Show je kinderaankopen #4

Zo leuk hè? Ik heb denk ik even veel zin in Pakjesavond als mijn peuter :sweat_smile:

4 likes

Voor nichtje en neefje. Van de Sint.

12 likes

Voor mijn dochters voor pakjesavond:

@chachaloco mijn oudste heeft deze duplo set vorig jaar voor kerst gekregen en ze speelt er (samen met haar zusje) nog echt heel veel mee. Hij is in z’n geheel vrij snel gesloopt :sweat_smile: maar ze bouwen er nog steeds veel mee.

9 likes

Dit hysterische geval hebben wij ook gekocht voor Sinterklaas dit weekend. :smiling_face_with_tear:

Voor mijn dochter een furby, dus waarschijnlijk kan ik volgende week ergens opgenomen worden in een gesticht.

13 likes

Die Duplo boomhut hebben wij thuis ook en wordt veel mee gespeeld, heel leuke set met veel poppetjes en ‘accessoires’!

4 likes

Cadeau’s voor pakjesavond. Van m’n moeder krijgt ze nog een pop.

Van te voren wilde ik me graag aan deze categorieën houden: een boek, iets creatiefs, iets dat nodig is, een spel en speelgoed. En dat is wel gelukt vind ik.

De Lego past totaal niet bij haar leeftijd (bijna 3) maar ze bouwt gek genoeg beter met lego dan met duplo. Dus ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat met deze set en of ze er echt wel iets mee kan.

5 likes

Hahaha ik heb een soort Furby in een ei gekocht :joy:

1 like

Misschien wist je dit al hoor, maar ze hebben ook Lego setjes voor 4+. Volgens mij ook voor alle thema’s dus Lego Friends, Disney enz.

1 like

Ik vind deze ook zooo leuk. Ik denk dat mijn kind er nog net iets te jong voor is maar misschien ook wel niet…? We doen dit jaar overigens nog niet aan Sinterklaas omdat hij het nu nog niet meekrijgt (denken we :smile: misschien even polsen wat ze op de opvang doen).

8 likes

Mijn kind heeft niet deze maar wel bijna alle losse onderdelen uit andere sets (eigenlijk alleen de boomstammen en hangbrug niet en wat minder boomtoppen) en ze speelt juist daar veel mee. Ze is niet zo’n bouwer en meer van het fantasiespel dus voor haar zou het bij deze leeftijd al top zijn. Lijkt me ook een super leuke set als je al veel blokken enzo hebt.

3 likes

9 likes

Klopt, die had ik inderdaad gezien. Alleen ik zag niet heel goed waar het leeftijdsverschil in zat qua bouwen of grootte van de stenen (ivm in de mond stoppen). Dus ik heb maar gewoon voor de leukste set gekozen.

3 likes

Leuk! Waar heb je dit gekocht?

3 likes

Bij theministory.nl.

4 likes

Zo leuk!!

2 likes

Ja, die schepjes zijn ook echt fijn! Toch beter dan gewone schepjes uit de keuken.

2 likes

Voor pakjesavond!

10 likes

Wat een goed idee! Ik sla je post op voor volgend jaar :relaxed:

4 likes

Het leeftijd verschil zit hem denk ik in hoe het instructieboekje is vormgegeven, maar ik ben er niet helemaal zeker van.

3 likes

Oh joh die leeftijd is echt een suggestie. Onze oudste van 5 heeft het bouwen heel snel onder de knie gekregen en zet nu zonder hulp van die Creator 3-in-1 sets in elkaar.

Zoals @Jip zegt zijn de instructieboekjes voor 4+ wel duidelijker vormgegeven.

3 likes