Show je kinderaankopen #4

Van waar is deze?

1 like

Zo’n fijn geboortepakje! Wij hadden hem in het wit met mutsje ook nog. Nu alweer in maat 74 (🥹), ook besteld met 50% korting

En dit broekje van tinycottons ook in de sale gekocht (slofjes helaas niet)

14 likes

Next!

3 likes

top dank je wel

2 likes

Dit setje van Petit Blush voor de jongste

21 likes

Mijn vriend had deze unicorn Vans op de kop getikt voor onze dochter.:joy:

47 likes

Voor onze kleine zeemeermin een snel badpakkie van Speedo

7 likes

Oooooh die laatste :heart_eyes:

4 likes

20 likes

Waarom heeft jouw Wibra altijd van die leuke dingen en mijne alleen Rob Geus crap?

17 likes

Alle leuke dingen worden naar het zuiden gestuurd :rocket:

1 like

Via vinted voor carnaval. Vorig jaar een haai. Dit jaar een hondje.

25 likes

Ben daar regelmatig, volgende keer ga ik op jacht.

Zo cute!!

1 like

En hier is mijn 9 jarige dochter heeeel blij mee want ze was volgens haar het enige meisje van de klas die er geen had, zielig! (not :thumbsup:). Schijnt wel echt een hit te zijn op basisscholen.

6 likes

Wij gaan eindelijk voor het eerst met ons drietjes een weekendje weg. Ook nog niet eerder op vakantie geweest met A. Onwijs veel zin in!

Deze nav @Uprooted gekocht.

En via vinted nog even wat slipstops.

13 likes

Neeee de hele klas een fles van 45 euro? :face_with_spiral_eyes:

Ik denk het niet hoor, eerder dat ze me erg graag wilde overtuigen :sweat_smile: Maar ik weet wel dat het heel populair is nu op basisscholen. We hebben 'm sinds vandaag binnen en het is wel een grappig ding, leuk dat ze zo veel (extra) water drinken maar belachelijk veel geld voor een drinkfles.

2 likes

Bij m’n nichtje (9) dus wel. Ze was een van de drie die geen had. En nu heeft ze er een voor kerst gekregen.

Bij mijn dochter in de klas heeft ongeveer 3/4e een air up, ze zijn rond de 34 euro. Moet wel zeggen dat ze meer drinkt bekers komen vaak leger terug maar alsnog vind ik het echt ergens te gek. En zo chemisch

1 like