Heeft mijn zoontje uitgezocht, we gaan dit weekend zindelijkheidstraining doen en als het allemaal goed gaat krijgt hij deze. Maar nu is het dus de hele tijd ‘als ik naar de wc ga krijg ik een vuilniswagen!’.
Haha, ook een Hema-winterjas met 30% korting voor de dreumes. Deze:
En een pyjama voor de winter:
—
@wiewatwaar omg dat vestje is echt fantastisch. Hoe zoek je zoiets op Vinted? Of is het een bepaald merk?
Ja wij hebben die Safari set inderdaad. Ik moet wel zeggen dat we expres hiermee begonnen zijn (ipv alleen tegels) toen ze 1,5 was omdat ik al verwachte dat ze toen nog niet echt kon bouwen en wel graag met diertjes speelde en deze kon je dan op de tegels plakken of bijv op de kast (we hebben een metalen kast in de woonkamer).
Maar als je al zoveel andere dieren hebt van hout, Duplo e.d. zou ik het niet doen. Ik merk dat m’n dochter nu ze 2 is die magnetische dieren niet specifiek vaak pakt. De Duplo poppetjes/dieren worden ook goed gemixt met de Connetix.
We hebben wel ook zo’n auto chassis van connectix en dat is wel een hit ![]()
Alles van zara
En deze potentieel ordi jas van hippe bee.bjes ![]()
Maar heb ongeveer dezelfde van zara en vond hem ook wel leuk met de juiste outfit
Thanks! ![]()
Iemand nog tips voor leuke winkels voor ‘oudere’ meiden? Vanaf maat 122/128. Vind de Zara fantastisch voor de kleintjes maar voor de grotere valt het tegen. Shoeby is ook leuk maar vrij hysterisch. H&M is ook een beetje mwoah. Hema zelfde verhaal als de Zara, leuk voor de kleintjes daarna is het zo truttig. Zeeman en Wibra is altijd zo moeilijk te krijgen als er wat leuks is en weiger echt 5 keer naar binnen te lopen om iets te kunnen scoren.
Aantal merken waar ik wel bij slaag voor dochter:
WE
Next
Name it
Koko noko
Jubel
Z8
Oh de WE was ik helemaal vergeten. Ik ga ook eens kijken bij NEXT en Jubel.
Thanks!
Nieuwe broek voor mijn smalle dochter (Benneton via Zalando), hopelijk valt 'ie niet van dr billen.
Van HM
Die bovenste is zo leuk. Mijn peuter roept als ‘Goooogel (=vogel)’ als hij de omslag ziet!
Ahhh die sokken! ![]()
Voor mezelf en mn kind. Vond ze in de winkel te duur (35 euro p. stuk) online zijn ze in de aanbieding!
Zara