomer dus kon even een grotere bestelling doen. Alles Zara.

14 likes

IMG_0022

Te leuk, van de Action!

5 likes

Allebei vinted

11 likes

Er was 20% (volgens mij?) korting op kinderkleding bij h&m. Onderste 4 items zijn van Arket.

11 likes

Is dit nu? Ik vind Arket echt super fijne en lang mooi blijvende kleding. Alleen bij mij geen korting…

4 likes