Show je kinderaankopen #4

https://www.kruidvat.nl/spirograph-reisset/p/6059527

voor in het vliegtuig volgende week - weet nog dat ik hier zelf helemaal wild van was als kind
heb voor de baby trouwens een soort fidget spinner, een houten speelgoed vliegtuigje en heel veel snacks
kan echt niks anders bedenken want alles waar hij mee speelt is eigenlijk kut voor het vliegtuig: blokken en bakjes enzo

16 likes

Woww ik wil dit!

Mijn kind van 1.5 heeft op 2 lange vluchten haar speelgoed nauwelijks aangeraakt! Alles was zooo interessant. Vooral het boekje met veiligheidsinstructies en de stoelriem. En snacks idd. Je hebt magnetische blokjes wat misschien wel iets is voor je baby en niet alle kanten op gaat. Misschien vindt hij vingerpopjes leuk? Was hier niet zo’n succes maar kreeg die getipt. Hema heeft ze voor nog geen euro. En een herbruikbaar stickerboek heeft mijn kind echt eindeloos mee gespeeld en de UFO die hier al vaker gedeeld is ook. Dat is echt een goede aankoop geweest, ze friemelt er al mee sinds ze best klein is en nu speelt ze er weer op een hele andere manier mee.

6 likes

Ze hebben nu 15% korting op alles. Ik vond die bruine in het echt niet zo mooi, dus heb hem terug gestuurd en de groene (met korting) besteld.

1 like

Bij de Hema was bij meer dan 3 stuks 40% korting.

Primark

21 likes

Cadeaubon van de Zara uitgegeven

19 likes

Leuk shirtje! Vind het soms jammer dat mijn kinderen enorme smeerpoetsen zijn en zonnebrand soms nare vlekken maakt. Dan zijn die leuke witte shirts binnen no time zo smoezelig…

2 likes

Alles van Zara

8 likes

Thanks! Ik snap ook niet dat ze nog steeds geen zonnebrand hebben ontwikkeld die niet vlekt :roll_eyes: Zo irritant.
Wat hier wel redelijk werkt is alle kleding in de zomer eerst in een sopje met een scheut azijn. Maar alsnog zitten er regelmatig gele vlekken in de kleding.

3 likes

7 likes
ongevraagde tip

Glansspoelmiddel is ideaal tegen zonnebrandcrème vlekken.

6 likes

Echt?? En hoe doe je dat dan? Bij je wasmiddel erbij?

3 likes

Oooh ik kan niet wachten tot m’n baby in maat 86 (volgens mij?) zit, Zara heeft dan zulke leuke kleding :heart_eyes:

2 likes

Rechtstreeks op de vlekken, even in laten trekken en dan gewoon met de witte was wassen.

3 likes

Jaa ik ook! Eindelijk niet alleen meer beige en zachtroze haha. Mijn dochtertje past nu net in 80, en daar kan ik ook al wel leuke dingen in vinden (op Vinted).

1 like

Werkt het ook NA dat het al een keer gewassen is? Of is het dan, net als bellenblaas, hopeloos

2 likes

Leuke dingen! Een aantal hiervan heb ik ook. Het shirtje met de krabben erop is bij mij na de eerste keer wassen alleen veranderd in een soort crop top :confused:

2 likes

Werkte bij mij wel. Ik heb weleens gewassen witte rompers en hemden weer schoon gekregen.

2 likes

Oh dat is ook stom! Hopelijk gebeurd dat hier niet.

5 likes

Bij ons wel. Ik had het na vakantie gewassen en toen zag ik dat de vlekken er nog in zaten. En toen na veel proberen met verschillende dingen waren ze eruit door het glansspoelmiddel.

2 likes