Show je kinderaankopen #4

Haha die bij kijkt heel blij.

3 likes

Ja, maar dat van Amazon is dat van ali expres maar dan veel duurder.

1 like

Sale bij Hello Archie

Rompers 40% korting bij HEMA :heart_eyes:

14 likes

Een beetje heel erg vroeg. Maar was voor de helft dus kon het niet laten hangen.

23 likes

H&M

Merino wollen dekentje van MinuMini

11 likes

Hello archie heeft altijd ‘sale’ op die leertorens! Mocht iemand nu druk voelen om gauw te bestellen.

4 likes

Broekje

17 likes

Is dat trekkoord-ding ook al leuk/effectief voor een baby van net 9 maanden? We gaan over 2 weken op autovakantie en het zou top zijn als dit haar bezig kan houden :grimacing:

Edit: niet zozeer een vraag aan jou @Sproetjes maar ook aan alle anderen die dit speeltje voor hun baby hebben #forumtrend

2 likes

Onze baby van 5,5 maand vindt hem geweldig!

3 likes

Een pak in een paar maten groter. Zonder naam wel.

3 likes

Hier 8 maanden, en een hit! Speelt er niet heel lang mee, maar heeft ook niet zo’n lange spanningsboog. Doet voornamelijk de koortjes in de mond en friemelt met het labeltje

2 likes

Eentje extra, zodat we kunnen afwisselen

5 likes

Research gedaan en deze slaapzak lijkt me het meest duurzaam. Vind het een flinke smak geld, maar deze zou 2 jaar mee moeten gaan en het hele jaar door gebruikt kunnen worden. Ben benieuwd!

11 likes

Ik ben er zooo blij mee! Anders moet je voor ieder seizoen een andere slaapzak hebben en dan ook nog reserve. Dat loopt flink in de kosten. Ohh en ze zijn zo knuffelig in de herfst variant van de puckababy :face_holding_back_tears:

5 likes

Slaapzakjes van Fresk en Nobodinoz voor de zomer, beide via vinted.

8 likes

Deze kunnen ze van 6 maanden tot 2.5 jaar aan, dus dan hoef je niet ook nog nieuwe slaapzakken in een grotere maat te kopen.

Huh ik reageerde op een bericht, maar dat is denk ik verwijdert.

3 likes

Ik vind ze heel fijn! Mn oudste heeft ze heel lang gedragen tot 2 jaar. Daarna gingen we over naar ledikant en dekbed.
Mn jongste slaapt nu ook in die van de oudste en zien er nog goed uit.

2 likes

Dinotrui en 4 pakken sokken bij Hema, want goede aanbieding op de sokken (niet allemaal dezelfde haha)

Jollein 4 seizoenen slaapzak via vinted

6 likes

Sneakers hadden we afgelopen jaar ook in een andere kleur, bevielen top. Jeans 2x en alvast sandalen. Alles H&M.

11 likes

Haha ja dat snap ik ook wel! Vind ze ook heel leuk!

1 like