Show je kinderaankopen #4

Ik twijfel nog uggs bij te kopen om het helemaal af te maken a la luipaardprint…

24 likes

Omg die jas! :heart_eyes:🥹

4 likes

Jammer geen maatje M :joy:

2 likes

Regenjas van Zara

2 likes

Deze van bershka lijkt er wel wat op :smile:

3 likes

Ik heb deze gisteren al meegenomen voor Sinterklaas bij Kruidvat:

3 likes

het is een fine line tussen wat mijn kind uberhaupt aan wil (glitters, alle kleuren ooit) en wat ik acceptabel vind qua kleurendiscoschoenen

snap niet hoe mensen hun kinderen ooit in zwarte laarsjes ofzo krijgen haha

12 likes

Ik heb dr. Martens voor m’n dochter gekocht en ze vindt ze helemaal geweldig. Ik heb docs, haar tante heeft ze en nichtjes ook. Dus dit vond ik helemaaaal niet erg :grin: maar ze loopt ook op fuchsia crocs in de zomer hoor haha.

2 likes

Kwantum boekenkastje

24 likes

Van Kruidvat

8 likes

Deze waren nu 7 euro bij Trekpleister, alvast voor in hun schoen.

9 likes

Had gister de roze laarsjes zonder kind erbij gehaald maar vallen toch nog wat groot, hou ze wel voor later. Vandaag gegaan met kind erbij en Nijntje laarsjes gehaald in zelfde maat maar vallen kleiner.

10 likes

In vervolg hierop: ik had deze besteld in maat 23.5 en op de bestelbevestiging stond vervolgens maat 20. Dacht dat het aan mij lag (bestelling ging rommelig en ik was moe) dus nogmaals maat 23.5 besteld met het idee die maat 20 direct terug te sturen. Nu krijg ik net de eerste bestelling binnen en is het wel gewoon de goede maat, en blijkt in de tweede bestelling (die helaas al onderweg is) ook weer maat 20 te staan. Ik vind dat Next heel leuke dingen heeft maar hun service is echt een beetje chaos. Afgelopen zomer had ik wat zomerkleren en een pyjama voor het najaar besteld en die pyjama zou eerst later komen, maar twee maanden later kreeg ik ineens het geld daarvoor terug zonder enige mededeling verder. Was ie dus geannuleerd. Zucht.

@Gelatelli ik vind die schoenen voor je dochter (ook via Next toch? Haha) echt heeeellll leuk

1 like

ja via next maar blijkbaar van de collectie van de vrouw van jamie oliver??
ach ik vind ze vrolijk en ben allang blij dat ze ze zelf aan en uit kan trekken

2 likes

Luiertas

5 likes

Het tompouce pietenpakje van HEMA :heart_eyes:.Om 06.00 s’ochtends besteld en hij is er nog!! Verwacht dat die snel uitverkocht zal zijn. En alle baby- en kinderkleding nu 30% korting.

7 likes

Een speelbank is echt onze beste kinderaankoop ooit :raised_hands:t2:

4 likes

Van HEMA

14 likes

Ik heb laatst ook ingeslagen bij Hema, ze hebben echt weer leuke dingen

image
image
image
image

En een winterjas bij Prenatal, heb hem nog niet binnen dus nog in afwachting of ik m warm genoeg vind

4 likes

Dochter weer klaar voor de herfst/winter. Alles van H&M (nu 20% korting!)

12 likes