Show je kinderaankopen #4

Ik trok mijn kinderen gewoon geen rompers aan met de warmte. Vond de kleertjes leuker dan die romper aan het lijf geplakt haha.

4 likes

En een bekerhouder, parasol en regenhoes

8 likes

4 likes

9 likes

Onze supermarkt heeft geen kinderkarretjes en als we ergens zijn waar ze die wel hebben vindt ze het zo leuk. Nu voor de helft van de prijs dus kon deze niet laten liggen.

5 likes

Tipje: het “oude” design is nu met 30% afgeprijsd bij Lodger zelf.

Alles van de afgelopen tijd, niet allemaal vandaag :rofl:

13 likes

Wat een leuke dingetjes allemaal! Maar staat er nou een dikke spelfout op het gele tshirtje? :see_no_evil:

OMG, ik zie het nu pas :see_no_evil: Wel gelezen voor ik het kocht, maar er ging geen belletje rinkelen. Wat stom :unamused:

Was hier laatst ook niet iemand anders met een spelfout op een shirt :sweat_smile:

1 like

Dubbelpost, want heb na 2 weken continue stalken van de Shoesme website, deze sneakers zojuist in de juiste maat kunnen bemachtigen :partying_face: Damn wat groeien die voetjes snel momenteel!

14 likes

Color en colour zijn allebei goed. De eerste is Amerikaans Engels en de ander ‘gewoon’ Engels.

1 like

Het gaat om de dubbele L bij colourfull (moet er dus maar 1 zijn)

1 like

Whahaha daar las ik dus zo overheen :joy: Heb nog geen koffie op, is dat een goed excuus?

1 like

Ik ken iemand die “thankfull” had laten tatoeëren en pas achter de spelfout kwam nadat iemand reageerde op haar facebookpost waarin ze trots de tattoo liet zien.

2 likes

Ja bij mij stond er The cuttest here :joy:
Heb al wat letters eraf gehaald maar ff geen zin meer.

1 like

Alvast voor het strandseizoen en onze vakantie. :sunny:

UV-setjes zijn van WE, Slipstops via Bol.

11 likes

oeh ik ruik die geur gewoon nu, HEERLIJK

12 likes

Echt 1,5 jaar ofzo gezocht naar bijpassende kleine fotolijst(en) voor een poster die mn dochter op haar kamer heeft hangen en nu eindelijk gevonden :grimacing::grimacing:

Nu nog aan de muur hangen

20 likes

Weet iemand of er nog een H&M kortingscode aankomt? Ik heb mijn mandje flink vol met o.a. uv kleding enzo…

2 likes

Joolz aer+

13 likes

Was deze ergens in de aanbieding? Of volle mep? Ik wil m graag voor op vakantie maar :money_with_wings: