Yes! Ze zijn er weer. Heb deze rompers zo gemist, het was een flinke zoektocht om ze via vinted te verzamelen. Ik ga ze nu ook flink inslaan voor de maten die nog gaan komen.
Bedankt voor de tip!
Yes! Ze zijn er weer. Heb deze rompers zo gemist, het was een flinke zoektocht om ze via vinted te verzamelen. Ik ga ze nu ook flink inslaan voor de maten die nog gaan komen.
Bedankt voor de tip!
Net twee weken geleden die rompers gekocht
Hatelijk is dat dan he. Zo had ik net een aardige h&m bestelling gedaan laatst met zwemkleding en vast wat voorjaarsdingen. Net in huis en alle kaartjes eraf, krijg ik een mail “nu op alles 15% memberkorting”
Als je de bon nog hebt. Koop je ze toch gewoon opnieuw en breng je ze retour met de oude bon?
Ja dacht ik ook gelijk! @Sproetjes Mocht je de app/hema pas gebruiken, heb je niet eens een fysieke bon nodig maar kun je de QR uit je app gebruiken
Ik mag nu geen nieuwe babykleding meer kopen tenzij er nog een hittegolf komt als de baby nog in maat 56 zit
Ja, maar bon niet meer haha en al gewassen etc. Hij was al toe aan de grotere maat. @orchid ik heb geen hema pas. Bedankt voor de tips iig!
Ik overweeg ook dat ding van @Karl_Lagerfeld te kopen
Ben vandaag teruggegaan naar Kruidvat en heb 'm om kunnen ruilen gelukkig! Nu krijg ik die bloem met schroefdraad weer niet in elkaar, maar dat is volgens mij gewoon door mijn gebrek aan kracht.
Ze is in elk geval heel lief aan het tuinieren, oftewel alles omgooien en in haar mond stoppen inderdaad!
Heb het werkbankje en de stukken fruit online besteld bij Trekpleister met een nieuwe lading luiers
Die bloem kreeg ik ook niet voor elkaar deed pijn aan mijn vingers. De wortel is hier favoriet.
Ik bedoelde ook niet de “oude” rompers terug brengen. Maar de nieuwe met de oude bon.
Voordat iedereen hier denkt dat ik gedragen kleding retour breng
Nee dat snapte ik, maar ik heb de nieuwe rompers gelijk ik gebruik genomen haha.
volgende keer even een affiliatelinkje regelen @Karl_Lagerfeld
Ik ben ook gezwicht, wel direct op ali besteld, komt volgens mij allemaal van hetzelfde.
Benieuwd wat ze ervan vind
Ohhh haha ik lees het nu inderdaad. Dat was erg slim geweest! Maar heb de bon niet meer helaas
Ja shit! Had ik echt van te voren even moeten fixxen
Hoezo beïnvloedbaar?
Ben wel een beetje zoekende in de maten steeds, dus ik koop maar bij twijfel deels op de groei
Ik had nieuwe rompers nodig in de volgende maat.
(En een shirt voor mij)
En het quiet boekje stond al sinds kerst in mn mandje voor de peuter en nav hier dat frunmel ding voor de baby.
Volgens mij is amazon soort dropshipper of niet.
Had iig geen zin om op ali te zoeken en lang te moeten wachten.
Een quiet book voor wat rust tijd. Bedoeling dat ze zelf mee aan de slag gaat. Ze kan dan dino’s plakken op de juiste plek etc. Is allemaal met klitteband dus kan weer hergebruikt worden.
Ze hebben ook nog andere versies.
Ik vind Hema altijd groot vallen. Mijn dochter draagt nog maat 62/68 rompers (ze is 14 mnd) en draagt qua kleding maat 74 of 80.