Show je kinderaankopen #4

Wat mooi, zo’n beer! Ik heb na de geboorte van mijn zoontje een geboortjepopje aangeschaft. Dan heb je de lengte het gewicht én hoofdomtrek. Dat zag ik op een Facebook pagina van ouders van te vroeg geboren kindjes, daar hebben heel veel mensen dat. Vind het zelf wel heel bijzonder om het in een doos ofzo te doen die hij dan later krijgt, om te zien en voelen hoe inimini hij vroeger was.

6 likes

Bij ons is ook een schatting gemaakt, dus ik hou die aan.

1 like

Ik was dus al benieuwd naar ervaringen want ik was natuurlijk ook geinfluenced.

Nog anderen positief over de raket/ufo?

1 like

Deze keer twee!

22 likes

Gevonden bij de Flying Tiger voor 5 euro. :circus_tent:

21 likes

Bij mijn bonuskind (geboren in NL) wisten we het ook pas van 4 weken, hebben we geschat met de groeicurve erbij. Mijn zoontje is in BE geboren en heeft lang op de NICU gelegen dus dat werd vaak gemeten.

1 like

Was dit een speciale aanbieding in de winkel? Want online staat ie voor 20!

2 likes

Wat sale aankopen van z8

13 likes

Deze en de auto tent versie lagen wat andere spullen in een uitverkoop hoekje. Winkel was in Amersfoort.

2 likes

Wat een mooi vestje!

1 like

Nieuwe autostoel, want ik keek alleen naar het gewicht, maar baby is gewoon al te lang voor de huidige stoel :sweat_smile:

1 like

Ook gezwicht voor de sale van z8.

Voor zoon:

Voor (buikbaby) dochter:

Alvast in grotere maten voor de komende herfst/winter.

11 likes

18 likes

Vinted is nu ook beschikbaar in Zweden, gelijk mijn slag geslagen :smile: (foto’s van de verkopers)
3 Petit Bateau jurkjes, 1 voor nu en 2 alvast voor de zomer

Badjas met rits voor na de zwemles

Tuinbroekje alvast voor de zomer
Gympen, ben benieuwd ze zien er echt nog als (bijna) nieuw uit

Gevoerde spijkerbroek op de groei

En nog een leuke trui, eigenlijk nog te groot maar ze heeft hem al aangehad, staat heel leuk met een legging

11 likes

Oh neeee zeg dat nou niet, mijn vinted afstruin verslaving schiet weer aan!

Haha sorry :grin:
Er staat vooral heel veel aanbod uit Polen op, voor kinderkleding heel leuk want veel Britse en Franse merken.

1 like

Tis jammer dat je niet op land kan selecteren haha, dan zou ik dat gelijk doen, zodat ik gelijk wat nieuwe favoriete merken kan opdoen.

2 likes

Via marktplaats. Vandaag even getest en het was een enorm succes hij wil niet meer in de wagen zitten.

10 likes

Setje van de H&M

13 likes

Zo schattig. Heb die set ook in het winkelmandje maar het is nog veel te vroeg om te kopen. Nog 32 weken te gaan

2 likes