Hebben jullie een tip voor een houten bak voor speelzand?
@Kryptonite bij de 4+ sets die wij hebben vind ik het aantal stappen om iets te bouwen kleiner, de handelingen net wat eenvoudiger (minder priegelen) en de stukjes meestal groter. Mijn kind van 4 heeft weinig geduld en matige fijne motoriek, en de 4+ sets gaan prima, maar 7+ bijvoorbeeld is voor hem echt nog te hoog gegrepen. Zal zeker verschillen per kind maar de leeftijdsindicatie zegt denk ik dus wel iets
Ik ben ook nog op zoek, maar volgens mij zei laatst iemand iets over bakken van de Hornbach of een dergelijke bouwmarkt. Weet niet of het in dit topic of het tips, ervaringen etc topic was. Misschien vind je het met de zoekfunctie!
Oh ja dank je! Ik zie ook dat dit t verkeerde topic is
En @Keroppi @jojo ahhh, dan moet het goedkomen! Ik verwacht niet dat ze dit op deze leeftijd al zelf in elkaar kan zetten dus dat zullen wij doen. De fantasie dingen kan zij dan lekker mee spelen. En wat dingen uit elkaar halen en weer op elkaar zetten.
Ik dacht zelf dat het verschil de priegelstukjes zou zijn icm de veiligheid maar dat is gelukkig dus niet zo. Had eerst namelijk een doos van 4+ maar die was minder leuk en uitgebreid (maar wel duurder) en kon geen verschil ontdekken.
Ik gebruik een dienblad met opstaande rand. Vond het anders wel duur.
Wat een leuk kastje, waar is die van?
Amazon!
Ik heb de grow bij de speelotheek geleend, met jouw bericht in mn achterhoofd. Maar hoe zitten je kinderen hier chill in? Hij is net te klein voor mijn 3jarige om hier lekker in te zitten, en als hij zit dan kiepert ie snel achterover omdat de onderkant natuurlijk rond is. Leer mij
Voor 5 december. (Overgroot)Opa’s en oma’s hebben allemaal bijgelegd.
Je kunt hem ook ombouwen naar keukentje/snackbar/kiosk
Voor bij het winkeltje (ook deels van familie):
Een half liggend kleermakerszit🤔 nooit last gehad van het omvallen. Misschien helpt een kussen in de rug?
Wij hebben er twee sinds gisteren en er is vandaag weer de hele dag mee gespeeld👌
Is dat eerste ding een lampje met projectie? Zo ja, heb je een linkje ?
Nee, dit zijn van die OG stickers voor op je plafond!
Jeugdsentiment!