Hier zijn ze goddank nog redelijk meegaand qua kleding. Ik doe meestal een voorselectie en daar mogen ze dan zelf uit kiezen.
Dingen met lampjes ‘hebben ze helaas niet in jullie maat’
en cartoonshit mogen ze op ondergoed en sokken, die regel accepteren ze gelukkig ook goed.
Hahaha dit doe ik ook altijd. Aah jammer die hsyterische paw patrol trui is niet de goede maat voor jou.
En idd ondergoed mag hij lekker zelf kiezen en laatst heb ik hem zo blij gemaakt met een paw patrol pyjama. En dat vind ik dan ook helemaal prima en super lief hoe blij hij dan is.
Was hier ook heel lang de regel en eigenlijk grotendeels nog steeds. Maar ergens is er een keer een dino tshirt ingeslopen…
En de sandalen was na veel sandalen passen en alle gewone vond hij echt verschrikkelijk lelijk en hij kwam zelf met dit soort aanzetten:

Dat mocht niet van mij, dus drama. En toen pakte ik zelf die met lampjes en had tot hij ze aan had niet in de gaten dat ze met lampjes waren. En ze zaten heel goed, dus kon geen smoes meer verzinnen ![]()
Ach hij is maar een keer kind. Ergens boeit het me ook niet zo heel veel.
Ja ik vind het juist leuk als kinderen lekker aan mogen wat ze leuk vinden! Bij anderen… haha
Mijn kind heeft superleuke bont gekleurde sandalen maar loopt alleen maar op regenlaarzen van Pieter Konijn
Maar ik vind het dus ook wel geinig en als ik dan zeg “oooh wat heb je mooie kleren uitgekozen!!” Is ie zo trots en dat is toch de bedoeling uiteindelijk
Ooo die sokken, die ga ik ook kopen ![]()
(Schoenen ook leuk btw!)
Heb je dit al binnen? Ben heel benieuwd hoe die shirts vallen haha. Ze lijken heel kort en breed op het plaatje ![]()
Haha hier ben ik juist altijd naar opzoek. Want mijn zoon is klein maar ik hou wel van oversized kleren. Bij hema zit het altijd zo precies pas en lang.
Heb het nog niet binnen, ik laat het weten haha.
Ja onze oudste is dus heel tenger en kan het niet zo goed hebben ofzo? Zeker niet met de zomer dat er van die heul dunne pootjes onderuit steken haha. Terwijl de middelste juist heel leuk staat
.
Groot bed voor de peuter 🥹 “gelukkig” is er een levertijd van 10 weken zodat ik langzaam aan het idee kan wennen haha
Hahaha ik dacht dat het een stiftendoos of gereedschapskist was toen ik snel keek.

Vind het zo leuk om spelletjes te spelen met mijn peuter. Denk dat hij dit ook al wel kan snappen.
Marktplaats gelukje, hier waren we al heeeeeel lang op aan het asen en nu zag ik een zo goed als nieuwe voor weinig geld en ook nog eens in de buurt. Kijk echt uit naar wandelen!
Leuk!
Wij hebben ook een framedrager en onze dochter is er zo dol op
Ze wil er altijd meteen in zitten als ze m ziet.
En samen wandelen en alle mooie dingen om je heen bewonderen is gewoon geweldig om te doen met je partner en kind(eren).
Mag ik vragen waarom je voor een framedrager erbij bent gegaan? Omdat ik bij jou ook vaak gelezen heb over ergonomisch dragen en ik van die framedragers steeds las dat ze dat niet zijn.