Ik heb deze ook gekocht haha, na het lezen van het andere topic. Ik heb een pimpelmees boxkleed dus wilde sws de pimpelmees en dan de olifantjes erbij gekozen, vond ik ook snoezig!
Ik zou echt een kind willen zijn en bij jou wonen.
Even terug komen op die quietbook.
Ze moeten de dino’s plakken waar het hoort.
Voor op reis zou ik wat anders doen want die dingen vallen er best makkelijk af. Maar meer is het niet.
Wel leuk voor variatie ipv sticker of kleurbook maar niet zo speciaal als verwacht.
Denk dat zo’n ander boek waar ook echt andere frutsels in zit misschien leuker is.
Pff ja, ik moet er ook 1 aanschaffen en wil het eigenlijk niet doen omdat ze voorheen 20% korting hadden.
Ging voor mezelf. Helemaal naar die klote zara gereden. Uiteindelijk weer alleen kinderkleren gekocht
Ohh die trenchcoat
Heb je al je kleine babykleding al verkocht? Ik krijg een meisje in juni en jouw smaak is echt precies die van mij hahaha
Thanks @Karl_Lagerfeld en Amazon, vermaak voor jong en oud!
Spoiler: de geduldige kleuter vindt het leuker dan de sloopkogel baby
Hahahah love it dat het bij iedereen zo’n hit is echt topdingen. Op ali staan nog andere varianten die heb ik ook besteld
Ja, het is dat wij op vakantie gingen en ik het snel nodig had maar ga nu ook van Ali nog wat bestellen haha
En goed als (kraam)cadeau ook!
Ik heb deze ook gekocht/deel gekregen van mijn ouders voor zijn verjaardag in het wit 2 maanden geleden en het is zo’n fijne slaapzak, hij is nog wat aan de grote kant maar als ik zelf een slaapzak zou moeten aandoen zou ik ook deze willen… zo warm en zacht
Heb je linkjes of zoektermen voor de Ali versies?