Afgelopen zaterdag gingen we op pad voor nieuwe schoenen. Mijn zoon was meteen helemaal weg van deze schoenen met lampjes niet mijn smaak maar hij vindt het fantastisch, dus prima
Mijn dochter wilde toen ook graag schoenen met lampjes, maar voor haar was niks in de goede maat. We zijn wel 5 schoenenwinkels in geweest. Het was allemaal niet roze of glitter genoeg. Dus heb ik maar online bij scapino besteld, daar was ook nog 2+1 gratis. Dus naast de gympen en sandalen die ze nodig had, heb ik ook nog de roze cowboy laarzen besteld
Haha ik snap je wel. Lelijke schoenen maar m’n kids hebben ook schoenen met lampjes. Ze vinden het zo leuk. Ik probeer dan nog wel kleuren te kiezen die niet zo vloeken en bij m’n dochter meer pastelschoenen.
Kaartjes voor Freek Vonk in de AFAS in december.
Scapino is sowieso een aanrader, omdat mn dochter haar schoenen zo snel slijt ben ik gestopt met dure sandalen kopen en doe ik er nu 2 van scapino of van haren en dan kan dat de hele zomer mee
Ik denk dat ik ook overstag zou gaan als ze schoenen met lampjes zouden willen ook al vind ik ze verschrikkelijk kitch.
Wel heftig om te lezen dat ouders in de VS dit soort schoenen niet kopen voor hun kinderen omdat ze bang zijn dat ze bij een school-shooting sneller een ‘target’ zijn…
Oh wow is dat laatste zo? Lijkt me echt intens en naar als je eigenlijk altijd bang bent voor school shootings
Nou natuurlijk niet elke ouder in de VS. Maar ik heb meerdere keren reacties/opmerkingen van ouders gelezen dat dit de reden was om niet dergelijke schoenen voor hun kind te kopen.
Blijkbaar doen ze daar zelfs op sommige kinderdagverblijven ook al ‘shooter-drills’
Zoon heeft ook sandalen met lampjes. Ik vind ze vreselijk. Eerst had ik altijd een beeld dat hij lekker in oversized blije of juist neutrale kleding van de Zara zou lopen met leren sandalen. Maar hij is 4 en heeft een mening over kleding. En wat hij lelijk vindt, lees saaai mama, doet hij ook niet aan. Zou alleen werken als ik enkel dat zou kopen wat ik mooi vind en daarmee ben ik nu te laat.
Dus nu loopt hij met sandalen met lichtjes en kleding met dino-prints. Ik vind het lelijk, maar heb me erbij neergelegd. Als hij het mooi vindt, lekker doen en hij kan nog zijn hele leven lang saaie kleren aan.
Grens ligt hier bij Spiderman op kleding en verder alle Marvel en tv figuren als Paw Patrol op schoenen. Geen idee hoe lang ik dat ga volhouden, want had 2 jaar geleden ook niet gedacht dat ik met lampjes akkoord zou gaan
Hier zijn ze goddank nog redelijk meegaand qua kleding. Ik doe meestal een voorselectie en daar mogen ze dan zelf uit kiezen.
Dingen met lampjes ‘hebben ze helaas niet in jullie maat’ en cartoonshit mogen ze op ondergoed en sokken, die regel accepteren ze gelukkig ook goed.
Hahaha dit doe ik ook altijd. Aah jammer die hsyterische paw patrol trui is niet de goede maat voor jou.
En idd ondergoed mag hij lekker zelf kiezen en laatst heb ik hem zo blij gemaakt met een paw patrol pyjama. En dat vind ik dan ook helemaal prima en super lief hoe blij hij dan is.
Was hier ook heel lang de regel en eigenlijk grotendeels nog steeds. Maar ergens is er een keer een dino tshirt ingeslopen…
En de sandalen was na veel sandalen passen en alle gewone vond hij echt verschrikkelijk lelijk en hij kwam zelf met dit soort aanzetten:
Dat mocht niet van mij, dus drama. En toen pakte ik zelf die met lampjes en had tot hij ze aan had niet in de gaten dat ze met lampjes waren. En ze zaten heel goed, dus kon geen smoes meer verzinnen
Ach hij is maar een keer kind. Ergens boeit het me ook niet zo heel veel.
Ja ik vind het juist leuk als kinderen lekker aan mogen wat ze leuk vinden! Bij anderen… haha
Mijn kind heeft superleuke bont gekleurde sandalen maar loopt alleen maar op regenlaarzen van Pieter Konijn
Maar ik vind het dus ook wel geinig en als ik dan zeg “oooh wat heb je mooie kleren uitgekozen!!” Is ie zo trots en dat is toch de bedoeling uiteindelijk
Ooo die sokken, die ga ik ook kopen
(Schoenen ook leuk btw!)