Show je kinderaankopen #4

Leuk! Waar is deze van?

5 likes

Sorry! Staat er bij nu (ik leer het ook nooit)

2 likes

16 likes

image

Cadeautje

11 likes

Gewoon ter nieuwsgierigheid, waarom mocht ze geen roze?

17 likes

Next heeft zulke leuke dingen! Moest me echt inhouden dus dit is het geworden:

En wilde graag deze broek maar die kon ik niet vinden op de site helaas.

20 likes

Leuk!! Zalando verkoopt ook NEXT kleding, misschien kan je de broek daar nog vinden!

1 like

Mijn zoon slijt ongeveer een broek per week. Dus dit is nodig.

1 like

Ongevraagde tip: mijn zoon sloopt alle jeans, maar die van Arket blijven heel en kunnen daarna nog door naar zijn neefje. Per stuk wel duurder, maar omdat ze langer mee gaan, uiteindelijk wel weer goedkoper.

3 likes

IMG_8794

Via marktplaats in de hoop dat hij dan minder aan onze salontafel gaat hangen :joy:

14 likes

Playsuitje van Name It, bikini van Just Beach en natuurlijk zijn net voor de vakantie de gymschoenen te klein…

4 likes

H&M

Broek + shirt van Zeeman

13 likes

Modderkeuken via Marktplaats (nieuw) en Hema bioplastic accessoires en klapkratten.

De waterkannen matchen niet helemaal. Had eigenlijk simpele glazen gewild maar partner vond terecht dat plastic waarschijnlijk veiliger is.

33 likes

Wauw heel mooi!
Verkoopt deze persoon meer van deze keukens? En mag ik vragen wat je er voor hebt betaald? :blush:

2 likes

Jazeker! Ze heeft diverse modellen. Ik heb voor de keuken 150 betaald en 45 euro extra om te laten beitsen.

Kan je als je wil via een PB wel meer info geven.

(Ik weet dat je het vast zelf voor een fractie van de prijs zelf kan maken. Maar ik heb daar geen skills en tijd voor. Dus ik heb een kleine ondernemer gesupport : ) )

1 like

Slim om het beitsen uit te besteden, ik ben net klaar met de eerste laag en dat was niet leuk.

Ik heb alles gekocht om zelf een modderkeukentje te maken omdat vrijwel alles te groot is voor onze mini buitenruimte. Dit is het idee maar ik doe het net iets anders qua bakken en plankjes. Nu nog wat leuke, kleine dingen voor erbij uit de kringloop/marktplaats.

Modderkeuken idee

6 likes

Deze wil ik ook proberen idd!

En ongevraagd advies: waarom vind je het beitsen zo vervelend? Ik beits altijd met een sok en dat gaat supersnel. Of doe je dat al?

1 like

Oh dat heb ik nog nooit gehoord! Gebruik je de sok als een doek dan oid? Ik doe het nu gewoon met een kwast. Ik heb de kratjes nog niet in elkaar gezet en dan zijn het alsnog best wat onderdelen en lastige hoekjes/kiertjes. Gelukkig wel doorzichtige beits, scheelt weer opletten met kleur.

3 likes

Handschoentjes aan, van die latex/dunne, en dan een sportsok eroverheen. Dan veeg je gewoon alles met je hand in, zeg maar. Aan de andere hand ook even een handschoentje. Ik heb zo’n ivar kast op die manier gebeitst incl. zo’n rolbak met latjes (idd ook nog uit elkaar) en ging megasnel. Hoop dat het helpt!

9 likes

Ja graag! Dankje!

1 like