Dit lijkt op zo’n stoel die je vaak in Zuid-Europese landen aantreft in vakantiehuisjes enzo. Ik ben er geen fan van: groot, lomp en moeilijk schoon te houden. Zou dan nog eerder voor de Antilope van Ikea gaan, die is tenminste niet zo duur en goed schoon te houden. Uiteraard niet zo lang in gebruik, maar ik zie bij deze stoel niet helemaal voor me hoe je die tot 14 jaar kan gebruiken.
Ik heb een soortgelijke stoel van een ander merk (voor een stuk minder geld, via amazon, kreeg goede reviews) en die bevalt goed. Nu mijn kind groter is gebruiken we hem zonder blad en als ze weer groter is gaat ze op een gewone stoel zitten (wil ze nu ook vaak al).
Schoonmaken is prima te doen, gewoon doekje erover.
Wij hadden vroeger thuis een triptrap en die was ook prima (wel een stuk minder duur toen). Maar ik zie er eerlijk gezegd niet het nut van in om zo’n dure stoel te kopen, ookal moet je misschien een minuut meer besteden aan schoonmaken.
Is die van jou ook voor pasgeborenen? En heb je misschien een link?
Nee sorry zou nooit 180 euro aan dat onding uitgeven… mijn schoonmoeder heeft zo’n stoffen ding en .
Een stokke is veel geld maar in mijn ogen niet duur. Zeker tweedehands voor rond de 75 te krijgen.
Dit stoel-ding is mijn ogen wel veel geld en ook nog eens duur.
Ik zou dan echt voor een tweedehands Tripp Trapp gaan. Echt heel Marktplaats staat er vol mee, eigenlijk zonde om nieuw te kopen. Wij hebben twee stoelen nu en het is inderdaad ook heel fijn dat je er ook zelf even op kunt zitten (als de kinderstoel inzetten e.d. eraf zijn natuurlijk).
En als trapje gebruiken! Hij schuift ook mooi onder de tafel vind ik, is ook anders bij die andere stoelen.
Oh ja precies dat ook! Wij wonen niet zo groot en heb dus nooit zo’n leertoren ofzo gehad, maar ze schuiven altijd hun stoel naar de keuken om mee te kijken. Zelfs mijn jongste die nu nét kan lopen doet het al haha.
Als ik deze 14 jaar in mijn huis moest hebben staan zou ik echt niet blij zijn. Maar dat zal ook smaak zijn.
Voor mijn bobbi fan.
We hebben ook van die populaire boeken als Coco kan het enzo maar daar moet ze niks van hebben

En dikkie dik boeken worden hier op het forum ook afgekraakt maar ze vindt die ook leuk.
Hoezo worden dikkie dik boeken afgekraakt?
Hhmm kon me een conversatie erover herinneren. Heb het even opgezocht maar het viel wel mee, had het erger gemaakt in mijn hoofd haha
Oh nee, mijn kind begint een eigen smaak te ontwikkelen. Ik had via Bol gratis een boek van Dikkie Dik, en op de opvang hebben ze ook een dik boek ervan wat z’n favoriet is, maar ik vind het echt verschrikkelijk om voor te lezen. Ik vind de tekeningen ook lelijk maar daar kan ik mee leven, maar ik vind de verhalen zo saai haha. Maar nu mag hij altijd een boek kiezen en kiest hij aaaaltijd Dikkie Dik.
Maar goed, nu krijgt ie voor kerst wel een dik Dikkie Dik boek. Dan heb ik in ieder geval variatie in plaats van de drie verhalen die we nu hebben.
Daarop zegt @zomerjas
@Nefertiti
hahah ik had het hier van de week Over met mijn vriend. Wat een schijt verhalen. Saai en nietszeggend. Gelukkig hier nog een baby, dus heb ze weggelegd.
En daarna werden nog meer boeken afgekraakt dus misschien dacht ik daarom dat het een heel ding was over dikkie dik.
Het erge is dat ik daarna nog een Dikkie Dik boek heb gekocht!! Maar nu zijn m’n kinderen niet zo’n fan meer. Alleen de film vond ik zelf ook wel heel leuk.
Wel van Bobbi, was een van de eerste woordjes die m’n dreumes kon zeggen :’) ik vind die ook niet mooi en ook niet fijn lezen maar ik merk dat m’n peuter er veel aan heeft. Wil die Sinterklaas boekjes ook wel!
vanaf vandaag bij trekpleister! Waar ik was waren er best veel binnen gekomen maar ze gaan wel hard altijd.
Dit type stoel is prima (heb er een van een ander merk), maar schoonmaken is wel een crime. Wij hadden hem als kraamcadeau gekregen, anders was ik eerlijk gezegd ook voor een Tripp Trapp gegaan, ook omdat ze langer meegaan. Mijn dochter wil nu niet meer in die stoel, maar ze is eigenlijk ook te klein voor een gewone.
Die gele is zó leuk! Nu met 3,5 nog steeds leuk…