Show je kinderaankopen #4

20 likes

Koper kleuren legging (zo’n jaren 80 stofje) van z8. Trui van konges slojd en jelly cat knuffel die op onze hond lijkt

21 likes

Leuke sokken! Ze zijn er ook in volwassen maten

2 likes

Volgens mij niet! Jammer eigenlijk inderdaad.

1 like

Jawel, mijn man heeft ze haha. Ze hebben alleen een extra witte streep, maar wel dezelfde kleurencombinaties

Edit: ooh nee excuus! Hij heeft ze in blauw/bruin

Bij de Albert Heijn met 50% korting gekocht omdat de doos kapot was. Gaat nu nog even naar zolder tot de zomer.

27 likes

De volledige versie van rupsje nooit genoeg voor de tablet! Echt een super leuk spelletje voor peuters.

9 likes

Bekijk Korbell Luieremmer - 15 liter - Wit op: Korbell Luieremmer - 15 liter - Wit | bol.com

Bekijk Curver Jute Wasmand met deksel 58L - Gebroken wit - Recycled Kunststof op: Curver Jute Wasmand met deksel 58L - Gebroken wit - Recycled Kunststof | bol.com

8 likes

Voor de baby (maar stiekem wil ik er eerst zelf mee knuffelen) 🥹

24 likes

Maar dat is juist heel slim, dan ruikt ie lekker naar mama :sunglasses:
Goed excuus toch hah

5 likes

Haha jaa! Dat had ik zelf ook bedacht inderdaad :joy::ok_hand:t2:

5 likes

Ahh waar is deze van dan?

5 likes

Van Jellycat, de coffee to go

3 likes

Voor de verjaardag van de baby :blush: (over een maandje alweer 1 :flushed:)

16 likes

Geen aankopen maar cadeaus die ik krijg voor mijn verjaardag:

Ik ben uiteindelijk voor The North Face Borealis gegaan als luiertas. Veel vakjes, zit lekker op mijn rug en best groot. Ik denk dat dat wel handig is voor twee kinderen straks. En ik kan hem later ook als laptoptas gebruiken.

En draagdoek van Little Frog met flinke korting.

19 likes

@Nefertiti oh heerlijk! Lekker babydragen :white_heart:

Ik heb net het geboortepakje besteld. Had vannacht gedroomd dat ik een stuk eerder was bevallen (nu 32wk, in m’n droom was gelukkig alles wel goed met de baby) en heb de hele ochtend al stress dat ik nog dingen niet in huis heb, hahaha. Dus toen vierseizoenen op instagram zette dat alle nixnut baby vandaag 50% korting heeft direct gekeken en besteld. Deze week verder even luiers vast halen voor m’n eigen geruststelling, hahaha. :sweat_smile:

19 likes

Jaaa ik kijk er zo naar uit. Ik heb eigenlijk geen nieuwe draagdoek nodig, ik heb een stretchy en een geweven doek, maar ze zijn allebei volledig grijs en dat vond ik ineens heel saaaai. Dus een goede om voor mijn verjaardag te vragen.

En begrijpelijk je gevoel, haha. Dan wil je ineens alles klaar hebben hè :grimacing: Lief pakje!

1 like

Hele goede reden! Ik heb ook een klein stapeltje liggen, maar nu heeft een vriendin een prachtige te koop staan… Dus twijfel of ik ook nog een nieuwe ga toevoegen aan m’n stash. Heb geen stretch doeken, alleen geweven maar dan vooral veel kleur. En die ik op het oog heb is dus wat neutraler :smiling_face_with_tear:

6 likes

Extra blokken. Zijn al heel lang een hit

10 likes

Wil hem eigenlijk in alle beschikbare matem zodat ze tot haar 12e er zo bijloopt

41 likes