Show je kinderaankopen #4

13 likes

Omg waar is deze van? Google lens helpt me niet verder.

2 likes

Hema!

9 likes

Jep Hema dus. Hij is zo leuk hè?
Ze hebben ook nog andere kleuren met soortgelijke prints.

1 like

image
Omdat ze zo fan is van Brandweerman Sam (van Intratuin)

12 likes

Kon dit schattige setje niet laten liggen:


En voor dochter:

18 likes

Het duurde even voor ik zag dat het een kerstbal was :laughing:

4 likes

Waar is het eerste setje van? Te schattig.

Zeeman!

3 likes

De oudste heeft al wekenlang 2 wensen voor sint: een duikbril en hoepel. Nou dat kunnen we regelen. Keer 2, geen zin in het gejengel wiens beurt het is. Hoepel is een kleine, geschikt vanf 2 jaar staat erbij dus ben benieuwd. (Van decathlon)


En de eigenlijke reden dat ik naar Decathlon ging, voor de middelste voor 5 dec of haar verjaardag.



Voor de middelste ook nog deze warmere pyjama van kruidvat

En voor de baby, rompers van hema, pyjama’s van zeeman. Beertje in zijn huidige maat want het is al best koud op zijn kamer en oooh het is zon lekker knuffelbeertje erin dat ik hem sochtends niet om wil kleden :stuck_out_tongue:





Nav mijn vraag over de maat ve rompers (het zijn de bamboemeegroeirompers, die ene is trouwens groen maar plaatje lijkt grijs): hij zit echt goed in maat 62 nu (sommige dingen worden al krap) en heb deze in 50/56 gedaan. Zit op de kleinste stand zelfs nog niet strak dus geloof dat hij hier wel even mee doorkomt (en boordje vd mouw nu ook nog omgeslagen). Ze zijn wel echt heerlijk zacht :ok_hand:t3:

10 likes

Voor buik baby van de Hema.

15 likes

Waar heb je het poppenbuggy’tje gekocht?

Thx!!

2 likes

Ja, Little People is hier ook een enorm succes. Staat trouwens ook enorm veel op vinted van. Gisteren het Little People frozen kasteel binnen gekregen en na een kleine schoonmaakbeurt is hij echt helemaal netjes. Onwijs blij mee!

3 likes

Wij hebben deze buggy, is heel populair. Zo populair dat ik soms dat ding op zolder wil zetten. Als de jongste dan alleen al naar die buggy kijkt: “Neeeee! mag niet aan mijn buggy zitten!”.

1 like

Wij hebben het later ook veel buiten gebruikt, dan deed ze haar pop erin en dan een rondje wandelen

2 likes




Rondje Vinted! Vestje en paperbag broekje Zara, flared broekje Hema, schoenen Vans

9 likes

voor 15eu inclusief verzending, ik ben helemaal blij

5 likes

Bestaan er leuke winter schoenen voor kinderen die niet naar 1 keer helemaal kaal zijn.
Die dr Martens waren echt binnen 1 minuut lelijk. Kan ik niet aan.
(Zoontje van 3,5)

Voor de baby straks:

Voor onze dreumes:

Beide via Baby Natura met 20% korting! Misschien ook een tip voor degene die nog een Engel jasje zoeken, die hebben ze daar ook! Code is ‘hoera20’.

15 likes