Show je kinderaankopen #4

Ik was gisteren in de Lindex winkel, kind moest nieuw ondergoed dus even gebruik maken van die korting. Zegt het meisje bij de kassa bij het afrekenen: er is 25% korting vandaag, wil je daar gebruik van maken? Uhh ja natuurlijk haha, wat een vraag alsof iemand dan zegt ‘nee liever niet’ :smile:

12 likes

Voor de peuter;

Voor de dreumes;

Alles van next. Blijft toch wel een favoriet voor m’n meiden.

22 likes

Verjaardagscadeau :star_struck:

En traktatie voor de opvang: tasje met een zandvormpje en doosje rozijnen. En persoonlijk stickertje

Hema

Sticker met eigen naam en 2 jaar

Van Zeeman, 4 voor €1,50. Je hebt verschillende sets. Kon geen plaatje vinden dus eigen foto.

En voor de leidsters:

En ook nog deze leuke mini kaarsjes bij Zeeman, voor op de verjaardagstaart.

23 likes

Laarzen van Mikk-Line. Samen met het regenpak en jurk alvast in de volgende maat, want goede aanbiedingen (alleen blijkt de jurk 98/104 te zijn, dus dat gaat nog wel even duren, haha).

5 likes

Zo toevallig, ik heb bijna exact dezelfde traktatie + ook een step gekocht voor m’n zoontje die 2 wordt! Alleen dan stickervelletjes ipv zandvormpjes :smile:

1 like

Great minds think alike :sunglasses:

1 like

HEMA, met 40% kortingssss :tada:

13 likes

🥹🥹

35 likes

Deze dierenprintjes van HEMA 🥹💚

16 likes

Stapeltoren en hysterisch ding met zuignap. Hopelijk handig voor op vakantie.

6 likes

Ohh die stapeltoren is favoriet hier!! En ik heb ook zo’n hysterisch ding met een zuignap, is heel fijn voor onder de douche :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Love deze Hema aankopen, ik ga de nederlandse kindjes spotten in het buitenland😆
(mn zoontje heeft ook een krabbenshirtje)

10 likes

Ja super handig die stapeltoren! Onze dochter gaat ook de hele dag achter die bakjes aan.:joy:

4 likes

Beide op een rommelmarkt gekocht.
Ze vind het geweldig

8 likes

Wij hebben die onderste laatst ook van een rommelmarkt :joy: hier ook een succes inderdaad.

2 likes

Tip voor de onderste, zowel mijn schoonouders als wij hebben deze. En allebei te ver doorgedraaid en nu kapot. Dus niet te ver doordraaien

2 likes

Een paar Vinted aankopen

14 likes

Konges Sløjd A/S Sets quarry

Konges Sløjd A/S Jersey T-Shirts tradewinds

Voor de zomer (beiden Konges Slojd)

Ennnn de verjaardagsoutfit

Konges Sløjd A/S Geweven Jurken En Rokken coeur sequins

Ook van Konges

Met dit shirtje van Babystyling. Hopelijk matcht het qua kleur :grimacing:

18 likes

Allemaal Lindex, met 25% korting.

Bijna alles is tweedehands of hergebruiken van de eerste maar wel érg leuk om ook een paar dingetjes te kopen. :heart_eyes:

18 likes

Allemaal zara

12 likes