Wat leuk! Zowel Nederland als Sinterklaasliedjes zijn/waren hier heel populair. Staan echt mooie prenten in waar je lang naar kunt kijken en telkens iets nieuws op ontdekt.
Voor de oudste. Wij wouden liever een 140 bed maar ze is heeelemaal blij met dit.
En ze mag deze stoel nog van me tante
Hoe werkt zo’n zwemluier nou precies? Doe je dat gewoon aan zonder iets eronder?
Ja gewoon alleen die zwemluier. En werkt dan als een wegwerp zwemluier, plas gaat er door heen en vangt alleen de poep op.
Bij een zwemluier hoort het niet te absorberen
Wat @turbs zegt.
Levensbelangrijke les ook om nooit een zwemluier als normale luier te gebruiken
Hij absorbeert ook niet, maar de plas loopt er ook niet doorheen bij ons. Blijft er gewoon als een plasje in zitten (zowel wegwerp als herbruikbaar).
Wij gingen vorige week zwemmen en m’n vriend ging onze baby klaar maken om te zwemmen. De wasbare zwemluier lukte niet helemaal goed (ik vind het ook altijd lastig) dus hij vroeg aan mij om even te kijken.
Gelukkig maar. Want de gewone luier zat er nog onder. Het leek hem wel logisch omdat ik had gezegd dat de zwemluier niets opvangt qua plas.
Had een winterjasje op vinted gekocht maar die deed er een maand over om hier te komen en bleek uiteindelijk veel te groot. Dus nu deze gekocht want het wordt weer kouder binnenkort.
Een hele wand vol met regenlaarzen in alle kleuren van de regenboog, met printjes, disneyfiguren etc. En de oudste kiest…
Ook nog eens de allergoedkoopste die er tussen hingen haha.
Deze voor de middelste, mét lampjes. Ze loopt nu al heel de middag springend door het huis zodat de lampjes aangaan “en pingggg! Glitter! Lampies aaaaan! Ping!!!”, denk dat we een leuke discussie gaan hebben als ze buiten zijn gedragen en ze er dus niet meer binnen mee rond mag springen
(Allebei van Scapino)
Beetje off topic sorry, maar zijn er hier meerdere die in de zara sale een bestelling hebben gedaan en nog niks hebben ontvangen? Ik heb 25 december een bestelling gedaan en deze is 3 januari verzonden. Mijn bestelling was al vertraagd, en zou uiteindelijk uiterlijk 10 januari binnen zijn. Er is alleen nog steeds niks binnen, ik word nergens op de hoogte gehouden en de zara klantenservice werkt voor geen meter mee.
Ja, dat zou je denken maar mijn bestelling zou verzonden worden naar de winkel