Show je kinderaankopen #4

Welke pop is dit?:relaxed:

3 likes

Wat is dit van?

De eerste 6 dingen van MarMar, de rest van Noppies (bij die laatste nu 20% extra korting op de sale)

3 likes

Goede tip van Noppies :heart_eyes:

6 likes

Eindelijk gekocht.

19 likes

Hebben deze gevonden op Marktplaats, zag er nog erg goed uit.
Wil deze geven uit naam van de aankomende baby, of is dit raar? Zal ik eerder zeggen dat ze zelf een baby krijgt om mee te oefenen?

5 likes

Ik zou gewoon zeggen wat het is: een pop. En dan kan ze die verzorgen net als een echte baby.

7 likes

Haha ja dat is eigenlijk een veel beter idee.
Probeer in mn hoofd van alles te bedenken om het voor haar tastbaar te maken maar wss denkt zij gewoon ’ :person_shrugging:

5 likes

Oh hier ga je sowieso heel veel plezier van hebben!
Wij hebben ‘m ook al een aantal maanden en mijn zoontje klimt er sinds vandaag zelf in en uit. Hij was zo trots :pleading_face:

6 likes

Dat vossenpakje is zo cute, wij hebben ‘m ook. Vind alleen de boord van de mouwtjes wat strak maar ik ben ook gewoon niet zo bedreven in mouwtjes aantrekken.

2 likes

Wat grappig dat ze allemaal een andere gezichtsuitdrukking hebben. Vind ze ook leuk!

5 likes

Koopje gekocht bij de Bijenkorf met 80 % korting. Staat zo schattig bij m’n dochtertje (die vandaag 1 is geworden).

28 likes

15 likes

Dit leuke stoeltje besteld :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Leuk! Waar is deze van?

Heb deze ook gekregen voor Sinterklaas en hij is hier echt een mega hit!!

2 likes

Weet niet of level3 het daar ook van heeft maar destijds bij de leenbakker.

6 likes

Hema, voor in de nieuwe kinderboekenkast.

En omdat de Nijntjeboekjes hier favoriet blijven via vinted een mooie bundel met 7 nieuwe (+1 van Kikker omdat er dan meer bundelkorting was haha). Even wat variatie.

En omdat het de Nationale Voorleesdagen zijn, het prentenboek van het jaar (in de kleine 5,75€ variant).

afbeelding

Heb een aantal andere prentenboeken uit de top 10 van dit jaar bij de bibliotheek gereserveerd, ben benieuwd. Die van Maxmiliaan zijn ze nu ook op de opvang mee bezig.

Ohja en de nieuwe boekenkast is eigenlijk ook een kinderaankoop haha.

Maar dan dus gevuld met Kinderboeken.

20 likes

Wat leuk zo’n halfronde kast!! :heart_eyes:

3 likes

Heel gaaf die boekenkast! Waar heb je die van?

2 likes