Hij is echt heel erg leuk! Geniet er zelf ook van om ‘m voor te lezen.
Ik wist niet eens dat er nu een prentenboek van was, kwam het per toeval tegen in de boekhandel vandaag.
Geen idee of dit echt alleen vandaag is maar ja toch maar besteld, en een slab erbij voor gratis verzending (en hij is echt fijn, hebben hem ook in blauw) en met gespaarde klantenpunten nog korting dus het kostte in totaal €40.
Wow chill ik heb 70 piek betaald voor die leertoren een maand of twee geleden en dat is dezelfde. Wordt heeeel veel gebruikt!
Ah das altijd balen! Maar gelukkig dat het een succes is. Hier staat ze altijd op de bekende houten ikea kruk/trap maar dat is niet echt handig en veilig. Dus denk dat hij ook veel gebruikt gaat worden.
Dit bouwpakket om samen te maken en versieren, en dan tegen de muur te zetten. Is voor een soort elf on the shelf.
Wat leuk! Waar is dit van?
Van Panduro, een soort Pipoos in Zweden. Elf on the shelf heet hier Nisse, en sinds mijn kind hiervan gehoord heeft op school heeft ze het er continu over.
Mijn kind is een maand ouder en ik wil juist over naar die kruk van de ikea omdat de leertoren levensgevaarlijk is geworden. Ze gaat heel de tijd op de buitenste bovenste plank zitten om te schommelen en te wiebelen.
Oei! Mijn dochter en nichtje hebben allebei nooit een leertoren gehad maar alleen de IKEA kruk. Is altijd goed gegaan! Nu is dochter ook geen brokkenpiloot/waaghals, maar gebruik hem sinds 1,5/2 denk ik? Ze is nu bijna 3 en pakt hem er inmiddels zelf ook bij haha
Ok dat klinkt gevaarlijk ja! Moet zeggen dat mijn dochter op het krukje altijd wel rustig staat maar lijkt me toch wat fijner die hekjes eromheen. Ben toch de hele tijd aan het oppassen dat ze niet ineens valt ofzo. We gaan het zien.
Voor mijn kinderen samen. We hebben ook een huis en daar wordt al jaren mee gespeeld. Dus ik gok dat ze dit ook heel leuk vinden.
Mn next Mbappé gaat dit leuk vinden.
De grootste wens van mn meisje
Deze Sint heeft helemaal zin om de kindjes blij te maken
Zo leuk hè? Ik heb denk ik even veel zin in Pakjesavond als mijn peuter
Voor mijn dochters voor pakjesavond:
@chachaloco mijn oudste heeft deze duplo set vorig jaar voor kerst gekregen en ze speelt er (samen met haar zusje) nog echt heel veel mee. Hij is in z’n geheel vrij snel gesloopt maar ze bouwen er nog steeds veel mee.
Dit hysterische geval hebben wij ook gekocht voor Sinterklaas dit weekend.
Voor mijn dochter een furby, dus waarschijnlijk kan ik volgende week ergens opgenomen worden in een gesticht.
Die Duplo boomhut hebben wij thuis ook en wordt veel mee gespeeld, heel leuke set met veel poppetjes en ‘accessoires’!
Cadeau’s voor pakjesavond. Van m’n moeder krijgt ze nog een pop.
Van te voren wilde ik me graag aan deze categorieën houden: een boek, iets creatiefs, iets dat nodig is, een spel en speelgoed. En dat is wel gelukt vind ik.
De Lego past totaal niet bij haar leeftijd (bijna 3) maar ze bouwt gek genoeg beter met lego dan met duplo. Dus ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat met deze set en of ze er echt wel iets mee kan.