Aantal merken waar ik wel bij slaag voor dochter:
WE
Next
Name it
Koko noko
Jubel
Z8
Oh de WE was ik helemaal vergeten. Ik ga ook eens kijken bij NEXT en Jubel.
Thanks!
Nieuwe broek voor mijn smalle dochter (Benneton via Zalando), hopelijk valt 'ie niet van dr billen.
Van HM
Die bovenste is zo leuk. Mijn peuter roept als ‘Goooogel (=vogel)’ als hij de omslag ziet!
Ahhh die sokken!
Voor mezelf en mn kind. Vond ze in de winkel te duur (35 euro p. stuk) online zijn ze in de aanbieding!
Zara
Sale Tumble & Dry
WE
4 van deze flared leggings in kaki, zwart, donkergrijs en lichtbruin
Bij WE is 2e artikel voor 50%
Heb je al ervaring met WE? Hoe valt het? Mijn dochter is erg smal.
Ik heb de legging al laten passen en die vind ik gewoon normaal vallen. Verder nog niet eerder iets van de WE gehad.
Broeken vallen normaal, dochter draagt bijv. 122-128 en koop.voor haar maat 122. Shirts/truien vallen klein, ik koop daarom de maat 134/140
Herfstboekjes. Ik vind vooral de eerste heel leuk voor deze leeftijd (21m). Op de linkerpagina staat een begrip met plaatje en op de rechterpagina een tekening waar dat begrip in terugkomt in een tekening met tekst. Bijvoorbeeld links ‘paraplu’ en rechts ‘Plens, plens wat een regen. Kijk, Noa blijft droog onder de paraplu’. Precies wat ik zocht!
Nou inderdaad. Ik had 2 shirts met lange mouwen in maat 110/116 (normaal draagt ze 110) en deze zijn echt al kort. Gaat terug. De trui valt wel op maat, net zoals de leggings.
Wat een leuk regenpak zeg!
Waar heb je deze jas besteld? Ik zat er vorig jaar al over te dubben maar vond hem in de nieuwe collectie toen te duur