Dus als je zo’n hele regenboogset wilt ben je €1.140 kwijt. Ik kan hier niet over uit, te belachelijk voor woorden.
En waar laat je die?
Haha maar die grote, daar wil je toch ook niet een hele set van? Ik vind het maar gekke dingen.
Volgens mij kan je op die kleine niet staan, zag ergens een foto dat ze met z’n allen op een stapeltje op een boekenplank stonden in een kast. Echt heel erg mini lijken ze.
Ze zouden tot 80 kg belastbaar zijn. Maar misschien zou ik ze eerst eens in het echt moeten zien hoe mini ze zijn.
Dankzij het hele gesprek in wjekw zw/k over kinderschoenen, heb ik toch gewoon tweedehands Vans gekocht en heel blij mee. Zowel aan de zijkant en voorkant heeft ze echt meer dan genoeg ruimte dus nu snap ik dat ze te klein en smal zouden zijn helemaal niet meer. Laatste keer naar (deze) schoenenwinkel was dat dus.
Stella mc cartney
Deze 4 maten te groot als jurkje
En deze ook wel wat baggy + ook voor mezelf gekocht.
Heeeeele late reactie, maar hoe is een Vloerbed jou/je kindje bevallen? Gisteren is mijn kind na uuuuren eindelijk bovenop mij in slaap gevallen op haar matras die ik op de vloer had gegooid (wegleggen lukt momenteel niet of enorm moeizaam). Uiteindelijk lag ze alleen op haar matras en ben ik er opgerold als een burrito maar op de vloer naast haar gaan liggen. Als dit weer werkt vannacht (want nu opnieuw drama) overweeg ik een vloerbed
Nooit spijt van gehad in ieder geval! We hebben dit bed in gebruik vanaf dat ze ongeveer 7 maanden was.
De keren dat ze zelf uit bed kroop zijn eigenlijk op 1 hand te tellen (nu 2j2m).
Als je echt bij je kind moet liggen om in slaap te kunnen vallen dan zou ik het zeker aanraden.
Random aankopen. Ben vooral benieuwd naar de messenset (nog niet ontvangen).
(De groene berenparaplu, van Zeeman)
Ik heb diezelfde messen en die snijden echt verrassend goed! Ik pak zelf zelfs wel eens zo eentje om tomaten te snijden bijvoorbeeld, dat gaat zo lekker met die karteltjes.
Waar is dit van
Zara (Google Lens)