Ik heb hem bij babypark gekocht en zij hebben laagste prijsgarantie. Ergens was hij 60 euro goedkoper dus scheelt iets… maar alsnog veel geld inderdaad.
Ik krijg net een mail 15% korting op alles!
Dat heb je aan mij te danken! Altijd de dag nadat ik heb besteld komt er een code ![]()
Hoop dat anderen er nog wat aan hebben
Is dit voor Zalando en geldt het nog? Zoja zou ik de code van jou mogen?
H&m staat hierboven, is voor alle members!
Oh thanks. Had met Google Lens gezocht en kreeg toen Zalando te zien. Jammer zocht juist een kortingscode voor Zalando ![]()
Dat peren pakje
in de winkel of online gekocht?
Polo’s voor “baby” en jurk en setje voor peuter.
Dan twee broekjes voor baby en 1 voor peuter maar de broeken zijn alledrie even groot dus die gaan alledrie nog even naar peuter.
https://www.kruidvat.nl/spirograph-reisset/p/6059527
voor in het vliegtuig volgende week - weet nog dat ik hier zelf helemaal wild van was als kind
heb voor de baby trouwens een soort fidget spinner, een houten speelgoed vliegtuigje en heel veel snacks
kan echt niks anders bedenken want alles waar hij mee speelt is eigenlijk kut voor het vliegtuig: blokken en bakjes enzo
Woww ik wil dit!
Mijn kind van 1.5 heeft op 2 lange vluchten haar speelgoed nauwelijks aangeraakt! Alles was zooo interessant. Vooral het boekje met veiligheidsinstructies en de stoelriem. En snacks idd. Je hebt magnetische blokjes wat misschien wel iets is voor je baby en niet alle kanten op gaat. Misschien vindt hij vingerpopjes leuk? Was hier niet zo’n succes maar kreeg die getipt. Hema heeft ze voor nog geen euro. En een herbruikbaar stickerboek heeft mijn kind echt eindeloos mee gespeeld en de UFO die hier al vaker gedeeld is ook. Dat is echt een goede aankoop geweest, ze friemelt er al mee sinds ze best klein is en nu speelt ze er weer op een hele andere manier mee.
Ze hebben nu 15% korting op alles. Ik vond die bruine in het echt niet zo mooi, dus heb hem terug gestuurd en de groene (met korting) besteld.
Leuk shirtje! Vind het soms jammer dat mijn kinderen enorme smeerpoetsen zijn en zonnebrand soms nare vlekken maakt. Dan zijn die leuke witte shirts binnen no time zo smoezelig…
Thanks! Ik snap ook niet dat ze nog steeds geen zonnebrand hebben ontwikkeld die niet vlekt
Zo irritant.
Wat hier wel redelijk werkt is alle kleding in de zomer eerst in een sopje met een scheut azijn. Maar alsnog zitten er regelmatig gele vlekken in de kleding.
ongevraagde tip
Glansspoelmiddel is ideaal tegen zonnebrandcrème vlekken.