Color en colour zijn allebei goed. De eerste is Amerikaans Engels en de ander ‘gewoon’ Engels.
Het gaat om de dubbele L bij colourfull (moet er dus maar 1 zijn)
Whahaha daar las ik dus zo overheen Heb nog geen koffie op, is dat een goed excuus?
Ik ken iemand die “thankfull” had laten tatoeëren en pas achter de spelfout kwam nadat iemand reageerde op haar facebookpost waarin ze trots de tattoo liet zien.
Ja bij mij stond er The cuttest here
Heb al wat letters eraf gehaald maar ff geen zin meer.
oeh ik ruik die geur gewoon nu, HEERLIJK
Echt 1,5 jaar ofzo gezocht naar bijpassende kleine fotolijst(en) voor een poster die mn dochter op haar kamer heeft hangen en nu eindelijk gevonden
Nu nog aan de muur hangen
Weet iemand of er nog een H&M kortingscode aankomt? Ik heb mijn mandje flink vol met o.a. uv kleding enzo…
Was deze ergens in de aanbieding? Of volle mep? Ik wil m graag voor op vakantie maar
Ik heb hem bij babypark gekocht en zij hebben laagste prijsgarantie. Ergens was hij 60 euro goedkoper dus scheelt iets… maar alsnog veel geld inderdaad.
Ik krijg net een mail 15% korting op alles!
Dat heb je aan mij te danken! Altijd de dag nadat ik heb besteld komt er een code
Hoop dat anderen er nog wat aan hebben
Is dit voor Zalando en geldt het nog? Zoja zou ik de code van jou mogen?
H&m staat hierboven, is voor alle members!
Oh thanks. Had met Google Lens gezocht en kreeg toen Zalando te zien. Jammer zocht juist een kortingscode voor Zalando
Dat peren pakje in de winkel of online gekocht?