Ik was gisteren in de Lindex winkel, kind moest nieuw ondergoed dus even gebruik maken van die korting. Zegt het meisje bij de kassa bij het afrekenen: er is 25% korting vandaag, wil je daar gebruik van maken? Uhh ja natuurlijk haha, wat een vraag alsof iemand dan zegt ‘nee liever niet’ ![]()
Verjaardagscadeau ![]()
En traktatie voor de opvang: tasje met een zandvormpje en doosje rozijnen. En persoonlijk stickertje
Hema
Sticker met eigen naam en 2 jaar
Van Zeeman, 4 voor €1,50. Je hebt verschillende sets. Kon geen plaatje vinden dus eigen foto.
En voor de leidsters:
En ook nog deze leuke mini kaarsjes bij Zeeman, voor op de verjaardagstaart.
Laarzen van Mikk-Line. Samen met het regenpak en jurk alvast in de volgende maat, want goede aanbiedingen (alleen blijkt de jurk 98/104 te zijn, dus dat gaat nog wel even duren, haha).
Zo toevallig, ik heb bijna exact dezelfde traktatie + ook een step gekocht voor m’n zoontje die 2 wordt! Alleen dan stickervelletjes ipv zandvormpjes ![]()
Great minds think alike ![]()
Ohh die stapeltoren is favoriet hier!! En ik heb ook zo’n hysterisch ding met een zuignap, is heel fijn voor onder de douche ![]()
Love deze Hema aankopen, ik ga de nederlandse kindjes spotten in het buitenland😆
(mn zoontje heeft ook een krabbenshirtje)
Ja super handig die stapeltoren! Onze dochter gaat ook de hele dag achter die bakjes aan.![]()
Wij hebben die onderste laatst ook van een rommelmarkt
hier ook een succes inderdaad.
Tip voor de onderste, zowel mijn schoonouders als wij hebben deze. En allebei te ver doorgedraaid en nu kapot. Dus niet te ver doordraaien

Voor de zomer (beiden Konges Slojd)
Ennnn de verjaardagsoutfit

Ook van Konges
Met dit shirtje van Babystyling. Hopelijk matcht het qua kleur ![]()
Allemaal Lindex, met 25% korting.
Bijna alles is tweedehands of hergebruiken van de eerste maar wel érg leuk om ook een paar dingetjes te kopen. ![]()