Show je kinderaankopen #4

Lugt eraan hoeveel haast je hebt toch? Ik zou zelf denk ik Black Friday nog wel even afwachten.

(Wij hebben de Kore, prima stoel!)

3 likes

Groene jas is van Cars. M’n doperwtje is zo wel makkelijk te herkennen op het schoolplein.

12 likes

Had ineens zin in de kerst. Bovenste 2 van H&M en onderste van Zara

9 likes

En stiekem hoop ik ‘m ook te mogen gebruiken haha

15 likes

Heb echt medelijden met jouw buren man

5 likes

Dit is toch elektrisch met koptelefoon? :joy:

11 likes

Dit is 1) elektrisch met koptelefoon, 2) ik heb geen buren

10 likes

Knutsel assortiment uitgebreid :grimacing:

(Deze knipt natuurlijk voor geen meter, maar ze is nog zo klein, en wil geen afgeknipte haren, vingers of truien :stuck_out_tongue:)

11 likes

Ja leuk hè :sunglasses:

Hier! Ze hebben nog (veel) meer sets.

5 likes

Ik snap dat je geen zin hebt in afgeknipte haren, maar die schaar van SES knipt echt heel slecht.

Voor (initieel) gebruik onder toezicht tip ik deze: djeco kinderschaar | ilovespeelgoed.nl Het oranje uitsteeksel kun je de andere kant op zetten en zorgt dan dat de schaar automatisch weer open gaat. Dat is voor peuters in het begin heel handig, nu gebruiken ze het niet meer.

4 likes

Wat handgemaakte luiers en een slaapzakje voor de pop zodat ze nog beter mee kan draaien in de dagroutine :stuck_out_tongue:

17 likes

De pop van mijn kind heeft een betere dagroutine dan ze zelf heeft :clown_face: Netjes op het potje, eet alles op dat naar haar mond gaat, geen gedoe met luiers omdoen en wordt pas wakker als haar ‘mamma’ dat zegt.

Leuk idee, een slaapzakje!

13 likes

Nog geen aankoop, maar een vraag; ik zoek een broek die er ongeveer zo uitziet, in maat 116. Deze is van de Zara maar al een eeuwigheid uitverkocht

3 likes

Hema!

1 like

https://www.zara.com/nl/nl/relaxed-fit-jeans-met-koord-p08614501.html

Wij hebben deze van Zara. Koortje kan je afknippen of vastmaken, valt niet op. Zit heel leuk.

3 likes

Goeie, dat ik die niet heb gezien. Dankje! Moet met spoed bestellen haha, want alle broeken zijn in 1x hoogwater geworden, en het is zo koud ‘s ochtends op de fiets :grimacing:

1 like

Een paar dagen geleden ging het hier over de Tripp Trapp stoel en dat het een dure maar super goede aankoop is. Ben toevallig mezelf aan het oriënteren op dit moment en kwam deze tegen: https://www.maxi-cosi.nl/thuis/minla-eco
Iemand ervaring mee toevallig? Lijkt voordeliger, is nog langer in gebruik dan die van Stokke (hoewel ik het tot 14 jaar niet helemaal snap haha) en toch ook van een gerenommeerd merk?

1 like

Mijn broer heeft deze 2x voor zijn beide kinderen (oudste is bijna 4). Zij zijn er erg tevreden mee. Ik heb zelf de tripp trapp, en vind die toch prettiger. Deze maxi cosi stoelen worden door de stof best snel erg vies. Dat is bij de tripp trapp niet zo. Daarnaast neemt de maxi cosi best wat ruimte in beslag met de uitlopen poten, de tripp trapp past gewoon aan tafel. Wij zitten als volwassenen ook wel eens op de tripp trapp, wat ik toch wel een klein voordeel vind.

2 likes

Phoe, als ik hiernaar kijk denk ik alleen maar aan al die rijstkorrels/aardappelpuree/mandarijnenpartjes die je 5 keer per dag uit alle hoekjes en randjes kunt gaan poetsen. Voordeel van de tripp trapp is dat het redelijk makkelijk af te nemen is en de opzetstukken ook nog in de afwasmachine kunnen. Lijkt me hier lastiger.

15 likes

Ik zou dan eerder een tweedehands Stokke kopen. Ik zou ook niet de stoel los op een normale stoel zetten, ziet er heel gek uit. En inderdaad lastig schoon te maken.

5 likes