Show je kinderaankopen #4

7 likes

Voor kindje van bijna 18 maanden

Pas na het bestellen kwam ik erachter dat ik eigenlijk de little people boerderij wilde kopen, heb het door elkaar gehaald🫠 maar ik ga er van uit dat deze speelset ook leuk is

5 likes

13 likes

Mocht je nog kunnen ruilen; doe dat. Ik heb deze ook gekocht destijds en er is nooit mee gespeeld, hij valt onwijs tegen. Meerdere op het forum hadden dat en iedereen gaf als advies om die van Little people te kopen.

3 likes

Die tweede zijn hier dagelijks een hit. Ik heb het pipetje wel weggelegd. Ze heeft van die kleine plastic dieren erbij om te sorteren en dat vindt ze zo leuk.

4 likes

Aah serieus, ik heb het geannuleerd :rofl:twijfelde al toen ik zag dat ik de verkeerde had besteld

5 likes

Ja dat pipetje wil ik ook nog even apart houden tot het weer warm is :sweat_smile: Al zal het in bad ook wel leuk zijn.

1 like

Fijn dat het nog kon! De kwaliteit valt ook enorm tegen, alles viel steeds uit elkaar en het klikte niet goed vast. Van te voren dacht ik dat de diertjes geluid konden maken maken; dat was wel zo, maar als je de echte geluiden/interactie wilde dan moest je de zoef zoef dieren (in deze set zijn mini dieren) apart kopen.

Hopen dat de little people boerderij beter bevalt!

2 likes

Ja hier wordt het pipetje altijd in bad gebruikt om drinken te maken. Ik moet dan in het café (op de wc naast ons bad) zitten wachten tot het klaar is :joy:

3 likes

Super onpraktisch om in de herfst/winter witte fluffy schoenen te kopen voor een destructieve peuter. Maar ze hebben oortjes 🥹.

(Dochter zit al in de grootste maat dus kon ze niet voor een geschikter seizoen alvast kopen)

14 likes

Cute!! Ik ben ook een sucker voor alles met oortjes :sweat_smile:

3 likes

Stokke flexibad XL

Wel irritant, want besteld bij babypark en daarna kreeg ik een mail dat hij niet op voorraad is op dit moment.

6 likes

Daar hebben ze een handje van. Zo vaak iets besteld en daarna mail dat ik het pas x weken later ontvang omdat niet op voorraad is, maar staat zo niet op de website.

2 likes

Wat irritant, wat als je nou iets op korte termijn nodig hebt. Gaat de website ook nog steeds zondags op slot?

Ja inderdaad. Het is niet zo dat het badje heel erg haast heeft maar ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren. Had het dan misschien toch voor een paar euro meer beter ergens anders kunnen bestellen.

@Keroppi ja! Denk dat dat altijd zo gaat blijven.

1 like

5 dec & wat kerstcadeaus voor peuter

10 likes

Jup net als babydump, ook op zondag dicht

Dit bad is zo ideaal! Onze oudste van 4 zit er soms nog in (ze kan haar benen nog net strekken). Hij is overal mee naartoe op vakantie geweest, ideaal als baby badje in de zomer. En nu zit de jongste er weer in. Ideaal ding

7 likes

Via (de Oostenrijkse) marktplaats gekocht! :smiling_face:

13 likes

O die haaientrui :star_struck:
Waar is die van?

1 like