Van Frugi!
Oké, eigenlijk gewoon veel te duur en heb lang zitten twijfelen. Maar ik heb een meevaller gehad en een goede prijs gespot, dus nu besteld. Ik wil ‘m mezelf (en de kinderen) kado doen aan het begin van de kerstvakantie, zodat we heerlijk knus binnen hier dagenlang zoet mee kunnen zijn.
Leuk!! Heb nu al zin in over een paar jaar, als de jongste ook met zulk speelgoed kan spelen zonder alles in zijn mond te stoppen of overal doorheen te banjeren.
Ja, echt iets om naar uit te kijken! Ik kan nu ook heerlijk een uur of twee samen met de oudste (bijna 5) aan tafel kleuren. Echt genieten om die dingen samen met je kinderen te doen!
Ik vroeg mn vriend wat kost dit en hij zei 40 euro? Haha. Ik vind het wel bizar duur. Maar lijkt me wel heel leuk. Echt jammer van de prijs.
Ik bespaar de rest het googelen: 250 euro exclusief ballen
Die broodjesbar is zo leuk! Wel lichtjes teleurgesteld over de kwaliteit van sommige onderdelen. De verf van het koekje is echt al na letterlijk 2 minuten afgesleten en bij die wrapper vallen ook gewoon kleine stukjes eraf?
Zal wel aan mij liggen maar ik val hier echt bijna van mijn stoel om sommige bedragen voor wat speelgoed hier. Het ziet er wel heel leuk uit en iets waar je je kinderlijke fantasie in kwijt kunt. Dus geniet er vooral van @DelilahBard (waarom klinkt dit sarcastisch )
Zo typisch dit weer.
Wat leuk!!
Ik zou zelf graag zo’n Xyloba knikkerbaan kopen over een paar jaar (mijn kleine is nu pas anderhalf), daarmee kun je ook nog muziek/melodieën maken. Toevallig is dat ook een Zwitsers concept, maar ook zo duur!
Oh wat tof 🥹 die kende ik nog niet! En echt mooi houten spul is duur, denk ik. Maar het gaat dan vast ook lang mee.
Oh mooi, dan ga ik kijken of ik aan een backup kan komen van die aap van Prenatal die mijn kind ineens niet meer kan missen
Edit: omg volgens prenatal is het een schaap?! Geen wonder dat ik hem op Vinted niet kon vinden.
Haha, nu je schaap hebt gezegd zie ik er ook een schaap in. Maar ik snap ook dat jij er een aap in ziet. Gelukkig kun je een nieuwe kopen!
Iemand een tip waar Connetix met korting te krijgen is? Opa en oma willen een set geven voor Sinterklaas.
Jeeezus doe even normaal
Kidsdeco heeft op alles 20% korting (vandaag met code VIP20, vanaf morgen voor iedereen denk ik?). Grotere kortingen heb ik op Connetix (ook buiten BF) niet gezien.
Wat jammer zeg, had ik niet verwacht van Melissa & Doug.
We gaan het meemaken.
Van plastic naar normale bordjes, we gaan het proberen! Op de opvang eet hij eigenlijk al van normaal breekbaar servies, maar thuis hadden we eigenlijk niet zo’n haast om daarmee te beginnen.
En we willen kijken in hoeverre we met een 1,5 jarige koekjes kunnen bakken dit jaar!
Ik ben ook benieuwd. De broodjesset staat hier ingepakt voor m’n dochters verjaardag midden december. We hebben ook de ijskraam en die kwaliteit vind ik supergoed!