Show je kinderaankopen #4

Color en colour zijn allebei goed. De eerste is Amerikaans Engels en de ander ‘gewoon’ Engels.

1 like

Het gaat om de dubbele L bij colourfull (moet er dus maar 1 zijn)

1 like

Whahaha daar las ik dus zo overheen :joy: Heb nog geen koffie op, is dat een goed excuus?

1 like

Ik ken iemand die “thankfull” had laten tatoeëren en pas achter de spelfout kwam nadat iemand reageerde op haar facebookpost waarin ze trots de tattoo liet zien.

2 likes

Ja bij mij stond er The cuttest here :joy:
Heb al wat letters eraf gehaald maar ff geen zin meer.

1 like

Alvast voor het strandseizoen en onze vakantie. :sunny:

UV-setjes zijn van WE, Slipstops via Bol.

11 likes

oeh ik ruik die geur gewoon nu, HEERLIJK

12 likes

Echt 1,5 jaar ofzo gezocht naar bijpassende kleine fotolijst(en) voor een poster die mn dochter op haar kamer heeft hangen en nu eindelijk gevonden :grimacing::grimacing:

Nu nog aan de muur hangen

20 likes

Weet iemand of er nog een H&M kortingscode aankomt? Ik heb mijn mandje flink vol met o.a. uv kleding enzo…

2 likes

Joolz aer+

13 likes

Was deze ergens in de aanbieding? Of volle mep? Ik wil m graag voor op vakantie maar :money_with_wings:

Ik heb hem bij babypark gekocht en zij hebben laagste prijsgarantie. Ergens was hij 60 euro goedkoper dus scheelt iets… maar alsnog veel geld inderdaad.

3 likes

Deze sandalen voor mijn dochter.

15 likes

Ik krijg net een mail 15% korting op alles!

2 likes

Dat heb je aan mij te danken! Altijd de dag nadat ik heb besteld komt er een code :joy:
Hoop dat anderen er nog wat aan hebben

9 likes

Is dit voor Zalando en geldt het nog? Zoja zou ik de code van jou mogen?

1 like

H&m staat hierboven, is voor alle members!

Oh thanks. Had met Google Lens gezocht en kreeg toen Zalando te zien. Jammer zocht juist een kortingscode voor Zalando :grimacing:

2 likes

Dat peren pakje :heart_eyes: in de winkel of online gekocht?

3 likes

Polo’s voor “baby” en jurk en setje voor peuter.

Dan twee broekjes voor baby en 1 voor peuter maar de broeken zijn alledrie even groot dus die gaan alledrie nog even naar peuter.