Voor mn dochter (zoon mag er ook op natuurlijk haha maar dat vindt hij denk ik nog te spannend).
En anders gaat ie maar zn nieuwe schoenen maar bewonderen (jaja heel kleurrijk, maar love it!)
Voor mn dochter (zoon mag er ook op natuurlijk haha maar dat vindt hij denk ik nog te spannend).
En anders gaat ie maar zn nieuwe schoenen maar bewonderen (jaja heel kleurrijk, maar love it!)
Oeh wil je een foto sturen van de schoenen als je ze binnen hebt? Vind ze zo leuk maar wil graag weten of de kleuren in het echt ook zo fel zijn.
Ja zijn zo fel! Mijn zoontje heeft ze ook, staan superleuk!
Ohh wat leuk dat jij ze ook hebt! Ik ben echt heel benieuwd.
Ik zat toevallig vanmiddag even op de site van Zara te kijken, en ik zie echt voor het grootste gedeelte allemaal lange broeken en shirts/truien met lange mouwen? Het wordt toch zomer? (Ik keek overigens naar jongenskleding maat 74 en 80) Echt zo raar, zie echt niks leuks daar voor de zomer, terwijl ik wel het idee heb dat ze echt vaak leuke dingen hebben, iig wat ik dan bij anderen zie.
Ja ik miste ook de leuke shirtjes met korte mouwen!
Eens! Ik heb bij Lindex en Newbies al een aantal pakjes met korte mouwen/broek gekocht met leuke printjes. Maar deze twee outfits leken me wel handig als het warm is, luchtig maar ook fijn dat het een beetje beschermend is tegen de zon
Ja ik ook, zo leuk! Vorig jaar begon die leuke kleding al in maat 80, maar helaas is dat aangepast naar 86.
Ik was gisteren in de Lindex winkel, kind moest nieuw ondergoed dus even gebruik maken van die korting. Zegt het meisje bij de kassa bij het afrekenen: er is 25% korting vandaag, wil je daar gebruik van maken? Uhh ja natuurlijk haha, wat een vraag alsof iemand dan zegt ‘nee liever niet’
Verjaardagscadeau
En traktatie voor de opvang: tasje met een zandvormpje en doosje rozijnen. En persoonlijk stickertje
Hema
Sticker met eigen naam en 2 jaar
Van Zeeman, 4 voor €1,50. Je hebt verschillende sets. Kon geen plaatje vinden dus eigen foto.
En voor de leidsters:
En ook nog deze leuke mini kaarsjes bij Zeeman, voor op de verjaardagstaart.
Laarzen van Mikk-Line. Samen met het regenpak en jurk alvast in de volgende maat, want goede aanbiedingen (alleen blijkt de jurk 98/104 te zijn, dus dat gaat nog wel even duren, haha).
Zo toevallig, ik heb bijna exact dezelfde traktatie + ook een step gekocht voor m’n zoontje die 2 wordt! Alleen dan stickervelletjes ipv zandvormpjes
Great minds think alike