Van waar is deze?
Zo’n fijn geboortepakje! Wij hadden hem in het wit met mutsje ook nog. Nu alweer in maat 74 (🥹), ook besteld met 50% korting
En dit broekje van tinycottons ook in de sale gekocht (slofjes helaas niet)
Next!
top dank je wel
Oooooh die laatste
Waarom heeft jouw Wibra altijd van die leuke dingen en mijne alleen Rob Geus crap?
Alle leuke dingen worden naar het zuiden gestuurd
Ben daar regelmatig, volgende keer ga ik op jacht.
Zo cute!!
En hier is mijn 9 jarige dochter heeeel blij mee want ze was volgens haar het enige meisje van de klas die er geen had, zielig! (not

Wij gaan eindelijk voor het eerst met ons drietjes een weekendje weg. Ook nog niet eerder op vakantie geweest met A. Onwijs veel zin in!
Deze nav @Uprooted gekocht.
En via vinted nog even wat slipstops.
Neeee de hele klas een fles van 45 euro?
Ik denk het niet hoor, eerder dat ze me erg graag wilde overtuigen Maar ik weet wel dat het heel populair is nu op basisscholen. We hebben 'm sinds vandaag binnen en het is wel een grappig ding, leuk dat ze zo veel (extra) water drinken maar belachelijk veel geld voor een drinkfles.
Bij m’n nichtje (9) dus wel. Ze was een van de drie die geen had. En nu heeft ze er een voor kerst gekregen.
Bij mijn dochter in de klas heeft ongeveer 3/4e een air up, ze zijn rond de 34 euro. Moet wel zeggen dat ze meer drinkt bekers komen vaak leger terug maar alsnog vind ik het echt ergens te gek. En zo chemisch