Thnx! Wij hebben een grote set van connetix maar valt zoals hier ook al wordt gezegd best tegen hoeveel je daar mee kunt bouwen. Dus ik wil een flinke uitbreiding maar geen zin om nog een grote set van connetix te kopen, veels te duur 🫨
Ik wilde daar inderdaad eerst ook bestellen, maar hij was dus nog voordeliger bij andere (helaas wel de grotere) webshops.
Over de goedkopere sets: zou goed kijken of ze niet zomaar kapot gaan. Er zitten wel magneetjes in. Je hoort vaker verhalen van Ali/Temu etc. speelgoed waarbij dingen misgaan.
Mijn neefje van bijna 9 speelt ook nog met Connetix, dus als ik dan de costs per use uit zou rekenen, kies ik voor de betrouwbare, duurdere variant.
Hebben jullie de ILoveSpeelgoed website opgeblazen? Ik kom er niet meer op .
Gisterenavond laat had ik met mijn vriend bedacht dat we voor onze dochter haar verjaardag een Connectix set wilde geven. En ik dacht nog… hmm moet ik niet nu gelijk al bestellen? Maar we waren er nog niet uit welke set.
Maar goed om te weten dat wat kleinere shops dezelfde actie hebben.
Jammer dat de Coblo niet in de aanbieding is…
Nou wij waren sowieso van plan om nog een set te halen voor de verjaardag van mijn zoon maar zaten te kijken welke het meest geschikt dan zou zijn op zijn huidige 2 sets…toch maar tot de conclusie gekomen dat we de mega set nodig hebben. En dan wordt het een pakjesavond cadeau voor mijn beide kinderen.
Toch voor connetix gegaan omdat ik geen kleurverschil wil
Hier ook gezwicht.
Gelukkig gisterenavond besteld, is nu uitverkocht. Hier al een grote starterset van Magna Tiles en een wat kleinere set (60 stuks oid) ooit als eerste bij Temu besteld, en ik vind beide eigenlijk vergelijkbaar. Is ook nog niks stuk gegaan. Nu dus de knikkerbaan erbij, alvast voor Sint.
Jeetje, wat een Connetix komt er nu voorbij door die actie
Hier ook, de nieuwste Creative Roads, voor de feestdagen
Onze dochter kreeg ook haar eerste Magna Tiles toen ze 1,5 was. Ze speelde er al meteen heel graag mee, vooral met de diertjes en stapeltjes maken. Maar in het begin zat steeds het velletje van haar vinger tussen de tegeltjes, dat was wel zielig Ik weet niet of dat met Connectix ook is, want die zijn wel net ietsje anders van vorm aan de rand (past wel op elkaar).
Voor haar 2e verjaardag heeft ze een Connectix uitbreidingsset gekregen (maar toen was het velletjes-euvel al over, ook bij de magnatiles). Sinds ze 2 is vindt ze het echt leuk om dingen (samen) te bouwen: flatgebouwen met allemaal kamertjes voor de duplo poppetjes en een bedje voor de Baby Born zijn momenteel favoriet
Alvast wat sinterklaas voorbereidingen van de Action. Had ook een bakmix voor kruidnoten gekocht en die hebben we inmiddels gemaakt. Zó lekker. Dus daar gaan we nog wat meer van halen.
Heb je van magna tiles zo’n set met magneet dieren die er uit zien als dieren? Bv de safari set? Of bedoel je zelf dieren bouwen van de tegels. Ik zat aan zo’n dierenset te denken als uitbreiding maar twijfelde een beetje of dat leuk is. Want ze heeft ook al houten boerderijdieren en krijgt de houten safaridieren die er bij horen én ook al smartmax dieren én bij de duplo zitten dieren. Maar valt bij jouw kind dus wel in de smaak?
Heeft mijn zoontje uitgezocht, we gaan dit weekend zindelijkheidstraining doen en als het allemaal goed gaat krijgt hij deze. Maar nu is het dus de hele tijd ‘als ik naar de wc ga krijg ik een vuilniswagen!’.
Haha, ook een Hema-winterjas met 30% korting voor de dreumes. Deze:
En een pyjama voor de winter:
—
@wiewatwaar omg dat vestje is echt fantastisch. Hoe zoek je zoiets op Vinted? Of is het een bepaald merk?
Ja wij hebben die Safari set inderdaad. Ik moet wel zeggen dat we expres hiermee begonnen zijn (ipv alleen tegels) toen ze 1,5 was omdat ik al verwachte dat ze toen nog niet echt kon bouwen en wel graag met diertjes speelde en deze kon je dan op de tegels plakken of bijv op de kast (we hebben een metalen kast in de woonkamer).
Maar als je al zoveel andere dieren hebt van hout, Duplo e.d. zou ik het niet doen. Ik merk dat m’n dochter nu ze 2 is die magnetische dieren niet specifiek vaak pakt. De Duplo poppetjes/dieren worden ook goed gemixt met de Connetix.
We hebben wel ook zo’n auto chassis van connectix en dat is wel een hit
Alles van zara
En deze potentieel ordi jas van hippe bee.bjes
Maar heb ongeveer dezelfde van zara en vond hem ook wel leuk met de juiste outfit
Thanks!
Iemand nog tips voor leuke winkels voor ‘oudere’ meiden? Vanaf maat 122/128. Vind de Zara fantastisch voor de kleintjes maar voor de grotere valt het tegen. Shoeby is ook leuk maar vrij hysterisch. H&M is ook een beetje mwoah. Hema zelfde verhaal als de Zara, leuk voor de kleintjes daarna is het zo truttig. Zeeman en Wibra is altijd zo moeilijk te krijgen als er wat leuks is en weiger echt 5 keer naar binnen te lopen om iets te kunnen scoren.