Dank allen! @lijnewiets @jojo @Ludo en @ixxi
Ben voor 22/23 gegaan. Dat zal dan wel goed zitten. Denk dat ze met deze heel blij zal zijn.
Dank allen! @lijnewiets @jojo @Ludo en @ixxi
Ben voor 22/23 gegaan. Dat zal dan wel goed zitten. Denk dat ze met deze heel blij zal zijn.
Bij de eerste foto dacht ik al he dit moet Mrs zijn
Hoe dat zo? Is m’n stijl zo uitgesproken? (Gewoon benieuwd, geen aanval!)
Weet ik eigenlijk niet! Ik denk de felle kleuren en ik zag het gelijk bij jouw dochter voor me
Echt? Als ik mijn zoontje zijn eigen maat in teva aandoe, komen zijn tenen nog niet eens onder dat bandje vandaan. Zelfs twee maten kleiner zit nog ruim aan de voorkant, maar vorig jaar ging dat perfect omdat hij er dus de hele zomer op kon lopen.
Voor de vakantie en alvast voor school omg
Oh! Haha nou we zullen het zien. Haar sneakers moeten echt maat 24 nu zijn, maar ze past nog net in haar H&M sandaaltjes maat 22 van vorige zomer. 22/23 zal denk ik dus wel goed zitten en anders ruilen we ze om. Ben benieuwd!
Ligt denk ik ook heel erg aan het model teva. Ik heb 7 jaar lang hetzelfde model gekocht met zo’n voorgevormde zool, die moest ik echt wel 1 of 2 maten groter kopen. Maar een model met gewoon een platte zool, die moest juist een maat kleiner zijn. Daarom durf ik tevas nooit tweedehands te kopen😅
Update qua maat; ze zitten goed. Er is nog wel wat ruimte voor groei, maar niet bijzonder veel. Maat 22/23 zal voor deze lente/zomer dan ook perfect zijn. Kind is er ook blij mee!
Me: koopt allemaal mooie jurkjes, rokjes, jumpsuits en broekjes voor dochters.
Also me: zodra de zon schijnt lopen dochters in de praktijk meestal in een romper, alleen met luier of helemaal bloot.
Ik merk dit nu al bij mijn baby, heeft het ook gauw warm dus ligt ook al snel zonder broek of shirtje in de box wat moet dat straks als het echt warm is
Ik trok mijn kinderen gewoon geen rompers aan met de warmte. Vond de kleertjes leuker dan die romper aan het lijf geplakt haha.
Onze supermarkt heeft geen kinderkarretjes en als we ergens zijn waar ze die wel hebben vindt ze het zo leuk. Nu voor de helft van de prijs dus kon deze niet laten liggen.
Tipje: het “oude” design is nu met 30% afgeprijsd bij Lodger zelf.
Alles van de afgelopen tijd, niet allemaal vandaag
Wat een leuke dingetjes allemaal! Maar staat er nou een dikke spelfout op het gele tshirtje?
OMG, ik zie het nu pas Wel gelezen voor ik het kocht, maar er ging geen belletje rinkelen. Wat stom
Was hier laatst ook niet iemand anders met een spelfout op een shirt