Show je kinderaankopen #4

@Kareltje van ok-living (de ecki), maar vind hem qua afwerking wat tegenvallen eerlijk gezegd. Voor de prijs valt hij niet tegen, in elkaar staat hij stevig en er zit een muurbevestiging bij (onze middelste heeft al geprobeerd erin te klimmen🥸). Alleen niet alle zijdes vd zijkanten zijn bv afgewerkt en het is gewoon spaanplaat dus als je niet oplet gaat het wit dan bij die zijdes snel brokkelen met in elkaar zetten.

Maar mijn grootste ergernis: het bovenste deel is een los deel ipv dat het 1 geheel is, dus je heb aan de binnenkant van de kast bij de bovenste plank 8 schroeven met zo’n wit dopje erop zitten om het aan elkaar te maken. Dat vind ik wel stom want op alle productfoto’s is het gewoon 1 lange zijplaat en niet 2 delen, dus heb daar de klantenservice over gemaild :stuck_out_tongue_winking_eye: gevuld valt het nier meer echt op hoor, maar stoort me gewoon dat dat niet is wat op de productfoto stond.

Hij staat wel echt perfect in het hoekje (het is een heel smal hoekje waar we eerst een kratje boeken hadden staan 53cm breed en 46cm tot het raam bij de andere muur).

5 likes

Ik ging vandaag voorlezen bij ons kdv voor de Voorleesdagen en daar heb ik ook dat Maximiliaan boek gelezen. Maar ik vond het echt een raar boek? Ging echt nergens over voor mijn gevoel :smile: Of zijn er nog meer varianten dat het een serie is en ik er daardoor de lol niet van inzag?

Ik ben benieuwd, ze hadden hem bij de boekhandel nog niet binnen dus is besteld. Meiden waren iig enthousiast.

@Feather wij hebben een muis en ezel van Playgro gekregen en die vind onze baby heel leuk, al heel snel want zit spiegeltje onder en in de pootjes balletjes die bij de minste aanraking al rammelen.

Niet echt mn idee van past mooi bij het huis alleen. De ezel is blauw wat minder fel (Hangspeeltje Ezel – Playgro Netherlands ) maar die ligt in de auto dus geen foto. Voordeel van die klem is wel dat je het makkelijk overal aan maakt.

2 likes

Ik heb ook voorgelezen (en las hem toen voor het eerst) maar ik vond hem ook heel stom, haha. Wat een raar boek. Het was ook opeens afgelopen zonder echt einde? Daarna nog een ander boekje voorgelezen, vonden de kinderen (2-3 jaar) ook veel leuker.

2 likes

Ja dit! Was ook verbaasd dat het de laatste blz was!

Ik vind het ook echt stom en gedateerd geïllustreerd haha.

1 like

Klopt, van Leenbakker! @Frapa :smiley:
Is nu ook met korting te koop

3 likes

Dat muisje is hier ook favoriet bij de jongste.
Vooral die voetjes.

4 likes

Misschien iets van nobodinoz of done by deer? Als je op de website ilovespeelgoed kijkt bij babygym en activiteitenspeelgoed zie ik best veel uiteenlopend spul.

2 likes

Heeft Little Dutch niet ook van die dingen met rammeltjes erin?

En snap ik hoor, ik had ze zelf ook nooit gekocht. Maar ze zijn wel een hit dus :joy:

1 like

Lilliputiens heeft ook leuke dingen vind ik, heel schattig!

3 likes

Haha ik was ook team esthetisch gezellig ogende speeltjes, maar mijn schoonmoeder heeft een box vol met felgekleurde ringen en een freddy de vuurvlieg en mijn kind gaat daar zo goed op dat mijn principes (3 maanden in) al overboord zijn😅

13 likes

Ik heb de little dutch babygym en alles in het begin met die loopylinks super laag gehangen. Aan van die knisperboekjes zit soms ook een lusje zodat je die op kunt hangen.

4 likes

Mijn baby vindt kapitein calamari echt top. Wel ook felgekleurd maar is hier een grote hit.

4 likes

Kinderen houden nou eenmaal van felle kleuren. Zijn al een hoop onderzoeken naar geweest.Je kan dat speeltje er toch gewoon aanklikken en 's avonds in een lade gooien als je je er aan stoort?

30 likes

Ik kan me hier ook echt zooo niets bij voorstellen.

Dit is al onze babygym haha:

image

En die schuif je 's avonds gewoon onder de bank als je er echt geen last van wilt hebben. Ik overweeg nu dat ding van @Suikerklontje erbij te kopen voor baby 2, lijkt me juist fantastisch voor zo’n kleintje.

12 likes

Ik heb die! Denk dat je 'm tzt wel mag overnemen hoor. Ff aan m’n man vragen maar we doen er echt niks meer mee haha.

3 likes

Ah dat zou leuk zijn!

1 like

Nou ik moet zeggen dat ik ook niet echt fan was van al die felle zooi :joy:. Maar uiteindelijk groei je er in denk ik? En inderdaad, die felle zooi is juist beter voor baby’s. Uiteindelijk stond dit wanstaltige ding in mijn woonkamer, en je hoefde mij dat echt niet te zeggen tijdens mijn zwangerschap. Kreeg al uitslag bij het idee alleen.

9 likes

Haha herkenbaar en nu denk ik “oh deze valt wel mee qua heftigheid want buitenkant zijn maar paar kleuren en grote vlakken” :joy:

Aanvullend; ik heb hier al heel vaak de oball rattle gedeeld, echt een hit. Nu heeft onze baby van mn neef de oball regenmaker gekregen (Bekijk Oball Rollin Rainstick Rammelaar - Balvorm op: Oball Rollin Rainstick Rammelaar - Balvorm | bol.com) nou dit hysterische ding kan hij sinds kort zelf optillen en het is een nóg grotere hit. Zodra hij het ziet worden zijn ogen groot, lachen en hij wordt nog net niet gek :stuck_out_tongue_winking_eye:

(Hij is ook een flinke slag groter qua formaat dus valt lekker op).

3 likes