Nieuw stoeltje, de oude met witte teddystof was helemaal vervilt en vies en gaat er niet uit in de was.
Heel leuk! Ik heb deze ook gekocht voor 5-12 voor beide kinderen.
Leuk! Hoe oud zijn ze? Hier zit ze er al sinds heel jong in en nog steeds elke dag een succes
1 en 3. We hebben er nu 1, maar die is half kapot omdat het zo vaak wordt gebruikt. Ze zitten er ook vaak samen op, dus tijd dat ze er allebei eentje krijgen.
Nee die van ons hebben dat ook. Zowel de cijfers/letters als figuurtjes
Die van Hema zijn niet fijn, die van de Action stempelen veel beter.
Weet niet hoe oud je kind is, maar wij gebruiken ze gewoon met een stempel kussentje
“Mama, denk je dat Sinterklaas wel weet dat ik het allerliefste van de hele wereld Gabby’s oren wil?”
“Ja dat denk ik wel hoor”
Onder tafel mezelf snel een reminder sturen
Nou goed om te weten, had ze voor Sinterklaas willen geven. Kan ik ze nog retourneren
Mensen met wollen rompers. Hoe doen jullie dit?
Ik heb er tot nu toe maar 3. Ook nog drie verschillende kleuren Ze kunnen dus ook niet samen gewassen worden. Maar kunnen ook niet bij de normale was in. Hoe vaak wassen jullie ze ? Hier blijven ze maar liggen in de was.
Ik doe alle kleuren wol gewoon samen, gaat hier altijd goed. Op speciaal wolwasprogramma (30 graden, 800 centrifugeren) met wolwasmiddel. Soms doe ik er een trui bij die niet van wol is maar van polyester mix bijv om de was op te vullen. Of kanten bh’s (in een waszakje).
Tip: neem gewoon geen wolletjes
Ik gooi alle kleuren wol bij elkaar en was het koud op een wolgramma met 800 centrifugeren. Ik draag zelf ook veel wol (truien, thermoshirts, sokken etc), dus ik draai in de winter gemiddeld een keer per week een wolwas. Er is nog nooit iets misgegaan, behalve die keer toen mijn vriend de was deed en hem per ongeluk op 40 graden had gedraaid omdat dat de standaard temperatuur is die de machine instelt als je het wolprogramma selecteert
Edit: ik gebruik ook wolwasmiddel
Even snel handwasje deed ik altijd
Gewoon net zoals hoe je dat doet met andere kledingstukken die in een speciale was moeten…
Niet te snel wassen en tussendoor uithangen. Maar op een gegeven moment is het natuurlijk vies. Voor wol is het beter om in een niet te volle wasmachine te zitten dus maak je geen zorgen dat niet de hele was vol zit. Ik doe er ook kleding van mezelf bij die niet heel vies is en snel droogt (omdat een wolwas natter blijft is een spijkerbroek niet zon goed idee, dat droogt dan heel langzaam en iets grofs als een spijkerbroek kan ook je wol beschadigen)
Met de hand. Gewion even ‘swooshen’ en extra wrijven waar je denkt dat het vies js. Goed knijpen (niet wringen) ophangen en ze zijn binnen een dag droog.