Show je kinderaankopen #4

Onze middelste had vorig jaar laarzen met een rubberen neus. Toevallig had ik ze net in mijn handen om op te ruimen, stonden nog in de schoenenkast. Is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind het een goede mix tussen praktisch en oke om aan te zien.

foto

Deze zijn van shoesme, maar onze oudste heeft nu veterlaarsjes van scapino met ook zon soort neus. Die van de middelste vond ik leuk, die van de oudste zijn redelijk (glimmend metallic blauw is de rest van het laatsje; de compromis tussen mama die wil dat het beetje overal bij kan en oudste van bijna 3,5 die het liefste allerlei plasticfantasticmodellen uit het schap trekt in tig kleuren, met vleugels en lampjes :wink: ). Denk haast dat ze voor jongens ook wel schoenen met zon soort neus moeten hebben.

De middelste draagt nu de leren laarsjes vd oudste van vorig jaar, die deed ik regelmatig met zwarte schoenpoets bijwerken en zien er zodoende nog redelijk uit. Wel wat kale plekken, maar na schoenpoets ziet het er echt niet verkeerd uit. Nou os de middelste wel een stuk meer een rauwdauwer dus vraag het me over een paar weken nog eens.

De oudste heeft nu van die waterproofsneakers vd h&m en die zijn ook redelijk hufterproof heb ik het idee, maar moet natuurlijk ook eel net je smaak zijn. Zij heeft deze https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1083884001.html en er al veel mee buiten gespeeld, geklommen, het water ingelopen en ze zien er nog niet afgeschaafd uit. Hebben ze ook in varianten zonder roze en vallen ruim.

1 like

De naam van je dochter is zichtbaar weet niet of je dat ergvindt?

Ja ik zag het nadat ik het had gepost, inclusief mijn telefoonnr :joy: was het al aan het blurren, thanks voor het aangeven!

5 likes

Haha ok! Leuke naam wel😁

Dankjewel!

Kan ze wel iedereen aanraden verder die stickers haha. Gaan hier overal op; schoenen, sloffen, jassen, tassen, knuffels, drinkbekers, loopfietsen die mee gaan naar speeltuinen etc etc. En de ene keer dat we een muts zijn kwijt geraakt (ook nog zo’n dure van Dilling) kwam hij op die manier weer terug :ok_hand:t3:Alleen wel dus ff opletten als je ergens foto’s van maakt :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Wat zijn dat voor stickers?

Van die naamlabels, wij hebben ze van mynametags (gewoon de standaard labels op zo’n vel) en die blijven echt goed zitten ook met wassen/vaatwasser. Ik zet er een beestje op (ze herkennen inmiddels hun eigen beestje) en hun volledige naam + mijn nr maar je kunt zelf bepalen wat je erop zet.

Je hebt trouwens meer aanbieders hiervan (goedgemerkt komt vaak voorbij met die kortingsvouchers die je bij prenatal krijgt), maar daar heb ik geen ervaring mee. Ben over de kwaliteit van mynametags iig te spreken. Laarzen zijn een heel seizoen gedragen en sticker zit nog muurvast. En op de sjaals die oma heeft gebreid (en dus geen label om op te plakken) blijven ze ook goed zitten, heel soms dat ik er een nieuwe op moet plakken.

close up

Edit: heb ze meteen maar even voor de baby besteld :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Dr martens zijn in principe niet kapot te krijgen, vind juist wel wat hebben die slijtage. :see_no_evil:

1 like


Met bagagedrager en gratis regentent. Nu ben ik een echte bakfietsmoeder.

42 likes

Jaaa leuk!

1 like

Ik heb het eerder aangeboden, maar als je nog een Maxicosi standaard (van Dolly) nodig hebt, ik verkoop de onze :slight_smile:

3 likes

Ja klopt, bedankt voor de herinnering. Ik heb die er expres niet bijbesteld. Hoeveel zou je ervoor willen hebben?

Ik heb je een bericht gestuurd!

2 likes

Voetenzak

6 likes

Engel jasje alvast een maat groter en wollen wantjes van Disana. Ik had fleece wantjes van de Hema, maar die werken voor geen meter. Hopelijk zijn deze beter!

Dankzij @Juffie met 20% korting kunnen scoren bij Baby Natura.

8 likes

Hoi! Lees al een tijdje mee, haal zo veel inspiratie uit dit topic. Niet goed voor m’n portemonnee haha.

Dus nu ook maar een berichtje🙈 al bezig voor 5 december en oa deze voor mijn zoontje van 2 en dochter van 4 als gezamenlijk cadeau besteld:


Iemand deze al in gebruik toevallig? Is het een succes?:see_no_evil:

15 likes

Wat een mooie zeg!!
Wij hoorden dus bij de fietsenmaker dat je als ondernemer een regeling hebt waarbij je behoorlijk kan besparen op een elektrische bakfiets. Zie: Elektrische bakfiets subsidie 2022 | Kemperfietsen.nl

Toevallig werkt mijn man deels voor zichzelf en wij hadden dit niet geweten als de verkoper dat niet verteld had. Vertelde hij even tussen neus en lippen door, maar scheelt dus netto uiteindelijk echt suuuuper veel! :sweat_smile:

Zo. Dat was m’n aandeel weer m’n eerste avond haha.

8 likes

Wij hebben deze niet maar denk dat mijn vierjarige dit geweldig zou vinden!

2 likes

Ja! Wij hebben deze nu een jaar en er wordt oprecht dagelijks mee gespeeld! (Gekregen toen T 3 werd), ze zijn nu bijna 4 en ruim 2.

3 likes

Oooh thanks voor dit. Wij zitten ook steeds meer erover te teijfleen en zowel man als ik hebben een bedrijf!

Over dat ijsjesding, wij hebben hem niet maar vriendin wel en is daar al heel lang een groot succes!

4 likes