Show je kinderaankopen #4

Marmar Copenhagen broekjes zijn hier super mooi bij!
Ik verkoop er trouwens eentje in 56 op m’n Vinted :wink: die kon m’n dochter aan als newborn van 2900 gram en nu nog steeds met 10 weken

3 likes

15 likes

Ohh ben benieuwd! Heb je een linkje van je Vinted?

1 like

Ik heb de matching broek, wanneer ben je uitgerekend? Misschien is mijn baby er dan uit gegroeid

1 like

Ja! Hier!
Het is dat broekje van 7,50! Ze heeft hem 1x gedragen want had hem dubbel (story of my life, iets met mom brain)

2 likes

Hij mocht de pyjama zelf uitkiezen, en toen zag ik de colletjes. Daar was ik al even naar opzoek nadat hij een groene had van Zara die hem zo leuk stond. Ik vond die met crème en blauw leuker maar crème kan ik na 3 keer weggooien, dus dan zwart met grijs.

3 likes

Het heeft wel een bijpassende broek. Ik heb van dit patroon het boxpakje. Staat zo enorm schattig.

2 likes

Aaah hier precies hetzelfde “probleem”

3 likes

Wat een leuke dingen!! Welke merken zijn dit? :star_struck:

2 likes

Juni! Zou leuk zijn! Vind het sowieso een leuk printje, ook met iets anders erop. Laat maar even weten als je hem weg zou willen doen.

6 likes

Jahoor tegen die tijd is ze eruit!

3 likes

Ralph Lauren vind ik heel mooi, mijn neefje heeft nu dacht ik maar 122 en die ziet er altijd zo leuk uit met RL kleding heel klassiek en het blijft fantastisch mooi

4 likes

Kleertjes.COM probeer ik steeds vaker voor m’n zoontje. Hij draagt nu 122/128. Verder koop ik net als @anon26794567 ook RL, CK en TH voor hem in de sale of bij zalando lounge.

5 likes

Heb ook het matching mutsje!

1 like

Geloof wel dat het goede kwaliteit is, maar vind het polo gehalte wel wat te hoog (is niet echt mijn stijl).

@viking next koop ik wel eens wat, lindex ga ik eens kijken, thanks!

1 like

Ik slaag meestal wel bij Mango. Best veel te vinden op Vinted en de sale is ook altijd wel leuk.

1 like

Tja een beetje zoals de Zara collectie van 0-6 is :sweat_smile: Geen teksten of cartoon figuren, beetje oversized fit vind ik leuk, en hou wel van kleur maar niet te fel en vind te drukke prints ook niet leuk.

De kinderkleding van Prenatal gaat tot maat 116 (vaak wel alleen online) en oa kids gallery heeft voor jongens wel leuke truien die een beetje oversized zijn en in kleur maar niet felle (tenminste in de vorige collectie, heb hem nu nog niet bekeken).

Name It heeft ook vaak wel wat “rustigere” dingen naast de dingen met prints.

Bedankt voor alle tips @XJ-9 , @Suikerklontje en @Feather.
Ik ga bij al jullie merken even kijken.

5 likes

Misschien is z8 nog iets!

2 likes