Ik was vanmiddag even bij de kringloop en spotte deze drie doosjes als set voor 5 euro . De wegdelen zijn echt nog in prima staat dus ben er helemaal blij mee (en kind ook).
Oh wauw wat een topvondst! Wij hebben de bovenste onlangs gegeven en is echt een grote hit bij onze dames!
Zie dat je voor de snuzpod bent gegaan! Je gaat die zó fijn vinden!
Er wordt hier ook al druk mee gespeeld! Ik hield waytoplay al een tijdje in de gaten op vinted maar daar vraagt iedereen nog net niet de nieuwprijs. Met kopersbescherming en verzendkosten er nog bij zit je er vaak al boven.
Ja vind de bedragen op vinted echt bizar vaak nog. En idd wat je zegt die extra kosten erbij en je zit op meer dan wanneer je het nieuw koopt. Ik heb het in november ofzo al gekocht met 25% korting toen een keer en tussen kerst en nieuwjaar gegeven toen we heel de week thuis waren.
Merkte dat ook met de duplo trouwens richting de decembermaand, wilde iedereen ook ineens de volle mep voor hebben en soms voor een set nog meer dan het nieuw bij de speelgoedwinkel kost.
Jaaa ik ben heel benieuwd. Wel echt een rib uit ons lijf, maar er is nu een goede aanbieding bij Babypark en Babydump. En ik zie hem op Marktplaats staan voor maar vijftig euro minder dan we hem gekocht hebben, dus straks verkopen is dan ook geen probleem.
De vorige cosleeper vond ik ook wel fijn, maar dat was echt met zo’n houten hekje die nogal kon piepen. Dus ben benieuwd of zo’n flapje veel fijner is. Het is ook letterlijk de enige die op de hoogte van ons bed kan :’)
En de legging erbij. Tegen 60 procent korting had ik geen weerstand meer.
Bij http://www.dreamoutloud.shop trouwens
Winterjassen voor m’n dochters (🥹 klinkt zo leuk, nu is er nog één een buikbaby) voor eind dit jaar.
Alles in de Z8 sale.
Bizar hoe snel dat opeens gaat he
brave meid.
Omdat haar vriendinnetje op de opvang vroeg of ze samen een keer in een prinsessen jurk naar de kdv zouden komen.
En omdat ze nu een groot bed heeft en ook een kussen wil ‘net as papa en mama’.
En omdat ik geen ruggengraat heb.
Pff hier ook niet! Haha met Sinterklaas gekregen en ik denk welgeteld 1x meegespeeld?! Het leek mij echt heel erg leuk, maar staat straks denk ik op vinted haha