Modderkeuken via Marktplaats (nieuw) en Hema bioplastic accessoires en klapkratten.
De waterkannen matchen niet helemaal. Had eigenlijk simpele glazen gewild maar partner vond terecht dat plastic waarschijnlijk veiliger is.
Wauw heel mooi!
Verkoopt deze persoon meer van deze keukens? En mag ik vragen wat je er voor hebt betaald? ![]()
Jazeker! Ze heeft diverse modellen. Ik heb voor de keuken 150 betaald en 45 euro extra om te laten beitsen.
Kan je als je wil via een PB wel meer info geven.
(Ik weet dat je het vast zelf voor een fractie van de prijs zelf kan maken. Maar ik heb daar geen skills en tijd voor. Dus ik heb een kleine ondernemer gesupport : ) )
Slim om het beitsen uit te besteden, ik ben net klaar met de eerste laag en dat was niet leuk.
Ik heb alles gekocht om zelf een modderkeukentje te maken omdat vrijwel alles te groot is voor onze mini buitenruimte. Dit is het idee maar ik doe het net iets anders qua bakken en plankjes. Nu nog wat leuke, kleine dingen voor erbij uit de kringloop/marktplaats.
Deze wil ik ook proberen idd!
En ongevraagd advies: waarom vind je het beitsen zo vervelend? Ik beits altijd met een sok en dat gaat supersnel. Of doe je dat al?
Oh dat heb ik nog nooit gehoord! Gebruik je de sok als een doek dan oid? Ik doe het nu gewoon met een kwast. Ik heb de kratjes nog niet in elkaar gezet en dan zijn het alsnog best wat onderdelen en lastige hoekjes/kiertjes. Gelukkig wel doorzichtige beits, scheelt weer opletten met kleur.
Handschoentjes aan, van die latex/dunne, en dan een sportsok eroverheen. Dan veeg je gewoon alles met je hand in, zeg maar. Aan de andere hand ook even een handschoentje. Ik heb zo’n ivar kast op die manier gebeitst incl. zo’n rolbak met latjes (idd ook nog uit elkaar) en ging megasnel. Hoop dat het helpt!
Ja graag! Dankje!

Afgelopen zaterdag gingen we op pad voor nieuwe schoenen. Mijn zoon was meteen helemaal weg van deze schoenen met lampjes
niet mijn smaak maar hij vindt het fantastisch, dus prima
Mijn dochter wilde toen ook graag schoenen met lampjes, maar voor haar was niks in de goede maat. We zijn wel 5 schoenenwinkels in geweest. Het was allemaal niet roze of glitter genoeg. Dus heb ik maar online bij scapino besteld, daar was ook nog 2+1 gratis. Dus naast de gympen en sandalen die ze nodig had, heb ik ook nog de roze cowboy laarzen besteld ![]()
Haha ik snap je wel. Lelijke schoenen maar m’n kids hebben ook schoenen met lampjes. Ze vinden het zo leuk. Ik probeer dan nog wel kleuren te kiezen die niet zo vloeken en bij m’n dochter meer pastelschoenen.
Kaartjes voor Freek Vonk in de AFAS in december.
Scapino is sowieso een aanrader, omdat mn dochter haar schoenen zo snel slijt ben ik gestopt met dure sandalen kopen en doe ik er nu 2 van scapino of van haren en dan kan dat de hele zomer mee
Ik denk dat ik ook overstag zou gaan als ze schoenen met lampjes zouden willen
ook al vind ik ze verschrikkelijk kitch.
Wel heftig om te lezen dat ouders in de VS dit soort schoenen niet kopen voor hun kinderen omdat ze bang zijn dat ze bij een school-shooting sneller een ‘target’ zijn…
Oh wow is dat laatste zo? Lijkt me echt intens en naar als je eigenlijk altijd bang bent voor school shootings ![]()
Nou natuurlijk niet elke ouder in de VS. Maar ik heb meerdere keren reacties/opmerkingen van ouders gelezen dat dit de reden was om niet dergelijke schoenen voor hun kind te kopen.
Blijkbaar doen ze daar zelfs op sommige kinderdagverblijven ook al ‘shooter-drills’ ![]()
Zoon heeft ook sandalen met lampjes. Ik vind ze vreselijk. Eerst had ik altijd een beeld dat hij lekker in oversized blije of juist neutrale kleding van de Zara zou lopen met leren sandalen. Maar hij is 4 en heeft een mening over kleding. En wat hij lelijk vindt, lees saaai mama, doet hij ook niet aan. Zou alleen werken als ik enkel dat zou kopen wat ik mooi vind en daarmee ben ik nu te laat.
Dus nu loopt hij met sandalen met lichtjes en kleding met dino-prints. Ik vind het lelijk, maar heb me erbij neergelegd. Als hij het mooi vindt, lekker doen en hij kan nog zijn hele leven lang saaie kleren aan.
Grens ligt hier bij Spiderman op kleding en verder alle Marvel en tv figuren als Paw Patrol op schoenen. Geen idee hoe lang ik dat ga volhouden, want had 2 jaar geleden ook niet gedacht dat ik met lampjes akkoord zou gaan ![]()