@Kareltje van ok-living (de ecki), maar vind hem qua afwerking wat tegenvallen eerlijk gezegd. Voor de prijs valt hij niet tegen, in elkaar staat hij stevig en er zit een muurbevestiging bij (onze middelste heeft al geprobeerd erin te klimmen🥸). Alleen niet alle zijdes vd zijkanten zijn bv afgewerkt en het is gewoon spaanplaat dus als je niet oplet gaat het wit dan bij die zijdes snel brokkelen met in elkaar zetten.
Maar mijn grootste ergernis: het bovenste deel is een los deel ipv dat het 1 geheel is, dus je heb aan de binnenkant van de kast bij de bovenste plank 8 schroeven met zo’n wit dopje erop zitten om het aan elkaar te maken. Dat vind ik wel stom want op alle productfoto’s is het gewoon 1 lange zijplaat en niet 2 delen, dus heb daar de klantenservice over gemaild gevuld valt het nier meer echt op hoor, maar stoort me gewoon dat dat niet is wat op de productfoto stond.
Hij staat wel echt perfect in het hoekje (het is een heel smal hoekje waar we eerst een kratje boeken hadden staan 53cm breed en 46cm tot het raam bij de andere muur).