Show je kinderaankopen #4

Toch gezwicht voor de Stapelstein grow (super confetti) :partying_face:

24 likes

Ik heb de gewone stapelstein ook een beetje goed gepraat omdat het ook wel een interieur dingetje was. Vind ik bij deze ook wel, het is niet lelijk iig

4 likes

Maar hoeveel koop je er dan? En wat doen ze met zo’n grow? Ik heb de normale en daar wordt wel goed mee gespeeld. Is dit het dan nog waard als extra?

1 like

Ik heb er nu een gekocht, want vind de prijs best heftig, maar het lijkt me wel een leuke aanvulling op de normale stenen

5 likes

Trui voor de peuter van Donsje

21 likes

Ik vind normaalgesproken zachtere kleuren roze mooier, maar vind deze wel heel gezellig :snowman_with_snow::sparkling_heart:

14 likes

De grow wordt hier nog vaker gepakt dan de normale. Vaak als chill plek voor de tv met een dekentje of om te lezen. Maar ook als onderdeel van een parcour, poppenbed, tafel etc.

Hier wordt er daglijks om gevochten waardoor oma er nu 1 heeft besteld om in dec te geven.

Wij geven zelf de minis met sinterklaas. We hebben nu 2 mini confetti en die worden veel gebruikt in bad en om het parcour moeilijker te maken

3 likes

Hoe oud zijn jouw kinderen?

Ik heb zelf ook de regenboog Stapelstein stenen. Hier worden ze tot nu toe alleen als stoel gebruikt en heel soms om iets hoger te maken. Hij is nu 3,5 jaar en heb ze sinds vorig jaar Sinterklaas.
Voor het geld wat ze gekost hebben weet ik niet zeker of ik dat het echt wel waard vind. Maar misschien komt het nog?

Die van mij zijn 4 & 6.

ik hoor het wel vaker dat het voor sommige kinderen geen hit is… Die van mij spelen sowieso het meest met open einde speelgoed en kunnen zich daar uren mee vermaken

2 likes

22 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Geweldig!! :heart_eyes:

3 likes

Wat zijn nou goede -betaalbare magnetic tiles? We hebben eens een doos van 20 stuks gehad van Intertoys, weet niet meer welk merk die prima is en nu wil ik het graag uitbreiden maar zie even door de bomen het bos niet meer

2 likes

Zoekfunctie

7 likes

Ik weet dat Hema ze had, maar niet of ze ze nu nog hebben. Online zijn ze in ieder geval uitverkocht

1 like

Amazon en dan van desire of iets dergelijks

3 likes

Of via Vinted? Zie ik er ook aardig wat op staan :relaxed:

1 like

Ik ben heel tevreden van Learn & Grow

5 likes

Eerstehulpbijspelen op instagram heeft een handig overzicht

1 like

2 likes

Ik heb ook al eens gezocht op Vinted maar echt 90% lijken dropshippers. Echt blijkbaar verdoken handeltjes