Ik kan ook deze heel erg aanbevelen. Had ik gekocht voor mijn auto schreeuwer en werkt echt heel goed
Jaaa deze is geweldig!
Oh top deze tip, ga ik bestellen! Alles voor vermaak🤡
Hier ook een hit, en ook voor oudere kindjes die komen spelen.
Bloementuintje had ik toen voor m’n oudste dochter gekocht, maar was bij ons geen succes
Ik heb laatst een leuk pak bij Ielm besteld, maar had niet door dat ze tegenwoordig ook pakken zonder capuchon hebben. Ik heb er nu per ongeluk 1 zonder gekocht en daar baal ik wel een beetje van.
Dus iets om misschien op te letten
Ik heb vanmiddag bij kruidvat dat tuintje meegenomen en het is direct een succes. Alleen de wortel krijg ik niet in elkaar. Het is net alsof ik twee linkerhelften heb gekregen. Of zie ik iets over het hoofd??
Volgens mij ging de wortel wel heel moeilijk in elkaar ja, je hebt wel twee verschillende kleuren helften toch? Just in case, haha.
Wel twee verschillende kleuren, alleen niet dat het staafje van de ene helft in het gaatje van de andere past, wat die andere dingen wel hadden
Oh! Ik zie op de website van baktotaal bouwhuis elektrisch, gas en keramisch staan. Zal toch eens verder speuren want A is gek op poffertjes/pannekoeken
Ja! Heel stevig ding. Nemen wij inmiddels overal mee naar toe.
Dit is echt van dat speelgoed waar ik niks van begrijp (trekken ze dan aan die hendels en dat is het?) maar een topper voor lange ritten hebben we hard nodig voor wintersport volgende week dus ik heb hem besteld!
Kan hij ook ergens aan vast? A gooit in de auto overal mee, dat schiet dan nog niet echt op.
Hoe oud zijn de fans van dit speelgoed? Vraag me af of het voor mijn zoontje van 22 maanden ook nog leuk is.
Mijn dochtertje is vooral gek op die fidget pop achtige dingen die in de rand zitten. Maar ze trekt ook aan die tentakels en dan moet ze heel hard lachen ik kreeg dit van mn moeder en ik dacht ‘ohnee he hier gaat ze nooit mee spelen’
@Hedwig ja je zou hem vast kunnen maken door een van die openingen van een ‘tentakel’
En mijn kind is 16 maanden nu @fullmoon
Ik heb hem toevallig ook vandaag in elkaar gezet en ik denk idd dat er pinnetjes missen. Jammer zeg, zou even de klantenservice mailen hoor.
Maar hier was het ook meteen een groot succes! Lekker de hele tijd alles eruit halen en in de mond doen.
Mijn baby van 3 maanden vindt dat tentakel ding nu al leuk. Ik hang m aan de gym of in de kinderwagen en ze trekt aan die slierten. Neem m overal mee naartoe want ze vermaakt zich er iedere dag mee
Haha @Karl_Lagerfeld je hebt mij ook geinfluenced! Ik heb de raketvorm hiervan al heel lang in mn amazon wishlist staan dus nu toch maar eens besteld.
En deze net even snel bij hema gehaald voor ik aan het werk ga. 40% korting deze week.
2x deze en ook nog een setje met bruin en beige maar die zie ik niet op de site staan.
Ja volgens mij wel. Voor het winterseizoen die met lange mouw en nu de zomercollectie binnenkomt met korte mouw en dan gaat straks die met lange mouw er weer uit. (Maar als je het zeker wilt weten zou ik het ff in de winkel vragen )
Ik heb ze nu iig alleen in 1 maat groter dan hij nu draagt gekocht.